Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2002, 17:58
Verwijderd
Ga jij nog wel eens naar je oude school?? Dat kan zowel basisschool als middelbare school zijn. Ik ga dus strakjes richting m'n oude middelbare school (Wooldrikspark, alleen voor de 1e en 2e klas) met de open dag. Is best wel leuk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-01-2002, 18:03
PV
PV is offline
neuh, niet zo'n behoefte aan. toen ik van de basisschool af ging ben ik er nog 1 keer geweest (in de brugklas, om mn rapport te laten zien ).
en nu ga ik ook niet meer naar mn middelbare school terug, misschien als het zo'n voorlichtingsavond is over vervolgopleidingen (ff opleiding promoten )
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 18:10
Balance
Balance is offline
kom alleen nog wel eens op m'n oude basisschool als ik me nichtjes naar school toe breng of op haal..
is best leuk, al is de helft van m'n meesters en juffen ( ) al weer weg daar
Oud 23-01-2002, 18:16
Martin The Martian
Martin The Martian is offline
ben 1x geweest toenk in de brugklas zat, NOOIT meer
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 18:23
Finntroll
Finntroll is offline
neuh, aub niet!! Als k soms nog wel eens langs mn oude basisschool kom, fiets k zo snel mogelijk door (echt erg al die kleine kinderen)!!
Oud 23-01-2002, 18:36
Verwijderd
Over 25 jaar, wanneer er een reunie is.
Met je vrienden hou je toch sowieso contact, dus waarvoor wil je het gebouw dan zien? Die leraren vond je toen ook echt niet lief, dus veel behoefte zal niemand hebben om nog eens langs te gaan.

In de eerste ben ik wel een keertje langs gegaan, dat was wel grappig... Maar nu... nooit en nooit meer!!!!!
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 18:46
L Boksha
L Boksha is offline
Ik heb weinig behoefte om mijn oude basisschool weer te zien. Ik fiets er nog wel eens langs, maar het kan me niet bijzonder boeien. Lauwe tijd daar.
Ik bedenk me dan dat ik daar echt maar een paar vrienden had. Goede vrienden, dat wel, maar die ben ik helemaal uit het oog verloren toen ik naar een andere middelbare school ging.
Oud 23-01-2002, 21:10
beuk
beuk is offline
basisschool: een keertje teruggeweest, maar toen zat m'n kleine broertje er nog op, dat was 6 jaar geleden. een of andere tentoonstelling van hem ofzo..

middelbare school: misschien ooit nog weleens heb er nu niet zo'n behoefte aan..
Oud 23-01-2002, 21:44
Verwijderd
Basisschool ben ik een tijdje geleden nog een keer geweest, bij gelegenheid van een reunie van m'n oude klas. Was wel grappig, te zien hoe sommige mensen die vroeger de grootste bek hadden nu postbode waren

En de middelbare school...ach, ik fiets er wel eens langs. Maar ik heb totaal niet meer de behoefte om er binnen te gaan. Alles is i.v.m. de tweede fase toch compleet verbouwd en het roept bij mij dus ook geen herinneringen meer op.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 07:57
apekop123
apekop123 is offline
Ik ben noooooit meer naam m'n oude school geweest. Gelukkig
Oud 24-01-2002, 08:08
Onbekende
Onbekende is offline
Volgende week ga ik met een vriending mijn oude school bezoeken. De school houdt open huis voor de leerlingen van de basisschool en wij vonden dat een mooie gelegenheid om ook even te komen kijken.
Oud 24-01-2002, 13:01
Verwijderd
Ik heb (in vergelijking met de andere 2 scholen) een toptijd gehad op het Wooldrikspark. Er waren wel 2 (of 3?) leraren die ik totaal niet mocht, maar die zijn alledrie daar weg. De leuke leraren zijn er nog en die wil ik graag weer zien, is wel leuk. Ff kijken of de wc's nog zo meuren

PS: ik heb zelfs nog een handige tip gekregen van mijn mentor daar, dus het was een heel nuttig bezoekje.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 17:48
L Boksha
L Boksha is offline
Mijn leraren van de basisschool waren wel tof ja, maar de meesten herinner ik me al niet veel van, en de leraar waar ik het het beste mee kon vinden is nogal omgeslagen na het overlijden van zijn vrouw , daar word ik dus ook niet vrolijk van.
En wat betreft de WC's, de toiletten op de school waar ik nu zit zijn 30 jaar oud, en ruiken alsof ze nooit schoon zijn gemaakt! Gelukkig zijn er vorig jaar nieuwe gebouwd.
Oud 24-01-2002, 22:50
Verwijderd
Lans mijn basisschool kom ik iedere dag op weg naar mijn middelbare school. Langs mijn middelbare school zal ik ook nog best vaak komen... (is 5 min lopen van mijn huis)

Alex
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten