Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2002, 10:19
Drs. Tannus
Drs. Tannus is offline
Wie kan er een avond uitgaan zonder alcohol?????
En hoe hou je dat in hemelsnaam vol???
Advertentie
Oud 24-01-2002, 10:20
The Bachelor
The Bachelor is offline
bier is als drugs voor me dus ja zonder bier geen goed feest! lekker zuipen
Oud 24-01-2002, 14:39
Verwijderd
Een avond zonder bier is niet zo moeilijk, een avond geheel zonder drank verandert de zaak
Oud 24-01-2002, 22:46
C'est moi!
C'est moi! is offline
uitgaan = ouwehoeren met vrienden, slap lullen enz... en dat gaat beter met een biertje in je hand.

En als je gaat dansen op een groot feest ofzo, dan is het lekker verfrissend, maar op zich werkt water ook prima dan....
Oud 25-01-2002, 10:36
The Bachelor
The Bachelor is offline
[QUOTE]C'est moi! schreef:
[B]uitgaan = ouwehoeren met vrienden, slap lullen enz... en dat gaat beter met een biertje in je hand.

En als je gaat dansen op een groot feest ofzo, dan is het lekker verfrissend, maar op zich werkt water ook prima dan....

eerste deel ben ik volledig met je eens, maar als je wil dansen dan moet je gewoon bier ophebben, lijkt het allemaal veel beter!

Oud 25-01-2002, 10:38
C'est moi!
C'est moi! is offline
Citaat:
The Bachelor schreef:

eerste deel ben ik volledig met je eens, maar als je wil dansen dan moet je gewoon bier ophebben, lijkt het allemaal veel beter!
van bier word je idd wel wat losser, maar ik kan langer zonder bier dansen dan met bier eerlijk gezegd...
Oud 25-01-2002, 17:22
Kapiteinkoek
Kapiteinkoek is offline
Lekker belangrijk allemaal zeg, mij interesseert het in ieder geval geen f*ck wat iemand drinkt. Maar goed genoeg ik ben net terug van het werk en pak effe een lekker koud pilsje.
Oud 25-01-2002, 23:10
Retarded
Retarded is offline
ik erger me serieus kapot aan de mensen die zeggen dat ze zonder bier geen feest of een leuke avond kunnen hebben!! Waar slaat dit op?!?!? Moet je percee alcohol drinken om het gezellig te hebben?? Als dat zo is kan je maar beter gelijk alcoholist worden en dan heb ik echt geen meelij met je hoor! Ik vind et maar een zielige stelling!
Oud 26-01-2002, 01:14
PV
PV is offline
Citaat:
Retarded schreef:
ik erger me serieus kapot aan de mensen die zeggen dat ze zonder bier geen feest of een leuke avond kunnen hebben!! Waar slaat dit op?!?!? Moet je percee alcohol drinken om het gezellig te hebben??
Mee eens, ik vind het ook nergens op slaan.. "hoe hou je dat in hemelsnaam vol" ->
Oud 26-01-2002, 03:29
HOND!
HOND! is offline
Citaat:
Retarded schreef:
ik erger me serieus kapot aan de mensen die zeggen dat ze zonder bier geen feest of een leuke avond kunnen hebben!! Waar slaat dit op?!?!? Moet je percee alcohol drinken om het gezellig te hebben?? Als dat zo is kan je maar beter gelijk alcoholist worden en dan heb ik echt geen meelij met je hoor! Ik vind et maar een zielige stelling!

wat een gezeik , deze mensen bedoelen natuurlijk niet dat je zonder bier geen plezier kunt maken , maar met een biertje op is het altijd makkelijker om te praten/dansen etc.. als het maar gezellig is !
heb je geen zin in bier , dan neem je niet , maar ga niet iedereen een alcoholist noemen die het lekker vind om ff een biertje te drinken om wat losser te raken voor een avond feest

