| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
http://forum.scholieren.com/Forum36/HTML/001350.html nog zo'n topic over fietsen jatten, vernielen, enz
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
nokia is voor girlzzz |
||
|
|
|
|
GRRR!! stomme fietsjatters! Tijdje geleden had ik m'n fiets tijdens het uitgaan op het busstation in NEEDE!! staan.. NEEDE.. een klein rotdorpje, waar je opzich geen criminaliteit zou verwachten, maar die achterlijke klote lui.. die te veel gezopen hebben (of niet eens!) denken.. hmmz.. geen zin om te lopen.. ik ram dat slot er wel af, en neem um mee... eikeltjes.. Gelukkig heeft de politie um weergevonden.. (jah, soms zijn ze best lief)
Maar ik wil ff zeggen: Jat geen fiets omdat het je toch maar een dom, maar op dat moment wel handig voorwerp lijkt, en het jou toch niet kan schelen, en jat al helemaal geen fiets terug!!!! als die van jou is gejat.. Want die van mij is wel zo'n f750,- waard! das niet ff iets wat je zomaar jat toch??! als je ff goed nadenkt!
|
|
||
|
Citaat:
![]() t zadel gejat!!!!!! en trouwens, mn fiets stond vast aan een hek, en nog was ie gejat! |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
*PROEST* Buahahahaha (sorry) ![]() da's inderdaad knap kut ![]() Vriendin van mij had een keer TWEE fietsen aan elkaar gezet. De voorwielen ook nog vast aan een hek. Beide fietsen pleite. Alleen de voorwielen stonden er nog ![]() |
||
| Advertentie |
|
|
|
|
|
|
bij mij worden er ongeveer 3 fietsen per jaar gejat ofzo,ma ja keb altidj erg opvallende fiets
en zodat iedereen mijn fiets herkend. MA blijkbaar helpt da nie en jatten ze t alsnog ook al wete ze dus dat iedereen dan weet dat ze op mijn fiets rijden. ofzo
|
|
|
het is heel stout wat ik nu ga zeggen, en al helemaal geen goed voorbeeld voor de 'ozo goede' maatschappij, maar dan fluister ik het wel *fluistert*: ...gewoon een stomme fiets terugjatten...! ik schaam me... *kusss*
|
|
|
|
ja wel eens gebeurd nou eigenlijk bij me broer, hij had me fiets ff geleend was die eikel hem vergeten op slot te zetten.... weg fiets
maarja hij moest ook dokken voor me nieuwe fiets.. maar vind het nog steeds kut.. hij was zooooo rlxt helemaal aan gehecht maarja live is realy hard (some times)
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Heb jij wel es een fiets gestolen? Qimm | 102 | 26-08-2019 11:35 | |
| Werk, Geld & Recht |
Fiets gejat, huisbaas verantwoordelijk? Hempo | 27 | 16-11-2008 20:15 | |
| De Kantine |
Ik heb een fiets gejat Kozak | 111 | 11-08-2005 09:22 | |
| Lifestyle |
heb jij weleens iets gestolen Verwijderd | 293 | 15-08-2004 04:06 | |
| Lifestyle |
Stelen Splodge | 125 | 09-11-2002 00:41 | |
| De Kantine |
Vindt jij dat je een fiets mag stelen als de jouwe gestolen is? Onbekende | 59 | 12-10-2002 13:12 | |