Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Misschien heb je gewoon een talent voor gedachten lezen?
|||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
deze hele topic is onzin aangezien die persoon gewoon in de info van iedereen kan kijken, net als k ff heb gedaan. beetje nutteloze topic in mijn ogen.. maargoed
|
Goede eigenschappen: Sociaal (in de zin van gezellig & beleefd).
Slecht: Snel geërgerd als ik in gedachten verzonken ben. Soms een beetje domme impulsieve acties (vind ik zelf). Snel afgeleid (als het onderwerp niet boeit).
|
![]() |
Eigenlijk is dit allemaal wel goed fake ik wist wel dat dit niet kon en wij maar zo goed om te geloven maar als ik in jullie info kijk en naar jullie geboortedatum kijk kan ik ook zeggen hoor welk sterrenbeeld jullie hebben. Zo een mensen doen je geloven dat bijgeloof fake is, en dat maakt me kwaad!
xxx Een belgisch meisje! |
![]() |
|
Slecht: te impulsief (te onnadenkend daardoor), chaotisch, wisselvallig, ik twijfel te veel en ik word soms best wel snel jaloers....
Goed: lief, betrouwbaar, behulpzaam, stil, niet opvliegend. Sow, en wat voor sterrenbeeld heb ik dan? Ripper
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Misschien ben ik nu aan het echo-en maar ben je toevallig eerlijk en onzeker (wat je heel goed kan verbergen) ?
|