Oud 26-01-2002, 09:09
Retarded
Retarded is offline
Citaat:
HOND! schreef:

dan neem je niet , maar ga niet iedereen een alcoholist noemen die het lekker vind om ff een biertje te drinken om wat losser te raken voor een avond feest

ff een biertje drinken bedoelen deze jongens helemaal niet hoor... als je dat nog niet uit hun verhalen op kunt maken
Oud 26-01-2002, 09:13
miro
miro is offline
Als ik eerlijk ben zal het voor mij moeilijk zijn om geen alcohol te drinken als ik mn rijbewijs heb en dus ook af en toe de bob moet zijn. Het maakt je lekker los en je praat gemakkelijk, alcohol heeft voor mij al een paar goede dingen gedaan
Oud 26-01-2002, 13:32
vigor mortis
vigor mortis is offline
hell, ik heb niet echt bier nodig van de sfeer van het uitgaan zelf word ik al super melig.. maar als je je dan ff verveelt grijp je toch wel snel naar bier omdat dat het toch wat gezelliger maakt.... als je bier MOET drinken om lol te hebben vinnik dat heeeeeel diep triest
Oud 26-01-2002, 15:49
luveya
luveya is offline
ik heb geen bier nodig
ik heb
red bull met rode wodca nodig
en pasoa
en pisangamboe of zo week veel hoe je dat schrijft weet alleeen hoe je dat na binne werkt
Oud 26-01-2002, 18:14
Drs. Tannus
Drs. Tannus is offline
Citaat:
Retarded schreef:
Weet je ik heb nou weer problemen met mensen zoals jij, die denken dat ze het allemaal beter weten voor een ander. Ik maak zelf wel uit wat ik doe. Ik kan er ook niks aan doen dat je wellicht geen alcohol lust.
Oud 26-01-2002, 20:09
Retarded
Retarded is offline
Citaat:
Drs. Tannus schreef:
Weet je ik heb nou weer problemen met mensen zoals jij, die denken dat ze het allemaal beter weten voor een ander. Ik maak zelf wel uit wat ik doe. Ik kan er ook niks aan doen dat je wellicht geen alcohol lust.
ik lust wel alcohol hoor! Alleen ik ga niet dingen lopen roepen als: 'Lekker zuipen' of 'vanavon helemaal naar de klote gaan'.... Maarja ik begrijp je wel hoor, ik was ook zo toen ik 16 was... maarja nu 2 jaartjes ouder.. en iets verstandiger (ook nu ik mn rijbewijs heb)

Oud 26-01-2002, 20:16
D-man
D-man is offline
Citaat:
luveya schreef:
ik heb geen bier nodig
ik heb
red bull met rode wodca nodig
en pasoa
en pisangamboe of zo week veel hoe je dat schrijft weet alleeen hoe je dat na binne werkt
Rode wodka trouwens, trouwens pretty sick als je op de 15de al alcohol nodig hebt
Oud 28-01-2002, 09:08
The Bachelor
The Bachelor is offline
Citaat:
Retarded schreef:
ik lust wel alcohol hoor! Alleen ik ga niet dingen lopen roepen als: 'Lekker zuipen' of 'vanavon helemaal naar de klote gaan'.... Maarja ik begrijp je wel hoor, ik was ook zo toen ik 16 was... maarja nu 2 jaartjes ouder.. en iets verstandiger (ook nu ik mn rijbewijs heb)

dus je word wijzer als je je rijbewijs heb? dat is pas onzin! wijsheid heb je of heb je niet en daar kan een dom papiertje nix aan doen. maar bier is gewoon een ingredient voor het recept voor een toffe avond! en als je het daar niet mee eens bent laat ons dan in onze waarde, ik vind het onzin om ons gek te noemen terwijl jij na 2 biertjes strak ligt, en dan lag ik je uit en schop ik je naar huis!

Oud 28-01-2002, 14:03
C'est moi!
C'est moi! is offline
Citaat:
The Bachelor schreef:
dus je word wijzer als je je rijbewijs heb? dat is pas onzin! wijsheid heb je of heb je niet en daar kan een dom papiertje nix aan doen. maar bier is gewoon een ingredient voor het recept voor een toffe avond! en als je het daar niet mee eens bent laat ons dan in onze waarde, ik vind het onzin om ons gek te noemen terwijl jij na 2 biertjes strak ligt, en dan lag ik je uit en schop ik je naar huis!

Vooral die laatste zin maakt je reactie te triest voor woorden eerlijk gezegd...

Oud 28-01-2002, 20:18
Drs. Tannus
Drs. Tannus is offline
Citaat:
Vooral die laatste zin maakt je reactie te triest voor woorden eerlijk gezegd...
Nee jij bent lekker wou je zeggen met die lekkere siganture van jou!! Kom op zeg je lijkt wel een oud wijf man!!!!

