Advertentie | |
|
![]() |
||
Ik heb M&O in mijn vrije deel, en ik ben er wel te vrede mee, alleen is de leraar niet echt aardig (lees totaal niet aardig) Maar het vak op zich vind ik wel leuk.
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
M&O
had eerst ook nog informatica 1,2 en tekenen... niet omdat ik ut wou.. maar omdat ik domweg gewoon te weinig SLU zou hebben per schooljaar ![]() ![]() heb dus precies uitgemikt ![]()
|
in de vierde hebben wij een hoop vakken niet (of we hebben ze überhaubt niet!) namelijk:
filosofie, spaans, informatica, muziek tja, dan eindig je met als extra vakken ma2 en wia12. ma2 is leuk, maar veeeeel te veel leren en maken en wia12 wil ik eigenlijk zo snel mogelijk laten vallen (maar dan moet ik weer een nieuw vak gaan kiezen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vind ik erg jammer ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik doe NG met informatica en wiskundeB-2. aan informatica is echt geen kont, het is meer laten zien wat je al kunt dan dat je iets leert. je heb er echt niks aan, dingen die je doet had je ook gewoon zonder dat vak te kiezen kunnen doen. wiskundeB-2 krijg ik pas volgend jaar.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
scheikunde, en daar baal ik best van.. k snap er helemaal geen flikker van, en dan zit ik ook nog bij allemaal lui in de klas die natuur en techniek of natuur en gezondheid doen. Allemaal van die lui die er goed in zijn. Maar er gaat verandering komen in mn slechte cijfers: dinsdag de eerste bijles!!
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|