Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Uhm ik ga nog niet zolang ![]() En ja ik had gevoelens voor hem (heel erg veel zelfs) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Blijkbaar voelde je je toch bij hem op je gemak, ook al heeft hij gedaan wat hij deed. Ik weet dat er mannen zijn die zich sexueel aangetrokken voelen tot jonge meisjes, en blijkbaar was hij dat ook, maar hij had het nooit zover mogen laten komen. Ik kan je alleen maar aanraden om toch met die psycholoog te blijven praten om te kunnen verwerken wat er is gebeurd.
Laatst gewijzigd op 15-02-2003 om 18:38. |
![]() |
|
![]() |
Ik zal inderdaad nog wel een tijdje naar die psycholoog gaan.
(maar nu ff over dat gebeure) Ik wou het eigenlijk wel ![]() Dus ik vind het eigenlijk geen verkrachting ![]() En ik voelde me inderdaad wel op me gemak bij hem omdat ik al een tijdje met hem chatte. Misschien klinkt het raar maar hij betekent nog echt heel veel voor mij en als er iets ergs gebeurd wil ik steeds dat hij bij me komt om me te steunen. (nog 1 dinguhtjuh) ik heb hem beloofd toen ik bij hem was het en hem nooit te vergeten en dat doe ik dus ook nooit Maar bedankt voor je reactie ![]() |
![]() |
|
Girl1990; het enige wat die vent voor je voelt, is een tinteling in zijn onderbuik en penis.
Hij weet die dondersgoed dat wat die zou doen enorme psychische (en misschien wel lichamelijke) schade bij je zou aanbrengen. Hij wist dondersgoed dat het fout was, wat die deed. Kortom als die echt om je gaf, zou die zoiets echt niet geflikt hebben. Vooral een 30jarige weet *echt* wel hoe die een meisje om de tuin kan leiden; op kan inpraten en net kan doen alsof er liefde is. D'r is geen liefde in het spel, anders had die je echt niet 'verkracht' of ook maar met een vinger aangeraakt. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
en als t wel waar is, waarom gebruik je trouwens dan zoveel rolleyes smiles??? ennuh ik wil niet veel zeggen, maar na een aanranding wou ik al helemaal nix meer te maken hebben met die jongens dus daarom snap ik t niet... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja nou dan geloof je het ook maar niet ![]() Kan je dan niet begrijpen dat het een soort ouder voor me was waar ik alles kwijt kon maarja laat maar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
@girl1990: dat hij als een ouder voor je was, vind je dat niet een verkeerde 'rol' voor iemand die je vriend is? (dat was geen aanval, gewoon een vraag) en verder ga ik met ~*vlokje*~ mee; hoe is het dan bij de politie terechtgekomen? of hebben je ouders aangifte gedaan?
||
Verwijderd
|
Citaat:
verkrachting is TEGEN eigen wil... en zoals t er nou over gaat, was t niet tegen haar wil in! en net wat corien en vlokje zeggen , als t niet tegen je wil in was... waarom doe je (of iemand anders) dan aangifte? en ik heb niet gezegt dat ik t niet geloof... vind t alleen raar... |
![]() |
||
Citaat:
@Dark Girl!: Dat er geen sprake van een verkrachting is geweest is in ieder geval een feit waar we het beide over eens zijn. Dat de politie desondanks toch van een verkrachting spreekt verbaast me dan ook, maar het zou kunnen (zoals ik in een vorige reply aan Girl1990 al aangaf) dat ze het (net als ik doe) als een geval van ontucht met minderjarigen beschouwen en dat ze de term verkrachting gemakshalve hebben gebruikt omdat de term "ontucht met minderjarigen" in hun ogen misschien te onduidelijk voor Girl1990 zou zijn geweest. Ik denk dat het niet zo van belang is wie er precies aangifte heeft gedaan. Het is alleen van belang dat het inderdaad gebeurd is, aangezien het hier naar mijn idee om een man gaat die op een verkeerde manier met zijn sexuele gevoelens omgaat zoals ik in mijn vorige reply al opmerkte. Dat Girl1990 nogal veel gebruik maakt van de sarcasmesmiley komt mogelijk omdat ze niet precies weet wat die smiley precies inhoudt, maar daar gaat het verder niet om.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en als ze t vrijwillig heeft gedaan, dan kunnen ze het ook geen verkrachting of ontucht met minderjarigen noemen, want dan ben ik heeeel vaak verkracht (meerderjarige vriend gehad) dus? en again girl1990, ik val je niet aan en ik zeg ook niet dat ik je niet geloof, keej? |
![]() |
|
![]() |
@girl1990: dat hij als een ouder voor je was, vind je dat niet een verkeerde 'rol' voor iemand die je vriend is? (dat was geen aanval, gewoon een vraag) en verder ga ik met ~*vlokje*~ mee; hoe is het dan bij de politie terechtgekomen? of hebben je ouders aangifte gedaan? [/B][/QUOTE]
Uhm is eigenlijk geen verkeerde rol (of hoe jij het wilt noemen) voor een vriend een vriend moet betrouwbaar zijn en aardig net zoals ouders. En me ouders kwam erachter dat ik niet was waar ik had gezegt dus hadden ze gelijk de politie gebeld. Omdat ze zo ongerust waren. |
![]() |
||
Citaat:
@girl1990: Misschien vond je hem aardig en is dat nog steeds zo, maar iemand die zich bij het chatten als 18 voordoet terwijl hij in werkelijkheid al 30 is, is in ieder geval niet betrouwbaar en kan dus ook niet als een vriend worden beschouwd. Hij heeft tegen jou en mogelijk ook tegen andere jonge meisjes gelogen over zijn leeftijd om op die manier te proberen om sex met jou en andere jonge meisjes te kunnen hebben, zoals ik al aangaf. Hij heeft je dan misschien nooit kwaad willen doen, maar wat hij deed was niet goed, niet voor jou en andere jonge meisjes, maar ook niet voor hem, omdat hij op een verkeerde manier met zijn sexuele gevoelens omgaat zoals ik in een van mijn vorige replies al opmerkte. In ieder geval is nu ook duidelijk wie er precies aangifte heeft gedaan en waarom, dus dat is in ieder geval ook opgehelderd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
hoi
ik heb iets soortgelijks meegemaakt, ook makker via chat en 2 keer iets mee gedaan (if you know what i mean) bleek ie nog een vriendin te hebben, die hij gewoon voorloog. hij is nu naar brazilie ge-emigreerd, waarschijnlijk omdat ie meerderjarig is (29) en ik minderjarig (toen 16) tjah ik zou gewoon proberen het achter je te laten, het is nu eenmaal gebeurd en daar is nix aan te veranderen. maar je moet iig geen chat contacten doen hoor, naast de bovenstaande heb ik nog een keer problems gehad ermee sterkte en de groeten,
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik mis hem.. sweet-girl | 21 | 03-11-2003 13:52 | |
Liefde & Relatie |
ik mis hem zo.. devilcat | 74 | 23-10-2002 20:27 | |
Liefde & Relatie |
ik mis m, maar waarom?! never mind | 6 | 12-07-2002 18:46 | |
Liefde & Relatie |