Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Tnx voor de reacties...
Maar zou het niet zo kunnen zijn dat hij spijt heeft van zn negeeractie? En dat hij dat een beetje onhandig laat merken.. het blijft tenslotte een man ![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
Met je verstand weet je best dat dit een hele foute jongen is, maar je gevoel is nog steeds verliefd op hem.
Je verstand heeft altijd gelijk, dus zet je gevoel uit. Hoe? Flink kwaad zijn helpt. Verder kwestie van uitzieken. Verliefdheid is een biochemische reactie in je hersenen. Door zijn feromenen onbewust te ruiken reageren jouw hormonen, gaan je hersenen allemaal stofjes aanmaken waar je dat lekkere verliefdheidsgevoel van krijgt. Love is a drug! Nu hij je zo belazerd heeft, krijg je dat lekkere stofje niet meer. Liefdesverdriet is een ontwenningsverschijnsel. Zodra het chemisch evenwicht in je hersenen weer hersteld is, en dat gaat vanzelf maar het duurt even, kan hij voor je deur staan met een grote rooie strik om zijn piemel, maar heb jij totaal geen interesse meer. Effe doorbijten, niet dagdromen over HEM (want daardoor dien je jezelf steeds weer een shot toe) en zoek afleiding. Veel klagen over HEM is ook goed. Hoe meer negatieve gevoelens je over hem hebt, hoe sneller het afkicken voorbij is. En je gekwetste ego geneest ook wel weer.
||
Citaat:
Maar goed, laat die jongen alsjeblieft zitten Palmboompje. Hij geeft duidelijk niks om jou. |
![]() |
|
![]() |
*herkent situatie akelig*
![]() Hhmm, weet je of hij dit al bij eerder meisjes geflikt heeft? Zo ja, hij is een player (lees ook ff mijn topic ![]() Zo nee, misschien weet hij met zichzelf geen blijf en beteken je meer voor hem dan hij zelf durft te beseffen, en dan moet je dat gevoel naar buiten lokken bij hem door afstandelijk te doen en hem te laten afkomen (als ie echt verliefd is, valt ie als een blok ![]() Dus conclusie: toch best ni op in gaan... ook al begrijp ik dat je hem nog wilt (ik spreek uit ervaring ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Palmboompje: Laat die jongen met rust. Nothin' but trouble |
![]() |
|
![]() |
Ok, ik weet niet of hij een player is, want zo goed/lang ken ik hem nou ook weer niet.. Maar ik weet wel dat zn ex hem een heel gemeen kunstje heeft geflikt.. het kan toch zijn dat hij gewoon niet wist wat hij met ons aan moest?? Zijn smsjes voordien waren namelijk echt super lief en ik kan me gewoon niet voorstellen dat hij opeens 360° omgeturnd is!!
Ik dacht, voordat ik uberhaupt nog maar met um gezoend had, ook dat hij een softie was.. Dus, nahjah...
|
Meis, alles kan, omdat JIJ alles goed probeert te praten wattie doet. Dat werkt echt niet. Je begon je topic met '...als ik mn zelfrespect opzij zet...,' nou, doe dat niet! Hij heeft je gebruikt, probeer dat de hele tijd voor je te houden als ie toenadering zoekt. Zoek n jongen die goed voor je is, die je niet gebruikt. Probeer m te vergeten, hoe moeilijk ook...
|
uhm, dit komt me redelijk bekend voor.
en wat andere al zeiden.. ik denk ook dat hij je weer in bed wil krijgen, en daarna laat hij weer niks van zich horen... Bij mij was het toen wel anders. Maar ik vond hem dus ook echt super leuk.. en nadat we een keer samen iets gedaan hadden, liet hij net zoals bij jou niks meer van zich horen. Hij weet waarschijnlijk dat jij hem leuk vindt? en daar maakt hij nu misbruik van, hij kan je alles maken... aangezien jij..als hij heel lief etc doet... je toch wel voor hem valt. Dus als ik jou was, zou ik hem maar negeren. of hij moet opeens helemaal voor je gaan ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
However, om even to the point te komen.. Hoe kom ik er nou achter wat zijn beweegredenen zijn?
||
Citaat:
Dat íe er spijt van heeft, dat zou ie moeten hebben ja. Geen medelijden met hem, eigen schuld! Als buitenstaander weet je altijd makkelijk een conclusie te trekken uit verhalen van iemand. Die conclusie is in dit geval duidelijk dat je niet meer met hem in zee moet gaan. Voor een buitenstaander makkelijk gezegd, voor jou moeilijker. Maar laat je niet zomaar gebruiken! Dwing af wat je van hem wilt, laat hem maar moeite doen en neem niet zomaar genoegen met een paar (misschien gevoelig overkomende) smsjes of praatjes! Als hij op een gegeven moment afhaakt of er niet meer moeite in steekt dan wat smsjes (die hij alleen maar stuurt 's avonds laat als ie alleen in zijn bed ligt --> ookal zou hij alleen een vriend voor je zijn, vrienden denken niet (alleen) in bed aan elkaar!, sorry personal details ![]() Die aandacht die hij je nu geeft zal wel minder worden, even balen misschien. Maar denk wel aan je zelfrespect! p.s. als je het weer met hem wil proberen. Zeg dan dat je wilt wachten met hem naar bed te gaan en wacht dan ook gewoon een hele tijd. Als zijn bedoelingen meer zijn dan alleen dat, dan wacht hij wel. (maar ik denk niet dat hij dat zal doen, concluderend uit bovenstaand verhaal)
Laatst gewijzigd op 17-02-2003 om 19:02. |
![]() |
|
![]() |
Oké, update:
ik heb um een maand ofzo weten te negeren.. Toen heb ik afgelopen week zelf contact gezocht per sms en binnen notime kreeg ik er 1 terug (zegt toch wel *iets*?!) heb er verder niet meer op gereageerd (enthousiasme moet je matigen ![]() Maar ik heb gisteren dus weeer met hem gezoend.. Ik vraag me af of ik hier wel verstandig aan heb gedaan? Ik wil hem gewoon een 2e kans geven, maar volgens mn vriendin laat ik me hierdoor weer gebruiken. Maarja, hoe kom ik er anders achter hoe het/hij in elkaar steekt?? Een derde keer zal ik echt niet achter hem aan lopen, maar dit moet toch kunnen? Of was dit echt de verkeerde keus???
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Hij heeft je gebruikt en je laat een situatie ontstaan waarin het weer kan gebeuren. Slim. Moet je doen.
Citaat:
Het enige wat jou op dit moment in de weg staat is je eigenwijze overtuiging dat het eigenlijk een hele lieve jongen is met een klein hartje. vous comprenez? Laatst gewijzigd op 15-03-2003 om 16:02. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Vroeger was alles beter.. Toen moest men nog een kaartje gaan kopen, schrijven en opsturen. Dàt waren de tijden dat men moeite voor elkaar deed en moest doen ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? topic #666 Trimm Trabb | 500 | 25-07-2007 22:46 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |