Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bleiswijk ligt een beeeetje verder naar het westen van het land toe ![]()
|||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Ik woon in Nijmegen (goffert) en ga meerstal gewoon naar de logische kroegen hehe spijker (waar ik het eigenlijk nooit echt iets aan vind) op vrijdagmiddag ga ik altijd met vriendinnen naar de grote griet dat is dan super gezellig en druk, soms ga ik s'avonds dan nog met me vriend naar de skihut of anders op zaterdag wel.
Of ik ga naar groesbeek liefst naar de linde, daar is het altijd gezellig en (bijna) nooit ruzie!!
||
![]() |
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
roosjuh ruled! vrijdag ska..jeuj!
en gonzo ruled ook, en spijker sux..en de stretto..ach, leuk als je zat bent en dan kakkers uitlachen...voor de rest izzet in nijmegen niet echt cool, iig voor alternatieve luitjez, vind ik dan
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
damn... kmoet toch eigenlijk ook maar 'ns naar junglegalaxy gaan, vanwege m'n bijna ziekelijke interesse in drum 'n bass.
ben alleen bang dat ik daar niet zo tussen pas... wordt ook altijd nogal raar aangekeken als ik drum 'n bass 12"s ga luisteren/kopen bij de waaghals. of zijn er meer kakkers daar? 11/01/2002 [click for flyer] DJ's: drum 'n bass area: esta (a new dawn, nl) - alleycat (skunkrock) - a-sides (eastside, skunkrock) dance area: fatal sounds vs. activator - twilight circus dub sound systems a-sides is wel ok... nu nog vrienden zoeken die niet van trance houden en mee willen naar Nijmegen. ahh boeien... ik kom d'r nog wel een keer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik kom er ook nog wel een keer, moet alleen nog iemand zoeken die mee wil gaan... heb al bijna een vriend van me zover de lamme milk inc. trancedance af te zweren en over te stappen op drum 'n bass, dus dat komt wel goed ![]() |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Het Grote Winkeltopic Jules | 187 | 23-07-2006 15:49 | |
Algemene schoolzaken |
Typering studentensteden Experiment | 57 | 13-11-2005 12:37 | |
Studeren |
Geneeskunde Maastricht Tom Poes | 49 | 12-12-2004 15:24 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Algemene schoolzaken |
opleiding rechten of psychologie (interview) *Lady of Hope* | 8 | 17-03-2003 13:38 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Krijg de kanker: Nederland! Fellaci | 30 | 28-01-2002 14:22 |