Oud 28-01-2002, 22:05
Retarded
Retarded is offline
Citaat:
The Bachelor schreef:
dus je word wijzer als je je rijbewijs heb? dat is pas onzin! wijsheid heb je of heb je niet en daar kan een dom papiertje nix aan doen.
ben je nou echt zo achtelijk ofniet?? Stap jij met je zatte hersens achter het stuur?? Nee he! Dat is dus versatndig... Get my point?!?!
Dus je gaat wel nadenken over het gebruik van alcohol als je je rijbewijs hebt!

Oud 29-01-2002, 08:52
Drs. Tannus
Drs. Tannus is offline
Citaat:
Retarded schreef:
ben je nou echt zo achtelijk ofniet?? Stap jij met je zatte hersens achter het stuur?? Nee he! Dat is dus versatndig... Get my point?!?!
Dus je gaat wel nadenken over het gebruik van alcohol als je je rijbewijs hebt!

Hallo er wordt toch niet gezegd dat je moet rijden als je je rijbewijs hebt en je kan altijd bijv. nog met de trein
Oud 29-01-2002, 20:45
The Bachelor
The Bachelor is offline
weet je ik ga er niet eens op in, ik zeg alleen maar dat is moet rijden ben ik de BERT!
Oud 29-01-2002, 21:03
Verwijderd
Citaat:
The Bachelor schreef:
weet je ik ga er niet eens op in, ik zeg alleen maar dat is moet rijden ben ik de BERT!

Hahaha
Haha
Ha
...

Oud grapje maat...
Oud 29-01-2002, 22:31
C'est moi!
C'est moi! is offline
Citaat:
Drs. Tannus schreef:
[b] Nee jij bent lekker wou je zeggen met die lekkere siganture van jou!! Kom op zeg je lijkt wel een oud wijf man!!!!

Over deze reply heb jij zo te zien erg lang nagedacht.

Oud 30-01-2002, 08:53
Drs. Tannus
Drs. Tannus is offline
Citaat:
C'est moi! schreef:
Nee hoor zeikstraal we zijn niet allemaal zo ongelovelijk dement als jij

Oud 30-01-2002, 10:55
The Bachelor
The Bachelor is offline
Citaat:
henri schreef:
Hahaha
Haha
Ha
...

Oud grapje maat...

misschien oud maar het gaat om de boodschap meneer!
Oud 30-01-2002, 10:56
C'est moi!
C'est moi! is offline
Citaat:
Drs. Tannus schreef:
[b] Nee hoor zeikstraal we zijn niet allemaal zo ongelovelijk dement als jij

Ik vind jou zielig. Hoe zou dat nou komen?
Oud 30-01-2002, 10:58
The Bachelor
The Bachelor is offline
Citaat:
C'est moi! schreef:
[b]
Citaat:
Drs. Tannus schreef:
Nee jij bent lekker wou je zeggen met die lekkere siganture van jou!! Kom op zeg je lijkt wel een oud wijf man!!!!

en al zouden we nadenken dan komt er wel iets zinnigers uit als wat jij uitkraamt dus ALS je dan toch nadenkt GEBRUIK dan die grijze hersencellen als je die heb!

Oud 30-01-2002, 11:04
C'est moi!
C'est moi! is offline
Citaat:
The Bachelor schreef:

stoere praat
Lees nou gewoon eens die reply die ik bedoelde nog een keer. Als je dan nog niet snapt wat ik bedoel, wil ik het best even uitleggen hoor.
Oud 30-01-2002, 22:09
liesje 19
liesje 19 is offline
ik ben een tijdje sXe geweest en het was best vol te houden hoor
Oud 31-01-2002, 09:25
The Bachelor
The Bachelor is offline
Citaat:
C'est moi! schreef:
Lees nou gewoon eens die reply die ik bedoelde nog een keer. Als je dan nog niet snapt wat ik bedoel, wil ik het best even uitleggen hoor.

ik heb geen uitleg nodig van een vmbo'er!
Oud 31-01-2002, 09:55
The Bachelor
The Bachelor is offline
[/b][/QUOTE]
Ik vind jou zielig. Hoe zou dat nou komen?

[/B][/QUOTE]

Listen, yo' ass is about to be missin
You know who gon' find you? (Who?) Some old man fishin
Grandma wishin your soul's at rest
but it's hard to digest with the size of the hole in your chest

Oud 31-01-2002, 16:01
C'est moi!
C'est moi! is offline
Citaat:
The Bachelor schreef:

Stoer. Doe je zelf HAVO, ga je neerkijken op VMBO. Helaas voor jou doe ik gymnasium. Maar ons niveauverschil blijkt ook wel uit het verschil tussen onze replies.

