Ik heb geen vooroordelen jegens N&T'ers, maar N&T'ers hebben wel vooroordelen over C&M'ers: ze zijn dom want ze begrijpen geen wiskunde, ze hebben geen toekomst want wat moet je nou met talen, ze hebben het eenvoudigste profiel, dat soort denigrerende opmerkingen.
de meeste NT-ers hebben vooroordelen over CM-ers, maar andersom ook...stuudjes e.d.
zelf onderbouw ik mijn mening liever en doe niet aan vooroordelen...zit trouwens in 6VWO NT
Over die C&M heb ik ook nog wat vooroordelen liggen en trouwens ook over e&M (dat is gewoon het allersimpelste) en N&G zitten de mensen die wel wat wiskunde kennen maar verder bagger zijn. Zij missen allemaal de PASSIE.
Ik zit in vwo-5 en doe E&M
E&M is inderdaad een simpel profiel
C&M is voornamelijk voor meisjes (dit is natuurlijk niet overal zo, maar bij ons doet er maar 1 jongen C&M)
N&G is voor diegene die neerkijken op Alpha maar zelf te dom zijn voor beta.
N&T is voor diegene die het leuk vinden om te kijken wat er gebeurt wanneer je suiker met azijn mengt.
ps: dit zijn een paar vooroordelen die bij ons in de klas opkwamen, niet mijn persoonlijke vooroordelen
FF4-Ever schreef: Ik zit in vwo-5 en doe E&M
E&M is inderdaad een simpel profiel
C&M is voornamelijk voor meisjes (dit is natuurlijk niet overal zo, maar bij ons doet er maar 1 jongen C&M)
N&G is voor diegene die neerkijken op Alpha maar zelf te dom zijn voor beta.
N&T is voor diegene die het leuk vinden om te kijken wat er gebeurt wanneer je suiker met azijn mengt.
ps: dit zijn een paar vooroordelen die bij ons in de klas opkwamen, niet mijn persoonlijke vooroordelen
Mee eens. maar je kijkt wel erg simpel naar die N&T'ers.