Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() EN zij hapt ![]() Ik bedoel het niet kwaad maar als mensen ergens op in gaan is het voor de persoon die stangt alleen maar prachtig ![]() ON-topic: Geen slecht verhaal. Let alleen op je spelling en als je woorden niet zeker weet zoek ze dan op. Er staan echt hele storende fouten in. En dat is niet om aan te vallen.
|
Dit leest heel vervelend, ikzelf vind het leuker als je het meer in verhaal vorm doet. Dit zou je meer verwachten in een dialoog voor een tv-programma. Niets mis mee hoor, maar als je wilt dat het lekker leest, is dit niets.
En als rasechte Brit moet ik zeggen dat het me bijna moeite kostte om van sommige delen echt wat te maken. (No offense - maar het leest erg lastig, zelfs als je Engels ontzettend goed is) Namen zijn met een hoofdletter en leestekens zijn ook fijn ![]()
||
Ik heb even een heel klein stukje proberen te verbeteren, maar de rest mag je eventueel zelf doen
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 12-02-2003 om 16:47. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Wat je hier neer hebt gezet past m.i. meer op Toneel, dat is het forum voor beschrijvingen van scenes.
Ook raad ik je aan meer op de spelling te letten, dus de boel na te lezen, nadat je het hebt geschreven. Probeer het anders eens in een verhaalvorm te gieten, dan past het daadwerkelijk op Letteren. Nu hoort het echt op Toneel. Probeer eens de scenes te beschrijven, in plaats van zo erg te beschrijven. Maak er een stuk van waarbij we nog steeds het mysterieuze effect zien, maar niet alles wat gedaan en gezegd wordt. Zeg bijvoorbeeld niet: "eo: it is dangerous but you are rite I don’t think that there is anny thing about her in the book of shadows so you have to make it all up. Phoebe: ill chek the book to be shure that there’s nothing about her Prue: ill wake Paige and tell her everything Piper: and I will make a potion. Prue: oke sisters lets go Scene Paige’s room" Maar: "Phoebe and Piper decide to check the Book and see if there .... " Zo eerder. Nu gaat 'ie naar toneel, dit past daar vele malen beter. Wat je natuurlijk wel kan doen, is nadat je het in de verhaalvorm hebt gegoten, dat weer op Letteren posten. Succes. ![]()
|