Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2002, 19:02
Demeter
Demeter is offline
Wie heeft er het schoolexamen duits van de cito gehad? Wie heeft ook al de herkansing van het cito schoolexamen gehad? Was het moeilijk, of lukte het al in 1 x?

x
Demeter
Oud 26-01-2002, 23:10
Blaise
Blaise is offline
altijd bij gokken van meerkeuzevragen B kiezen... Er is gebleken dat dat antwoord veel voorkomt bij duitse examentesten. (mijn leraar duits deed onderzoek doordat het hem dat opviel...)

En het is redelijk moeilijk, vorig jaar hadden 33% de eerste keer een onvoldoende
Oud 27-01-2002, 13:27
maaike0
maaike0 is offline
hoihoi!

wij hebben de eerste inderdaad ook al gehad en veel mensen moeten hem volgens mij wel herkansen uit onze klas (V6) Ik had een 5,7 en ga hem niet herkansen, ik sta nu een 6 op mijn examen dusss, maar meer kan ik je er niet over vertellen: sorry!

Succes ermee!
Oud 27-01-2002, 19:04
BillyFish
BillyFish is offline
Hebben we het hier nou over de luistertoetsen?
Oud 29-01-2002, 13:53
marlies
marlies is offline
Citaat:
BillyFish schreef:
Hebben we het hier nou over de luistertoetsen?

Ja inderdaad..Ik heb ze(=luistertoetsen) trouwens net achter de rug..morgen nog Engels..
Oud 29-01-2002, 19:13
Verwijderd
Citaat:
marlies schreef:
Ja inderdaad..Ik heb ze(=luistertoetsen) trouwens net achter de rug..morgen nog Engels..

Ik ook, ik vond ze moeilijk
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 20:20
marlies
marlies is offline
Citaat:
Che Guevara schreef:
Ik ook, ik vond ze moeilijk

ik ook Terwijl ik normaal altijd echt heel goed ben in die dingen. Was ik blij dat ik er een onderdeel was dat ik kon..zijn die examens zou moeilijk..
Oud 29-01-2002, 20:28
Loesje
Loesje is offline
ik heb voor frans een 6,2 gehaald en sta nu een 7 voor mijn examen en voor duits had ik 5,2 (die was stuk moeilijker dan ik had verwacht!!!!!)
Oud 29-01-2002, 22:04
Lily
Lily is offline
Ik vond Frans echt moeilijk terwijl k er normaal goed in ben..morgen heb ik Engels en donderdag Spaans. Maar volgens mij mogen wij ze helemaal niet herkansen !
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 10:59
Verwijderd
Citaat:
marlies schreef:
ik ook Terwijl ik normaal altijd echt heel goed ben in die dingen. Was ik blij dat ik er een onderdeel was dat ik kon..zijn die examens zou moeilijk..
Ik kon me om de een of andere reden echt niet concentreren, dat lukt me toch altijd goed. Ik had slecht geslapen, misschien ligt het daar aan
Ik had vanochtend de luistertoets Engels, ik was goed in m'n concentratie, alles ging goed en toen...toen ging de CD-speler kapot! En nergens op school een andere te vinden Ik weet niet wat er nu verder gaat gebeuren, maar ik baal er goed van.

Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 11:35
Lily
Lily is offline
Gegegege wie heeft er ook Engels luistertoets gehad? Ergggg nice met dat radioprogramma waarbij je 2 x iemand hoort bungee-jumpen:

"4, 3, 2, 1, AAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!! Dit is het geluid dat je hoort als iemand met een elastiek van een brug af springt. De toets begint nu."

Ik kwam echt niet meer bij van het lachen...meteen de eerstvolgende 3 vragen verprutst . Kussie, San.

[Dit bericht is aangepast door Lily (30-01-2002).]
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 15:17
marlies
marlies is offline
Citaat:
Lily schreef:
Gegegege wie heeft er ook Engels luistertoets gehad? Ergggg nice met dat radioprogramma waarbij je 2 x iemand hoort bungee-jumpen:

"4, 3, 2, 1, AAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!! Dit is het geluid dat je hoort als iemand met een elastiek van een brug af springt. De toets begint nu."

Ik kwam echt niet meer bij van het lachen...meteen de eerstvolgende 3 vragen verprutst . Kussie, San.

