Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-07-2001, 18:08
theo tank
theo tank is offline
Moet je met de taxi gaan, hartstikke handig

Advertentie
Oud 27-07-2001, 00:17
Jade
Jade is offline
Citaat:
kaatje in da house schreef:
*houdt zo lang mogelijk haar lach in*

jongen jongen jongen toch, hoe kwam je op dat moment in jouw toestand op het geniale idee om zoveel moeite te doen voor 1 fiets?! oke tis kut als t je gebeurt, maar ik zou voor een fiets echt niet mn "dockers en mn polo bevuilen hoor" (sorry dat was gwoon zo'n grappige zin, moest hem ff gebruiken) volgende keer "leen" je gewoon een fiets van iemand anders, makkelijk zat! kijk als t nou een gouwe fiets was oke, maar anderrs...neh
ohja en dit heb ik ook al in een ander topic tegen je gezegd: strooi es ff nie zoveel rond met die vooroordelen van je en denk eerst es ff na wat je nou eigenlijk zegt, want je wordt er zo nie geliefder op

K.G.

het "lenen" van iemand z'n fiets is even aso beknopt rot gedrag (wat een zin.. tiss weer laat ) als iemand z'n fiets in het water gooien..

Oud 01-08-2001, 23:29
eztah
eztah is offline

SLOTJESLOTJESLOTJE

[Dit bericht is aangepast door eztah (02-08-2001).]
Oud 02-08-2001, 01:18
mr_easterbunny
mr_easterbunny is offline
Citaat:
Morgan C. Hoax schreef:
jOu FieTs TraP iK een keer de sloot in!

jij mag je 's nachts niet eens in de stad vertonen. Jij moet na sesamstraat gaan slapen. Jij bent VEEL te minderjarig.
Oud 02-08-2001, 16:20
Blade 1982
Blade 1982 is offline
Ja das zwaar kut, fiets verzopen. Gewoon een baggerfiets kopen en dr een scooterslot aanhangen, en altijd aan een paaltie vastmaken ofzo, dan hebbie geen probz
Oud 15-01-2002, 09:56
Verwijderd
Citaat:
telief.com schreef:
haha lekker voor je ! !!!

Zullen we jou krot eens de singel inpleuren???
Oud 15-01-2002, 09:58
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Moet ik met m'n Dockers en Polo
Whahahaha arme jij, wie draagt dat dan ook ... Bleh
Oud 15-01-2002, 10:22
the joker
the joker is offline
mee eens die k**ker nichten moet je gewoon een paar klappen geven
Oud 15-01-2002, 12:58
Six4Eight
Six4Eight is offline
Damn deze topic is like 7 maanden geleden gestart, en nog is iedereen er over aan het ouwehoeren.
Oud 15-01-2002, 13:06
Verwijderd
Nee, die testout.com haalt gewoon alle topics ouder dan een maand naar boven.
Oud 15-01-2002, 13:43
Jumper
Jumper is offline
Citaat:
nare man schreef:
Hm, dat slaat natuurlijk nergens op, want aan iemands fiets kun je niet zien of-ie kakker/rijk of whatever is, en dat weet je zelf ook wel.

Verder voelt een alto/skater/gothic/armoedzaaier/whatever zich net zo klote als een kakker wanneer z'n fiets in de plomp ligt, dus met materialistisch ingesteld zijn heeft dit niks te maken.

Tabee.

groot gelijk nare man. Light heeft het je wel heel gemakkelijk gemaakt he met zo'n ondoordachte opmerking en tegen die van jou is niets in te brengen

Oud 15-01-2002, 14:31
Verwijderd
delete m dan wouter..
Oud 20-01-2002, 21:14
Junkfood Junkie
Junkfood Junkie is offline
Triest
Oud 21-01-2002, 01:34
Spacey
Spacey is offline
Citaat:
nare man schreef:
Je bedoelt het corps...

En toegegeven, sommige studenten en corpsballen hebben inderdaad wel een kwade dronk over zich...maar over het algemeen kun je die beter hebben dan 'boeren' (tenminste wel wanneer je zelf student bent natuurlijk)
dronken boeren zijn vervelend. maar er zijn ook wel vredelievende dronken boeren. LOL. maar waar ik meer last van heb zijn dronken corpsballen eigelijk. hier in de flat word nooit wat gemold maar soms is er een feestje van een albertus gast en lopen ze weer allemaal hard de blehren en elkaar op te tillen enzo. en daarna alles mollen. alles was getrashed wat los kon. ik vind het allemaal best als ze dat in hun societeit ofzo doen. maar daar buiten moeten ze maar oprotten. bah.
Oud 21-01-2002, 15:58
als het ware salsa
als het ware salsa is offline
Citaat:
nare man schreef:

Godverdomme! Moet ik met m'n Dockers en Polo naar beneden

Nou is dus m'n stuur verbogen (en 3 weken geleden hebben ze er een nieuw opgezet!!)

hahaha
je stuur verbogen, kerel!
en je dockers en je polo kleidernat zeker!

maargoed wees s een keer blij dat je je fiets nog hebt je weet niet hoeveel fietsen er gejat worden

Oud 21-01-2002, 15:59
als het ware salsa
als het ware salsa is offline
verder wel kut voor je hoor

Regels voor berichten