Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2002, 15:08
Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Ik dacht dat ik het wist; ik wilde naar de kunstacademie. TOT ik daar binnenliep en zag dat de hele school gedomineerd werd door de nieuwe generatie hippie's. Afstandelijke type's die je vreemd aankijken als je je gewassen hebt, mensen waarbij ik me niet thuis kan voelen, dus een school waar ik niet heen kan. Ik vind dit gewoon lullig, dat zo'n hele school is 'overgenomen' en mijn kans op kunst-academie-diploma vernietigd is
Oud 26-01-2002, 15:10
PV
PV is offline
misschien iets toleranter opstellen/minder bevooroordeeld? of zeiden ze letterlijk: waarom heb jij je gewassen?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 15:12
Verwijderd
Voorlichting Rotterdam geweest toevallig? Ik weet wat je bedoelt, alleen vind ik het allemaal zo nep..ze proberen net zo 'hip' te zijn als massa-mensjes..kweetniet, ik vind er altijd zo'n "wij zijn anders"-sfeer hangen.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 15:28
slisje
slisje is offline
dat is idd de hype rond dat gebeuren...
eg heel vaag...
de beste oplossing is dan een prive kunst studie te doen in ENGELAND!!!
ja juistem daar zijn ze het beste
en daar zitten dan ook wel zulke figuren, maar toch niet zo drastische als hier...
Tv gezien is een documentaire overgeweest...(tijdje terug)
Oud 26-01-2002, 15:34
*BJ*
*BJ* is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef:
Afstandelijke type's die je vreemd aankijken als je je gewassen hebt, mensen waarbij ik me niet thuis kan voelen
ik weet waar je het over hebt

mmmm ja net als het MUZIEK forum dat alleenmaardraaid om (rock/metal enz. enz.)

[Dit bericht is aangepast door *BJ* (26-01-2002).]
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 15:36
Noortjuh
Noortjuh is offline
Citaat:
Jewel schreef:
Voorlichting Rotterdam geweest toevallig? Ik weet wat je bedoelt, alleen vind ik het allemaal zo nep..ze proberen net zo 'hip' te zijn als massa-mensjes..kweetniet, ik vind er altijd zo'n "wij zijn anders"-sfeer hangen.
terwijl ze toch echt nie anders zijn....
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Noortjuh schreef:
terwijl ze toch echt nie anders zijn....
Ja, dat probeerde ik te zeggen, ja.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 15:58
bam
bam is offline
Citaat:
*BJ* schreef:
ik weet waar je het over hebt

mmmm ja net als het MUZIEK forum dat alleenmaardraaid om (rock/metal enz. enz.)

[Dit bericht is aangepast door *BJ* (26-01-2002).]

duzzz.... als jullie (ik wouw zeggen trance freaks maar ik maak er wel ff wat anders van "niet fan van metal/rock/punk muziek freaks" nix zeggen dan kan het ook moeilijk over jullie muzieksmaak gaan he
Oud 26-01-2002, 16:01
Secreet
Secreet is offline
Ik ben vandaag ook naar een open dag geweest van een school...helemaal vol met alto's enzo. Ik liep er in mijn *normale* kleren flink voor lul bij leek wel...Maar wat boeide dat? Vriendelijk glimlachen, want dit is DE opleiding die ik WIL, dus waarom zou je je door anderen laten stoppen?

Trouwens, wie weet zijn die mensen wel hardstikke aardig, maar moeten jullie ff aan elkaar wennen?
Oud 26-01-2002, 16:06
Zig
Zig is offline
hmmz was jij het die me veels te vroeg belde?
Oud 26-01-2002, 16:28
Joostje
Joostje is offline
nou er zullen vast ook wel hippies zijn die wel aardig zijn en zich (tenminste af en toe) wassen

hoe vond je journalistiek?
Oud 26-01-2002, 16:31
dreadje
dreadje is offline
Als je echt heel graag naar de kunstacademie wil dan kijk je toch niet alleen naar de mensen die er zitten....ok....natuurlijk is sfeer ook belangrijk maar je vertelt het echt zo van ofdat het hun schuld is dat jij nu je kunstacademiediploma niet haalt..terwijl jij niet naar de kunstacademie wil omdat er zulke types zitten....ligt het toch meer aan jezelf denk ik (no offense)
Oud 26-01-2002, 16:39
Verwijderd
Moet je voor de grap eens bij Sociologie, Communicatiewetenschappen of Culturele Antropologie kijken
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 16:41
Flower_4_u
Flower_4_u is offline
Citaat:
nare man schreef:
Moet je voor de grap eens bij Sociologie, Communicatiewetenschappen of Culturele Antropologie kijken
hmz... niets tegen die richtinguh!
Oud 26-01-2002, 16:44
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Hmmm ik denk dat je er toch een beetje schijt aan moet hebben. Ik snap dat je je niet echt thuis voelt in eerste instantie maar om je daar nou door tegen te laten houden. Zou toch zonde zijn? Wie weet vallen ze uiteindelijk best mee als je ze leert kennen
Ik twijfel, maar vind dat het toch beter past op School, dus hij is bij deze verplaatst.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 17:19
~*Noa*~
~*Noa*~ is offline
Ik ben vandaag ook naar een Open Dag geweest van de kunstacademie alleen dan in Den Haag... en ik voelde me er thuis... en nee ik ben geen 'hippie'... of iets anders... ik ben gewoon mezelf net zoals vele andere die daar rondlopen... Als ik jou was zou ik me absoluut niet tegen laten houden door het type mensen... natuurlijk moet je je thuis voelen... maar ik denk dat de gemiddelde mens op de Kunstacademie gewoon iets meer zichzelf is dan de gemiddelde mensen op aarde... maar dat is mijn visie erop... Ik kan er natuurlijk ook helemaal naast zitten!!
Oud 26-01-2002, 17:19
Ilsch
Ilsch is offline
uuuh sorry maar ik vind het een beetje zielig als je om die reden niet zou gaan.
Als je het graag wil, doe je dat toch gewoon?
dat laat je je toch niet afnemen door andere mensen???
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 00:05
Bikinie-meisje
Citaat:
Secreet schreef:
Ik ben vandaag ook naar een open dag geweest van een school...helemaal vol met alto's enzo. Ik liep er in mijn *normale* kleren flink voor lul bij leek wel...Maar wat boeide dat? Vriendelijk glimlachen, want dit is DE opleiding die ik WIL, dus waarom zou je je door anderen laten stoppen?