Ja inderdaad dat bungy jumpen! Grappig man! Dat had ik dus ook vanochtend.. Engels was veel makkelijker dan Duits
Ik hoorde trouwens van mijn leraar Duits dat ik me geen zorgen hoef te maken voor een onvoldoende Ik had niet zo veel fout volgens hem..JAAA! Ik ben echt blij!
Oud 30-01-2002, 15:24
autodropje
autodropje is offline
die hadden wij ook (VWO5 duits), was behoorlijk slecht gemaakt (ook heeeel streng nagekeken )

Ik had een 6.4 (=niet zo hoog voor mij)
Oud 30-01-2002, 15:24
Lily
Lily is offline
Citaat:
marlies schreef:
Ja inderdaad dat bungy jumpen! Grappig man! Dat had ik dus ook vanochtend.. Engels was veel makkelijker dan Duits
Ik hoorde trouwens van mijn leraar Duits dat ik me geen zorgen hoef te maken voor een onvoldoende Ik had niet zo veel fout volgens hem..JAAA! Ik ben echt blij!

Ik he geen Duits gehad...en Engels vond ik wel gaan. Frans was moeilijk! Nu nog Spaans 2morrow ... Kussie, San.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 17:16
maaike0
maaike0 is offline
Citaat:
marlies schreef:

haha die hebben wij vanmorgen ook gehad en er kwam wel vier keer iemand binnen en dan denken ze dat je je nog kan concentreren!!! niet dus, maar ja!
Oud 30-01-2002, 17:28
femme
femme is offline
khad een 6,1 voor mn frans luistertoets.. tsja.. nie zo fantastisch maar tis een voldoende he? khad t nooit gedacht.. kvin engels trouwens moeilijker..
Oud 30-01-2002, 20:22
Verwijderd
Ik krijg Engels nu pas maandag, wie heeft er de antwoorden? Of kan iemand kleine aanwijzingen geven of een website met de antwoorden
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 20:32
Ik hoor al cijfers, de nommering is pas in week 8 bekend en de eerste week mag de leraar sowieso niks over de toetsen zeggen!! Heb ik nu zo'n strenge school of hoe zit dat? Ik vond Engels erg makkelijk vandaag behalve onderdeel B het eerste gedeelte, god wat had die vent een saaie stem!! Frans en Duits wat moeilijker, maar ik verwacht geen onvoldoende...(afkloppen)!!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 20:46
laula
laula is offline
Weet niet of het hier mag, maareh, wat hadden jullie bij engels bij die vraag over het oudste geschrift? De ene helft had 5500 v C geantwoord, maar ik ben er heilig van overtuigd dat ze 5500 years ago zeiden. Wat hadden jullie?
Achter het officiele antwoord zal ik wel niet komen, want luistertoetsen bespreken ze bij ons op school nooit. Of komen de antwoorden op een of andere cito-site?
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 20:47
laula
laula is offline
Citaat:
Demeter schreef:
Wie heeft ook al de herkansing van het cito schoolexamen gehad?
Wij mogen luistertoetsen niet herkansen, om een of andere reden. Vind ik op zich niet erg, behalve als zou blijken dat wij de enige school zijn waar dit niet mag.

Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 10:48
marlies
marlies is offline
Citaat:
cow & chicken schreef:
Ik hoor al cijfers, de nommering is pas in week 8 bekend en de eerste week mag de leraar sowieso niks over de toetsen zeggen!! Heb ik nu zo'n strenge school of hoe zit dat? Ik vond Engels erg makkelijk vandaag behalve onderdeel B het eerste gedeelte, god wat had die vent een saaie stem!! Frans en Duits wat moeilijker, maar ik verwacht geen onvoldoende...(afkloppen)!!

officieel niet nee. Mijn leraar is van 1/3 fout is een 6 en ik had minder dan 1/3 fout...daardoor zei hij dat ik wel een voldoende heb..Maar officieel weet ik dus nog van niets...
Oud 31-01-2002, 13:22
Anne
Anne is offline
Citaat:
laula schreef:
Weet niet of het hier mag, maareh, wat hadden jullie bij engels bij die vraag over het oudste geschrift?
Alsjeblieft, laat het 5500 zijn, want dan heb ik tenminste 1 vraag goed Ja, Engels ging slecht, Frans ging slechter en Duits... ging volgens mij iets beter dan de rest Waaah! En waarom mag iedereen herkansen en wij niet???

Oud 31-01-2002, 13:38
Verwijderd
1) De sleutel en de normering komt op www.collegenet.nl te staan.
2) Heeft iemand ook de HAVO-examens al gehad. Vast niet
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 14:16
marlies
marlies is offline
Citaat:
Anneee schreef:
Alsjeblieft, laat het 5500 zijn, want dan heb ik tenminste 1 vraag goed Ja, Engels ging slecht, Frans ging slechter en Duits... ging volgens mij iets beter dan de rest Waaah! En waarom mag iedereen herkansen en wij niet???

Ik verstond 5500 jaar geleden en we leven nu in ongeveer 2000 dus 3500 v.C.

Oud 31-01-2002, 15:15
Lily
Lily is offline
Citaat:
marlies schreef:
Ik verstond 5500 jaar geleden en we leven nu in ongeveer 2000 dus 3500 v.C.

Blegh, sinds wanneer doen ze dan aan strikvragen ? Ik heb ook gewoon 5500 hoor..ik was al zo blij dat ik dacht iets goed te hebben ! Btw..het waren wel vlinders he, bij een van die laatste vragen ? Kusje!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-01-2002, 15:16
aquafemme
aquafemme is offline
Wij moeten 12 feb. (5 Havo) luistertoets Engels.. van duits hebben we dat gelukkig niet meer.. YEAH!
Oud 31-01-2002, 15:20
Verwijderd
Ik heb maandag Duits en dinsdag Engels (5H). Morgen is er Frans, maar dat heb ik godzijdank niet.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 19:14
Sassefrasje
Sassefrasje is offline
Ik vond engels op zich wel gaan, maar ik heb morgen Frans, en dat gaat vast niet lukken..
Is er iemand die me een beetje op weg kan helpen door te zeggen waar het ongeveer over zal gaan?
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 21:05
Lily
Lily is offline
Citaat:
Sassefrasje schreef:
Ik vond engels op zich wel gaan, maar ik heb morgen Frans, en dat gaat vast niet lukken..
Is er iemand die me een beetje op weg kan helpen door te zeggen waar het ongeveer over zal gaan?
Frans...uhh..ik zou het echt niet meer weten. Ik vond het iig moeilijk, maarja, was niet zo wakker . Suxxes!
Met citaat reageren
Oud 01-02-2002, 16:38
laula
laula is offline
Citaat:
Lily schreef:
Blegh, sinds wanneer doen ze dan aan strikvragen ? Ik heb ook gewoon 5500 hoor..ik was al zo blij dat ik dacht iets goed te hebben ! Btw..het waren wel vlinders he, bij een van die laatste vragen ? Kusje!
Ja, die vlinders weet ik 99% zeker, dat hebben ze zelfs twee keer gezegd. Die kevers konden er juist wel tegen ofzo.

Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 16:57
supababe
supababe is offline
Citaat:
laula schreef:
Ja, die vlinders weet ik 99% zeker, dat hebben ze zelfs twee keer gezegd. Die kevers konden er juist wel tegen ofzo.

he laula, ik weet zeker dat het niet 5500 is want dan heb ik het fout en dat vind ik niet leuk.... veel succes overmorgen op school haha ik ben er lekker niet

Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 15:59
Lily
Lily is offline
Ik had voor Spaans een 6,4...die was moeilijk! Bij Frans heb ik alleen gehoord dat ik van de 35 vragen 28 goed heb..das dus ook wel een leuk cijfertje . Engels moet ik nog terugkrijgen . Kusje, San. Ennuh, jullie?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 12:27
koelkastje
koelkastje is offline
Citaat:
DutchECK schreef:
2) Heeft iemand ook de HAVO-examens al gehad. Vast niet

Ook alle HAVO-examens zijn nu achter de rug, en ik heb ze ernstig verpruts en je mag ze niet eens herkanzen. Terwijl bij mijn engels luistertoets je in die rustpauzes het lawaai van de luistertoets hoorde vanhet lokaal ernaast. Dus als het stilde hoorde te zijn was het het niet, echt goed concentreren lukte me daarom ook niet.
Oud 05-02-2002, 17:41
Anne
Anne is offline
Waaaaaaaaaaaaaahhhhhh! Ik had 15 fout bij Frans!
Reageren

Regels voor berichten