Oud 31-01-2002, 16:04
C'est moi!
C'est moi! is offline
Citaat:
The Bachelor schreef:

Moet dit een bedreiging voorstellen?

Oud 01-02-2002, 11:06
The Bachelor
The Bachelor is offline
Citaat:
C'est moi! schreef:
Citaat:
The Bachelor schreef:

Stoer. Doe je zelf HAVO, ga je neerkijken op VMBO. Helaas voor jou doe ik gymnasium. Maar ons niveauverschil blijkt ook wel uit het verschil tussen onze replies.

ja maar het wil wel wat zeggen natuurlijk alsjij bij andere mensen overkomt als vmbo'er lijkt mij en dan moet je niet over mijn kennis en scholing beginnen want ik kan makkelijk vwo aan(is bewezen!) dus ja wie moet zich nu dom voelen?

Oud 01-02-2002, 11:10
The Bachelor
The Bachelor is offline
Citaat:
C'est moi! schreef:
Citaat:
The Bachelor schreef:

Moet dit een bedreiging voorstellen?

vat het op hoe je het zelf op wil vatten, vind je het een bedreiging dan is het een bedrijging, vind je het niet zo, dan niet,bekijk het maar. en wat ik ermee zou bedoelen moet je weten als je gymnasium doet!

Oud 05-02-2002, 19:58
C'est moi!
C'est moi! is offline
Citaat:
The Bachelor schreef:
ja maar het wil wel wat zeggen natuurlijk alsjij bij andere mensen overkomt als vmbo'er lijkt mij en dan moet je niet over mijn kennis en scholing beginnen want ik kan makkelijk vwo aan(is bewezen!) dus ja wie moet zich nu dom voelen?

Duidelijk jij. Want jij doet een lager niveau dan je (volgens jou) aan kan. Dat is dom. En waarom kom ik op jou over als een VMBO'er? Omdat ik het niet met je eens ben ofzo? En bewijzen dat je VWO aankan kan maar op één manier, nl een VWO diploma halen. En dat ik bij jou als een VMBO'er overkom boeit me weinig eerlijk. Ik heb schijt aan jouw soort mensen, en het kan me werkelijk niks schelen wat ze van mij denken.

Oud 05-02-2002, 19:59
C'est moi!
C'est moi! is offline
Citaat:
The Bachelor schreef:
vind je het een bedreiging dan is het een bedrijging,

hoe denk je dat jij overkomt trouwens?

------------------
Ik ben niet doof, ik negeer je gewoon!! | Ik haat je niet, ik voel me gewoon beter als je niet in de buurt bent!!

[Dit bericht is aangepast door C'est moi! (05-02-2002).]
Oud 07-02-2002, 20:50
The Bachelor
The Bachelor is offline
Citaat:
C'est moi! schreef:
Citaat:

Ik heb schijt aan jouw soort mensen, en het kan me werkelijk niks schelen wat ze van mij denken.
aan mijn soort mensen? haahahaha nou lul je echt heel dom, want ik val in de categorie normale onopvallende mensen. en waarom ik vwo niet doe maar wel aankan heb jij nix mee te maken, en dat heeft nix met dom zijn te maken (jij bent het wel want je trekt heel snel conclusies!) maar je hebt schijt aan mij? dan heb je scheit aan mij? jij bent degene die uitgelult is en dan maar slap gaat ouwehoeren, ga toch met je oma de polonaise lopen!

Oud 07-02-2002, 20:54
The Bachelor
The Bachelor is offline
Citaat:
C'est moi! schreef:
Citaat:
The Bachelor schreef:
vind je het een bedreiging dan is het een bedrijging,

hoe denk je dat jij overkomt trouwens?

iemand die eerst nadenkt voordat hij uit zijn nek kletst kan je van jou niet zeggen! laat me raden, bent gelovig, tegen sex voor het huwelijk en woont in staphorst? ga als je blieft met je kont naar het westen liggen zodat ik er tegenaan kan schoppen (vwo'ers denken altijd dat ze gelijk hebben, dat is 1 reden waarom ik geen vwo doe, de mensen voelen zich zo slim maar zijn vaak zo dom!)
Oud 07-02-2002, 21:28
Edwin uit Kaasstad
Edwin uit Kaasstad is offline
Citaat:
Drs. Tannus schreef:
Wie kan er een avond uitgaan zonder alcohol?????
En hoe hou je dat in hemelsnaam vol???
is dat zo moeilijk ?
of is dat niet stoer genoeg ?
Oud 07-02-2002, 21:51
Vespasienne
Vespasienne is offline
Ik heb geen bier 'nodig' maar het is een logisch gevolg van een leuke avond.
Oud 08-02-2002, 07:36
The Bachelor
The Bachelor is offline
Citaat:
Edwin uit Kaasstad schreef:
is dat zo moeilijk ?
of is dat niet stoer genoeg ?

wat is er stoer aan drugs? nix toch, maar veel mensen hebben het 'nodig' en zo hebben wij dat met bier, ik denk dat ik maar een bierinvuus naast mijn bed zet

Oud 08-02-2002, 09:15
apekop123
apekop123 is offline
Mensen jullie moeten je gewoon niet zo druk maken

Als ik uitga drink ik wel een paar biertjes. Je kan zeggen wat je wilt over alcohol, maar je kunt in een K*T disco zijn met een KL*TE sfeer en met K*T mensen en het nog steeds naar je zin hebben als je genoeg op hebt. En de mensen die niet drinken moeten dat gewoon zelf weten. De mensen die wel drinken moeten dat ook zelf weten. Kijk er zitten natuurlijk altijd van die verkeerde type's tussen die sago worden van alcohol dan nog eens teveel drinken. En dan ruzie gaan zoeken. Zulke mensen zouden ze gewoon moeten verbieden maarja je kan aan iemands buitenkant niet zien hoe hij/zij is.

Oud 08-02-2002, 11:03
C'est moi!
C'est moi! is offline
Citaat:
The Bachelor schreef:
aan mijn soort mensen? haahahaha nou lul je echt heel dom, want ik val in de categorie normale onopvallende mensen. en waarom ik vwo niet doe maar wel aankan heb jij nix mee te maken, en dat heeft nix met dom zijn te maken (jij bent het wel want je trekt heel snel conclusies!) maar je hebt schijt aan mij? dan heb je scheit aan mij? jij bent degene die uitgelult is en dan maar slap gaat ouwehoeren, ga toch met je oma de polonaise lopen!

Een teken van uitgeluld zijn is gaan schelden. Trek jij nu maar eens snel conclusies. Als je dat kan tenminste.
Oud 08-02-2002, 11:06
C'est moi!
C'est moi! is offline
Citaat:
The Bachelor schreef:

iemand die eerst nadenkt voordat hij uit zijn nek kletst kan je van jou niet zeggen! laat me raden, bent gelovig, tegen sex voor het huwelijk en woont in staphorst? ga als je blieft met je kont naar het westen liggen zodat ik er tegenaan kan schoppen (vwo'ers denken altijd dat ze gelijk hebben, dat is 1 reden waarom ik geen vwo doe, de mensen voelen zich zo slim maar zijn vaak zo dom!)

Ik ben niet gelovig, woon niet in Staphorst en ben niet tegen seks voor het huwelijk. Hoe je daar bij komt is me een raadsel.

Je komt trouwens een beetje gefrustreerd over wat dat VWO betreft. D'r is trouwens één ding dat je beter kan dan ik. Slap lullen.

Oud 08-02-2002, 11:07
C'est moi!
C'est moi! is offline
Citaat:
The Bachelor schreef:
wat is er stoer aan drugs? nix toch, maar veel mensen hebben het 'nodig' en zo hebben wij dat met bier, ik denk dat ik maar een bierinvuus naast mijn bed zet

Ben jij er nou echt trots op dat je niet zonder bier kan?
Oud 08-02-2002, 15:38
luckyleo
luckyleo is offline
Doe het weleens een enkele keer als ik de volgende dag een wedstrijd heb. Mara niet zo leuk en errug moeilijk om vol te houden.
Oud 11-02-2002, 20:32
The Bachelor
The Bachelor is offline
Citaat:
C'est moi! schreef:
Citaat:
The Bachelor schreef:

Een teken van uitgeluld zijn is gaan schelden. Trek jij nu maar eens snel conclusies. Als je dat kan tenminste.

en wie begint hier met schelden?: 'ik heb SCHEIT aan dat soort mensen als jou..' zijn toch duidelijk jou woorden maat, en ik denk dat als je mijn berichten goed leest er minder scheldwoorden in voorkomen als in jou geouwhoer! dus jah, als je gaat schelden als je uitgelult ben, geef je zelf een heel goed voorbeeld van iemand die uitgelult is!

Regels voor berichten