![]() |
|
HEEL soms axe marine, maar was als mn rexona op is
axe die verhult namelijk de zweetlucht, als je goed ruikt ruik je hem dus nog, bij rexona heb ik dat niet en ow ja, axe heeft zown stinkende overheersende lucht, die vind ik niet ok, en die verkrijg ik anders als nog door luchtje op te spuiten (das meestal fahrenheit)
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
heb op dit moment 8x4, na goeie verwachtingen val ut tegen, omdat wat eruit komt, soort wit achtig spul wordt, wat weer poedersuiker achtige vlekken geeft aan kleding...
egt makkelijk is dat nie.. hm zag ik gister bij de reclame dat rexona niet meer wit afgeeft... voorheen gebruikte ik altijd Adidas dynamic of Axe (noem maar wat) en die vlekte ook nooit! Dus als men 8x4 op is.. zit ik weer aan de iets duurdere Adidas of Axe.. ![]() Ivo
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een roller lijkt me nix, maar idd as je n btje schudt met de bus dan ist meestal wel goed.
Tenminste da zijn mijn ervaringen met 8X4 for men, want die heb ik maar 1 X gehad. Over het algemeen heb ik Axe, ik ook laat os mam gewoon een bus meenemen, nu hek Phoenix maar eerst had ik Voodoo. Die laatste.... ja redelijk, maar ik vin Phoenix tog iets beter. |
![]() |
|
axe is denk ik wel een goede deo voor jongens...maar ik vind het het lekkerste bij een jongen als die gewoon goede geurloze deo heeft en dan een lekker luchtje op waaraan je hem echt kun herkennen!!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[BIO] Hoe werkt deodorant? PapaRoach<3 | 8 | 15-04-2010 21:00 | |
Lichaam & Gezondheid |
deodorant/anti-transpirant: schadelijk?? elledc | 3 | 13-08-2004 18:16 | |
De Kantine |
Welke deodorant gebruik jij? RL | 85 | 21-12-2003 18:23 | |
De Kantine |
[GOUWE OUWE] Wat zit er onder jouw Ctrl-V? Tandpasta | 487 | 02-08-2003 11:02 | |
Software & Hardware |
foutje in html code Evelientjuh | 16 | 16-07-2003 08:13 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |