Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
duzzz.... als jullie (ik wouw zeggen trance freaks maar ik maak er wel ff wat anders van "niet fan van metal/rock/punk muziek freaks" nix zeggen dan kan het ook moeilijk over jullie muzieksmaak gaan he ![]()
|
Ik ben vandaag ook naar een open dag geweest van een school...helemaal vol met alto's enzo. Ik liep er in mijn *normale* kleren flink voor lul bij leek wel...Maar wat boeide dat? Vriendelijk glimlachen, want dit is DE opleiding die ik WIL, dus waarom zou je je door anderen laten stoppen?
Trouwens, wie weet zijn die mensen wel hardstikke aardig, maar moeten jullie ff aan elkaar wennen?
|
Als je echt heel graag naar de kunstacademie wil dan kijk je toch niet alleen naar de mensen die er zitten....ok....natuurlijk is sfeer ook belangrijk maar je vertelt het echt zo van ofdat het hun schuld is dat jij nu je kunstacademiediploma niet haalt..terwijl jij niet naar de kunstacademie wil omdat er zulke types zitten....ligt het toch meer aan jezelf denk ik (no offense)
|
![]() |
Hmmm ik denk dat je er toch een beetje schijt aan moet hebben. Ik snap dat je je niet echt thuis voelt in eerste instantie maar om je daar nou door tegen te laten houden. Zou toch zonde zijn? Wie weet vallen ze uiteindelijk best mee als je ze leert kennen
![]() Ik twijfel, maar vind dat het toch beter past op School, dus hij is bij deze verplaatst. ![]() |
![]() |
|
Ik ben vandaag ook naar een Open Dag geweest van de kunstacademie alleen dan in Den Haag... en ik voelde me er thuis... en nee ik ben geen 'hippie'... of iets anders... ik ben gewoon mezelf net zoals vele andere die daar rondlopen... Als ik jou was zou ik me absoluut niet tegen laten houden door het type mensen... natuurlijk moet je je thuis voelen... maar ik denk dat de gemiddelde mens op de Kunstacademie gewoon iets meer zichzelf is dan de gemiddelde mensen op aarde... maar dat is mijn visie erop... Ik kan er natuurlijk ook helemaal naast zitten!!
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Journalistiek is pas leuk NA het basis jaar, en ik ben van plan na 1 jaartje weg te gaan ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar waarom zou je geen leuke contacten met die mensen kunnen hebben dan? Als ze net zo kortzichtig denken als jij nu doet word het moeilijk jah, maar over het algemeen kun je toch gewoon met elkaar over weg? Mensen zijn mensen...En wie weet ga je dan nog eens van de goeie muziek houden ![]() trouwens, als je dit echt wil, heb je al iets gemeen ![]()
|
Ik ken het, de opendag van Minerva... Wat wist ik het zeker, ik zou nooit te nimmer die opleiding gaan doen.... alleen al omdat het zo wazig was.
Tweede pogin, meeloop dag met studiebegeleider kunstacademie Utrecht, en dat zag er veel beter uit. Ik voelde me lekker iedereen deed aardig etc. Het is een top school, en ik denk dat het verschilt per school.. en wat voor opleidingen ze geven. Wat de opleding die ik wil gaan doen is in de kunst & techniek.... dusz.. geef de mensen een tweede kans, en als je echt iets wilt laat je je niet tegen houden door simpele 'Hippies'!
|
sorry??? een nieuwe generatie hippies? wat is dat voor een onzin? omdat mensen niet meteen op je af rennen om je te verwelkomen zijn het meteen hippies?? En wat "domineren"? Bedreigen "die hippies" iedereen die geen hippie is met een mes ofzo? Misschien moet je proberen om die "hippies" een kans te geven,Hippies stan er namenlijk om bekend dat ze anderen in hun waarde laten.
|
|