![]() |
|
![]() |
Dit heeft mij geholpen.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
alleen moet je er niet te lang mee wachten, want dan ben je al zo chagrijnig van het piekeren dat je met geen mogelijkheid meer opgewonden wordt. ![]()
|
![]() |
ey,
Ik had een hele chronische slaap stoornis, lag soms wel es 2-3 nachten wakker. klag ook te piekeren over van alles en nogwat... Nu gaat het wel weer, waarschijnlijk ovrheen gegroeit. Doe geen inspannende dingen voordat je gaat slapen... ( geen drukke films kijken ofzo, daar ga je over na ligge denken) enne, het klinkt misschien een beetje soft.. maar warme melk voor dat je gaat pitte helpt ook, en douchen help ook heel goed...
||
Citaat:
![]() als het al donker word word ik al bang om te gaan slapen ik woon op me zelf ik heb wel een vriend maar die kan nu nog niet elke dag bij mij blijven want dan slaap ik wel goed!!!! als ik alleen ben huil ik ben ik bang en zie ik gewoon heel me leven niet meer zitten. ik moet binnen kort naar de medicijn man maar ik wil liever niet als wel er medicatie voor slikken dus als je iets weet mail maar hier heen. bvd chretienne
|
Ik slaap ook heel erg slecht, kan echt uren wakker liggen pierkerend over niets. Wat bij mij af en toe nog wel wil helpen is een warm(e) bad/douche (met lavendelolie ofzo
![]() En natuurlijk regelmaat. Maaltijden iedere dag op dezelfde tijden, iedere dag rond dezelfde tijd naar bed, iedere ochtend rond dezelfde tijd op. (bij mij gaat dat meestal een paar weken goed en daarna verval ik weer in m'n oude patroon van eten, slapen wanneer ik wil ![]() In ieder geval veel succes |
![]() |
|
Misschien is dit al gezegd (niet hele topic gelezen)
Ik heb er ook vaak last van (lang wakker liggen) Ik heb nu een soort manier om sneller te slapen. Meestal is bij mij het probleem dat ik gewoon super veel nadenk als ik in bed lig, minder koffie drinken ofzow heeft voor mij dus geen zin (ik drink btw niet eens koffie). Als je in je bed ligt ga dan eerst de hele dag af. Denk wat je allemaal gedaan hebt en denk na over de belangrijke dingen die die dag zijn gebeurd. Als je dat hebt gedaan stel je dan voor dat je met een kleine stofzuiger in je hoofd (bij je 3e oog) alles leeg zuigt. Visualiseer dat je hoofd leeg is en dat alle gedachtes zijn verdwenen. Als ik dat heb gedaan val ik daarna meestal zonder problemen in slaap
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat heb jij voor vreemde trekjes? Verwijderd | 296 | 08-04-2008 23:48 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #72 Verwijderd | 493 | 15-10-2006 13:13 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
onderzoeksvraag profielwerkstuk welle | 5 | 03-06-2006 23:11 | |
Liefde & Relatie |
mijn oom en ik......Iemand lees dit aub HelpMePlease | 52 | 31-08-2004 16:44 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Liefde & Relatie |
LONGPOSTS: Mijn ideeën over liefde. Rerisen Phoenix | 58 | 13-06-2003 07:23 |