Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-01-2002, 20:31
HOND!
HOND! is offline
ik wou ff een topic starten over onze hoofdstad..

ik word helemaal scheitziek van die rottentjes in A'dam, ( the palace , gekkenhuis , the beatles, partycrew etc.)
je staat eerst in een rij dan gaat er zo'n uitsmijter zeiken dat het een beetje druk is , maar zodra je met een euro aankomt mag je eindelijk naar binnen.
de tent is meestal niet groter dan je eigen kamer en de muziek bestaat voornamelijk uit marcoborsator&b met heel af en toe een comercieel trance plaatje. je betaald je helemaal blauw aan drinken en je hebt het na 1 uur helemaal gezien.

laatste maand eindelijk een tent gevonden waar ik me echt lekkur kan uitleven.
the item !
elke zaterdag hard/trance , ok ok je betaald wel 10 ofzo , maar eenmaal binnen heb je een tent met supermuziek , de mensen leven zich helemaal uit en je hebt een lounge gedeelte ( nix beters dan ff uit te rusten op een bank en te genieten van snoeiharde beats)
ook door die lounge begin je sneller gesprekken met mensen en heb je binnen no-time een goed gesprek of een tong in je strot ( om het zomaar te zeggen)
de tijd vliegt voorbij en je kijkt verbaast als de lichten aangaan ( en iedereen schreeuwen om meer ! ooit gezien in de palace?)

maar goed ik zeik weer te veel , mijn vraag is hoe jullie uitgaan in A'dam ?
waar jullie naar toe gaan en of jullie thuis voor het uitgaan nog iets doen ( indrinken/slikken/ parfum snuif? weet ik veel)
ik denk dat ik nog vele tenten in A'dam moet ontdekken dussss geeef advies !

Advertentie
Oud 16-01-2002, 22:12
Avalanche
Avalanche is offline
Uhmmm ja!

Ik heb het wel gezien met die kuttentjes..
daarom ga ik alleen nog maar bij phatte grote feesten aanwezig...

Ik ga trouwens wel met je mee naar Item!
Lady DANA...

Regels voor berichten