Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-12-2001, 07:10
Avalanche
Avalanche is offline
Ik was wit ben nu zwart (KLEREN)...
Me Bene zijn een beetje moe..
het was niet zo druk

Voor mij was het een Gruwelijk!!! feest
Especially TECHNO AREA 05...

Id-t >> THX

Peace.... JJ
Oud 30-12-2001, 11:16
Verwijderd
En dan ben je om 8.00 al thuis en achter je computer? Vreemd....
Oud 30-12-2001, 11:46
stefanietje
stefanietje is offline
Citaat:
Avalanche schreef:
Ik was wit ben nu zwart (KLEREN)...
Me Bene zijn een beetje moe..
het was niet zo druk

Voor mij was het een Gruwelijk!!! feest
Especially TECHNO AREA 05...

Id-t >> THX

ik hoor jusit van sommige mensjes dat ut nie zo leuk wasssssssss..........maar jah

Peace.... JJ
Oud 30-12-2001, 11:56
genietvandevrijheid!
genietvandevrijheid! is offline
Citaat:
henri schreef:

Idd mee eens! ???

Oud 30-12-2001, 12:32
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
genietvandevrijheid! schreef:

Idd mee eens! ???

kvind van niet hij woont in A'dam dus het is niet verweg hij kan toch wel gewoon ff internetten voor hij gaat slapen
Oud 30-12-2001, 13:43
J
J is offline
Ik ben dus gewoon zwaar teleurgesteld... Het geluid was dus echt geen knaak waard gewoon, echt zwaar triest... Om het dan nog maar nie te hebben over de opbouw van de mainhal want die was ook zwaar fucked up!!! Met die domme huisjes langs kant ( zag er wel mooi uit ) maar het nam veelste veel ruimte in beslag die dus wel nodig was, hoe kun je anders stampen bij marco, picotto en vath???!!! Betaal je 100 gulden voor zo'n teringzooi ID&T heeft weer mooi wat bij elkaar gebrast...
Oud 30-12-2001, 16:04
Avalanche
Avalanche is offline
Citaat:
henri schreef:

DAMN!! Hoe achterlijk ben JIJ!!!! ...
Ik zal het je uit leggen... Ik was om 7 uur weggegaan .. was half acht buiten en was kwart voor 8 thuis... Uhmmm INNERCITY is In amsterdam.. en hee laat ik toevallig daar wonen in AMSTERDAM.. 20 Minuten rijden met de auto(werd opgehaald)..
Nou jij weer
Oud 30-12-2001, 16:11
GinnyPig
GinnyPig is offline
Ik was al om 20 over 7 thuis

Woon er 5 minuten lopend vandaan

Enige minpunt vond ik was dat je zo'n pokke-end moest lopen om van de main bij de techno te komen... Bah.

Maar verder was het alleen maar gruwel
Oud 30-12-2001, 16:12
Avalanche
Avalanche is offline
Citaat:
GinnyPig schreef:
Ik was al om 20 over 7 thuis

Woon er 5 minuten lopend vandaan

Enige minpunt vond ik was dat je zo'n pokke-end moest lopen om van de main bij de techno te komen... Bah.

Maar verder was het alleen maar gruwel

Ja dat vond ik idd ook... schijt eenrichtings verkeer!!
Oud 30-12-2001, 16:18
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Avalanche schreef:

Ik zal het je uit leggen... Ik was om 7 uur weggegaan .. was half acht buiten en was kwart voor 8 thuis... Uhmmm INNERCITY is In amsterdam.. en hee laat ik toevallig daar wonen in AMSTERDAM.. 20 Minuten rijden met de auto(werd opgehaald)..
Nou jij weer

zoiets zei ik ook al
Oud 30-12-2001, 17:41
Avalanche
Avalanche is offline
Citaat:
Forza_FC_Groningen schreef:

zoiets zei ik ook al

Thx 4 ya backup

Oud 30-12-2001, 19:14
windsurfgirl
windsurfgirl is offline
Het was echt een super vet feestje
vooral om 5 uur in de mainstage
ik was wit en nu is alles zwart heb wel 3,5 uur over de terugreis gedaan da was wel minder dat het op station RAI zo fucking druk was

[Dit bericht is aangepast door windsurfgirl (30-12-2001).]
Oud 30-12-2001, 19:32
Avalanche
Avalanche is offline
Ik heb echt medelijden met de mensen die nog een pokke end trug moete
Oud 30-12-2001, 20:50
DrFreeman
DrFreeman is offline
half 12 thuis , Maar het Ruleerde wel super zwaar, Marco V, wel goed, Mauro picotto zwaar hard eerste uur, 2de uur minder, Sven Vath <-- zoog , chris liepling !!!!!!!!!!!######^%!#% OI

zeker stoere avond
Oud 30-12-2001, 21:31
Verwijderd
Picotto zoog, man! Sven Väth was echt ultiem goed. Zoiets heet gewoon 'opbouwen' en niet meteen keihard rammen zoals Picotto...al zijn sets lijken trouwens op elkaar imo.