Trouwens, wie weet zijn die mensen wel hardstikke aardig, maar moeten jullie ff aan elkaar wennen?
Kijk, daar gaat het niet om. Als ik mij enorm 'buitengesloten' voel is het niks voor mij, want dan heb ik geen plezier in school en mij kennende GA ik dan ook niet. Ik ben een creatief persoontje en vind het heerlijk om lekker te kleien en te tekenen, maar wat ik daar rond zag lopen, ik voel me gewoon bedreigd door zoveel onbekends.
Oud 27-01-2002, 00:07
Bikinie-meisje
Citaat:
Joostje schreef:
nou er zullen vast ook wel hippies zijn die wel aardig zijn en zich (tenminste af en toe) wassen

hoe vond je journalistiek?

je begrijpt dus niet wat ik daarmee wilde zeggen..

Journalistiek is pas leuk NA het basis jaar, en ik ben van plan na 1 jaartje weg te gaan Dus ook daar zag ik het nut niet van in
Oud 27-01-2002, 00:09
Bikinie-meisje
Citaat:
Sleeping Beauty schreef:
uuuh sorry maar ik vind het een beetje zielig als je om die reden niet zou gaan.
Als je het graag wil, doe je dat toch gewoon?
dat laat je je toch niet afnemen door andere mensen???

Zo werkt het niet, het gaat niet alleen om de opleiding, maar ook om de sfeer die op zon school hangt, want anders haal ik het ook niet
Oud 27-01-2002, 11:57
Secreet
Secreet is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef:
Kijk, daar gaat het niet om. Als ik mij enorm 'buitengesloten' voel is het niks voor mij, want dan heb ik geen plezier in school en mij kennende GA ik dan ook niet. Ik ben een creatief persoontje en vind het heerlijk om lekker te kleien en te tekenen, maar wat ik daar rond zag lopen, ik voel me gewoon bedreigd door zoveel onbekends.

Maar waarom zou je geen leuke contacten met die mensen kunnen hebben dan? Als ze net zo kortzichtig denken als jij nu doet word het moeilijk jah, maar over het algemeen kun je toch gewoon met elkaar over weg? Mensen zijn mensen...En wie weet ga je dan nog eens van de goeie muziek houden

trouwens, als je dit echt wil, heb je al iets gemeen
Oud 27-01-2002, 15:56
aquafemme
aquafemme is offline
Ik ken het, de opendag van Minerva... Wat wist ik het zeker, ik zou nooit te nimmer die opleiding gaan doen.... alleen al omdat het zo wazig was.

Tweede pogin, meeloop dag met studiebegeleider kunstacademie Utrecht, en dat zag er veel beter uit. Ik voelde me lekker iedereen deed aardig etc. Het is een top school, en ik denk dat het verschilt per school.. en wat voor opleidingen ze geven. Wat de opleding die ik wil gaan doen is in de kunst & techniek.... dusz..

geef de mensen een tweede kans, en als je echt iets wilt laat je je niet tegen houden door simpele 'Hippies'!
Oud 27-01-2002, 19:12
BillyFish
BillyFish is offline
sorry??? een nieuwe generatie hippies? wat is dat voor een onzin? omdat mensen niet meteen op je af rennen om je te verwelkomen zijn het meteen hippies?? En wat "domineren"? Bedreigen "die hippies" iedereen die geen hippie is met een mes ofzo? Misschien moet je proberen om die "hippies" een kans te geven,Hippies stan er namenlijk om bekend dat ze anderen in hun waarde laten.
Oud 27-01-2002, 19:39
Ilsch
Ilsch is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef:
Zo werkt het niet, het gaat niet alleen om de opleiding, maar ook om de sfeer die op zon school hangt, want anders haal ik het ook niet
misschien zijn ze allemaal wel heel aardig,
beetje mensen op uiterlijk enzo beoordelen nu he?

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten