Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Fat package: 17.5. I Pinarella di Cervia Rock Planet 18.5. I Milan Transilvania Live
|
Ik zal in de Melkweg aanwezig zijn..
Ik kom ook vanuit R'dam.. Maar als in R'dam woont is het beter om naar de Melkweg te gaan.. Dan hoef je niet eerder weg om de trein te halen.. Want vanuit A'dam rijdt altijd nog de nachttrein en aangezien de dag daarna bevrijdingsdag is, zijn we vrij ![]()
|
slecht nieuws voor de mensen die van plan waren naar amsterdam te gaan, ik ging vandaag kaartjes voor beide dagen halen en alleen de w2 stond in de computer van ticketservice, daarom heb ik meteen even op de site van de melkweg gekeken en daar is het ook weggehaald... dus ik denk dat die gewoon gecancelled is...
||
Citaat:
![]() nah ik heb dr echt gruwelijk veel zin in.. eens kijken of het deze keer nog lukt om gratis cds en shirtjes te scoren bij derek ![]()
|
![]() |
IK GA..!!!
(en waarschijnlijk ook nog een interview met de Mad Caddies doen voor Oude Garde Punk Zine..!!) www.oude-garde.tk |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Godnondeju wat fuckin geweldig was Rise Against. Geez.
1ste 2 bands vond ik weinig boeiend, mad caddies geskipt.. maar omg wat waren ze geniaal. Zanger kijkt best freaked uit z'n ogen en bij black masks and gasoline zat ie d'r ff flink naast maar verder..geweldig. Belachelijk veel forummers gezien trouwens ![]() SLAYER! ![]() Overigens een patch/button/sticker, een shirt en een vest van rise against gekocht ![]() Laatst gewijzigd op 03-05-2003 om 23:29. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
welk concert ga j bezoeken? Gadje | 232 | 20-03-2005 21:30 | |
Muziek |
Welke bands heb je al live gezien? Verwijderd | 141 | 04-06-2003 10:54 |