Clarke was zwaar de man, wat heeft die vent een techniek! Hij gaf de boel goed op z'n flikker...'t kraakte erover
Oud 30-12-2001, 22:30
Lyz
Lyz is offline
Het was echt VET! Ik vond Marco V één van de betere! Sven Vath ook, maar ik had er tegen de morgen een beetje moeite mee de muziek nog van elkaar te onderscheiden...
Clubzaal was ook cool.
Oud 30-12-2001, 22:32
italianboy
italianboy is offline
Citaat:
nare man schreef:
Clarke was zwaar de man, wat heeft die vent een techniek! Hij gaf de boel goed op z'n flikker...'t kraakte erover

king of techno he
Oud 30-12-2001, 22:35
Lyz
Lyz is offline
Citaat:
nare man schreef:
Picotto zoog, man! Sven Väth was echt ultiem goed. Zoiets heet gewoon 'opbouwen' en niet meteen keihard rammen zoals Picotto...al zijn sets lijken trouwens op elkaar imo.

Ik vond dat rammen juist wel lekker. Alleen vielen de boxen achterin de zaal een paar keer uit, of dat nou opzettelijk was om iedereen naar voren te krijgen..?

Maar de dj is niet het belangrijkste, het leukste zijn de 40 000 dansende mensen en de hele sfeer!
Oud 30-12-2001, 22:41
FDL
FDL is offline
Kheb me echt super vermaakt!!! Begon met SirJamez dus gelijk zwaaaar stampen Daarna naar James Holden die een heerlijke set neerzette toen richting main (DRUK ) Maar wel lekkere set gehoord van MarcoV Toen een stuk Mauro meegepakt en weer lekker terug naar Techno gegaan om 7 uur naar buiten gegaan en 7:10 was ik "thuis"
Oud 30-12-2001, 23:24
Verwijderd

Maar de dj is niet het belangrijkste, het leukste zijn de 40 000 dansende mensen en de hele sfeer![/B][/QUOTE]

juist vond ik dit keer ook

en ja ik vond mauro P ook minder...vond marco V wel lekker klinken ..techno was hard joh laatste uren
beng beng oren eraf!
die hal...earth was ik op het laatst..kweenie meer wat het was klonk wel lekker

toch vond ik het vorig jaar beter

maar moet toegeven dak toch beetje commercieel ben ingesteld

dus ga ik ook naar TE utrecht

maar irritant lopen naar andere hallen, ja damn
Oud 30-12-2001, 23:31
DrFreeman
DrFreeman is offline
Oi ja dat kut pijlen systeem, echt super kut, van mainstage naar techno, duurt 10-15 min ofzo, terwijl het in 3min hoort te kunnen
Oud 31-12-2001, 10:39
Verwijderd
Citaat:
Avalanche schreef:

Nou jij weer
Goed, dan ik weer. Ooit gehoord van een after-party met je vrienden?
Oud 31-12-2001, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Lyz schreef:
Ik vond dat rammen juist wel lekker. Alleen vielen de boxen achterin de zaal een paar keer uit, of dat nou opzettelijk was om iedereen naar voren te krijgen..?
Weet ik niet, ik heb 't niet gehoord, ik stond helemaal vooraan...

Wat ik trouwens wel ontzettend stom vond was dat tijdens Sven Väth op een gegeven moment gewoon ronduit weinig mensen aan het dansen waren...er is niets zo irritant als je zelf net lekker loskomt en er staat z'n pipo voor je die niets doet...op een gegeven moment stonden we gewoon tussen mensen in die gewoon met hun handen in hun zakken stonden...ze stonden gewoon te borrelen op de dansvloer, de klootzakken
Oud 31-12-2001, 14:18
Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
nare man schreef:
Weet ik niet, ik heb 't niet gehoord, ik stond helemaal vooraan...

Wat ik trouwens wel ontzettend stom vond was dat tijdens Sven Väth op een gegeven moment gewoon ronduit weinig mensen aan het dansen waren...er is niets zo irritant als je zelf net lekker loskomt en er staat z'n pipo voor je die niets doet...op een gegeven moment stonden we gewoon tussen mensen in die gewoon met hun handen in hun zakken stonden...ze stonden gewoon te borrelen op de dansvloer, de klootzakken

Mjah - ik stond tijdens Marco V. & Picotto redelijk vooraan. Te weinig ruimte vond ik om goed te kunnen beuken.
Maar tijdens X-press 2 en ook tijdens de set van Marco V. viel af en toe het geluid uit. Best irritant. Ook die guppies die in de stellages klommen irriteerde me.

Maar voor de rest een geslaagde nacht.

