Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik had vanochtend de luistertoets Engels, ik was goed in m'n concentratie, alles ging goed en toen...toen ging de CD-speler kapot! En nergens op school een andere te vinden ![]() |
![]() |
|
Gegegege wie heeft er ook Engels luistertoets gehad? Ergggg nice met dat radioprogramma waarbij je 2 x iemand hoort bungee-jumpen:
"4, 3, 2, 1, AAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!! Dit is het geluid dat je hoort als iemand met een elastiek van een brug af springt. De toets begint nu." ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is aangepast door Lily (30-01-2002).] |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik hoorde trouwens van mijn leraar Duits dat ik me geen zorgen hoef te maken voor een onvoldoende Ik had niet zo veel fout volgens hem..JAAA! Ik ben echt blij!
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
haha die hebben wij vanmorgen ook gehad en er kwam wel vier keer iemand binnen en dan denken ze dat je je nog kan concentreren!!! niet dus, maar ja!
|
Ik hoor al cijfers, de nommering is pas in week 8 bekend en de eerste week mag de leraar sowieso niks over de toetsen zeggen!! Heb ik nu zo'n strenge school of hoe zit dat? Ik vond Engels erg makkelijk vandaag behalve onderdeel B het eerste gedeelte, god wat had die vent een saaie stem!! Frans en Duits wat moeilijker, maar ik verwacht geen onvoldoende...(afkloppen)!!
|
![]() |
|
Weet niet of het hier mag, maareh, wat hadden jullie bij engels bij die vraag over het oudste geschrift? De ene helft had 5500 v C geantwoord, maar ik ben er heilig van overtuigd dat ze 5500 years ago zeiden. Wat hadden jullie?
Achter het officiele antwoord zal ik wel niet komen, want luistertoetsen bespreken ze bij ons op school nooit. Of komen de antwoorden op een of andere cito-site? |
![]() |
||
Citaat:
officieel niet nee. Mijn leraar is van 1/3 fout is een 6 en ik had minder dan 1/3 fout...daardoor zei hij dat ik wel een voldoende heb..Maar officieel weet ik dus nog van niets...
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
1) De sleutel en de normering komt op www.collegenet.nl te staan.
2) Heeft iemand ook de HAVO-examens al gehad. Vast niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat: