Advertentie | |
|
![]() |
|
waarom maak je niet gewoon een kabel met een schakelaartje ertussen?
dus de ene keer je pc, de andere keer je radio.. scheelt je een hoop gedoe, het is vast goedkoper..
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ------------------------------------------------------------------------------ Even wat ik ook op t.net heb gepost: 1. De radio is een simpele set, met alles in een. Het is dus geen losse-componenten toren. Achter op de radio zit het volgende: ![]() 2. De PC zit nu dus op MD/VIDEO in. Die wil ik dus straks op de versterker hebben. Ik heb even gekeken op de versterker, en die heeft het volgende op de achterzijde. ![]() Een normaal rondje is waar je zo'n stekker (weet zo de naam even niet meer) in kunt drukken. Een gekruisd rondje is een aansluiting waar je bedrading op kunt aansluiten, die je met een draaischijfje even moet aandraaien. Er kunnen dus twee paar speakers op aangesloten worden. Ik hoop dat het zo wat duidelijker is ![]() Zit dus alleen even te twijfelen hoe ik t geluid van de radio/cd set nu op de versterker krijg ![]() |
![]() |
|
Volgens mij zou het moeten werken als je de MD (Audio) OUT van je radio verbind met de Tuner of AUX van je versterker
phones kan trouwens ook prima, moet je je radio alleen niet te belachelijk hard zetten.. En die stekkertjes waar je het over hebt zijn tulpstekkers (ook wel cinch of RCA)
|
Als je geen gekke speakers aan gaat sluiten (met afwijkende impedanties) kan je ze gewoon aansluiten op de afzonderlijke aansluitingen op de versterker (voor speakers a en b)..
Je kan hiermee ook één setje speakers biwiren (mits ze daarvoor geschikt zijn)..
|
Verwijderd
|
Iedereen bedankt voor zijn/haar reacties! Ik heb een kabel gekocht voor tussen de MD OUT en de versterker AUX. Het werkte verder prima, maar de versterker is helaas te oud om mijn geluidskwaliteit op peil te houden. Ik heb er dus voor gekozen om er mee te stoppen
![]() ![]() |
![]() |
|
moet je ff ergens een nieuwere (betere?) versterker op de kop tikken.. voor een prikkie heb je een 2e hands versterker met een goede prijs/kwaliteit verhouding (veel oud spul is nog best goed, heb zelf bij m'n ouders ook nog een 20 jaar oud ding staan
![]()
|
![]() |
|
|