Oud 31-12-2001, 15:19
Junkfood Junkie
Junkfood Junkie is offline
Hmmm... Mauro niet goed? Elke x hetzelfde?

Marco V roeleerde echt... wat een fette set.. 'k was bang datie lauw zou beginnen, maar nee hoor, gelijk Gesimuleerd... écht wel fet...

Ik ben niet naar Sven geweest. Ik vond de main maar een lauwe bedoeling aan het einde... veel dooie lui enzo...

We zijn met z'n allen naar Liebing geweest... Damn zeg.. wat een soundje...
Oud 01-01-2002, 21:03
DaaF
DaaF is offline
Citaat:
henri schreef:
Goed, dan ik weer. Ooit gehoord van een after-party met je vrienden?
Tering jij bent echt een mongool. Afterparty als je net 8 uur achter mekaar hebt lopen stampen en helemaal doodop bent?

En waarom per se een afterparty? Je probeert hem uit te lullen, maar je zet jezelf dik voor lul. Nerd.

Oud 02-01-2002, 01:42
Avalanche
Avalanche is offline
Citaat:
DaaF schreef:
Tering jij bent echt een mongool. Afterparty als je net 8 uur achter mekaar hebt lopen stampen en helemaal doodop bent?

En waarom per se een afterparty? Je probeert hem uit te lullen, maar je zet jezelf dik voor lul. Nerd.

tHANX

Oud 02-01-2002, 08:51
Verwijderd
Citaat:
DaaF schreef:

Lol
Oud 07-01-2002, 23:09
DrFreeman
DrFreeman is offline
Citaat:
Junkfood Junkie schreef:
Hmmm... Mauro niet goed? Elke x hetzelfde?

Marco V roeleerde echt... wat een fette set.. 'k was bang datie lauw zou beginnen, maar nee hoor, gelijk Gesimuleerd... écht wel fet...

Ik ben niet naar Sven geweest. Ik vond de main maar een lauwe bedoeling aan het einde... veel dooie lui enzo...

We zijn met z'n allen naar Liebing geweest... Damn zeg.. wat een soundje...
idd Liebing owneerde te hard, kan btw niks van hem vinden op internet

Oud 08-01-2002, 21:21
Verwijderd
Ben ook geweest...
Vond het wel een gaaf feest... Maar ik was vet kapot, vooral omdat ik de eerste paar uur op garage uit mijn dak ben gegaan... Die muziek best agressief, was dus al snel moei...
haha...
ik vond de terugreis echt gaaf Echt een spektakel. Het hele perron stond vol en de trein had vertraging. Dus na meer dan een halfuur kwam er een trein. Iedereen had het koud en was moe en wou naar huis... Dus dat was echt dringen en proppen op het perron... Er werd bijna ondersteboven gelopen, want ik ben best klein. En ik roepen "ik heb astma, ik heb astma", dat heb ik ook echt... Maar uiteindelijk zat ik dan in die trein...
Maar je moet niet denken dat ik de treinreis het leukste vond ofzo...
innercity zelf was ook best leuk...
Oud 11-01-2002, 01:47
DrFreeman
DrFreeman is offline
Citaat:
bertbart schreef:
Ben ook geweest...
Vond het wel een gaaf feest... Maar ik was vet kapot, vooral omdat ik de eerste paar uur op garage uit mijn dak ben gegaan... Die muziek best agressief, was dus al snel moei...
haha...
ik vond de terugreis echt gaaf Echt een spektakel. Het hele perron stond vol en de trein had vertraging. Dus na meer dan een halfuur kwam er een trein. Iedereen had het koud en was moe en wou naar huis... Dus dat was echt dringen en proppen op het perron... Er werd bijna ondersteboven gelopen, want ik ben best klein. En ik roepen "ik heb astma, ik heb astma", dat heb ik ook echt... Maar uiteindelijk zat ik dan in die trein...
Maar je moet niet denken dat ik de treinreis het leukste vond ofzo...
innercity zelf was ook best leuk...
ik vind mezelf echt slim, (*was met de metro naar amstel gegaan, daar met de intercity via duivendrecht(zat ondertussen al ) daar voorstromend met mensen die moeten staan naar utrecht gegaan*)
Oud 11-01-2002, 16:55
Verwijderd
[/QUOTE]
ik vind mezelf echt slim, (*was met de metro naar amstel gegaan, daar met de intercity via duivendrecht(zat ondertussen al ) daar voorstromend met mensen die moeten staan naar utrecht gegaan*)
[/QUOTE]

Aha... das best slim

(Maar ik woon in almere, dus ik kon rechtstreeks van de rai naar almere...)
Oud 12-01-2002, 15:19
Prins
Prins is offline
Citaat:
DrFreeman schreef:
idd Liebing owneerde te hard, kan btw niks van hem vinden op internet

Dat komt omdat zijn set niet is uitgezonden op ID&T Radio.

Regels voor berichten