Advertentie | |
|
![]() |
|
Shigeru Miyamoto is een genie wat betreft orginaliteit. Op de GC heeft hij Pikmin bedacht. Zo'n spelvariant is nooit eerder bedacht.
Ook zijn bijn al zijn bedachte spellen een verkoophit geworden, en dat is het waar het tegenwoordig allemaal omdraait.
|
Mario Bros, Mario Bros 3 op de NES zijn leuk
![]() alleen nog steeds niet uitgespeeld, terwijl ik ze al 'sinds het begin' had... En verder PaperMario op de N64; ik zit alleen al een jaar lang ofzo vast bij een level ![]()
||
Citaat:
Tja, wat kan ik zeggen, ik ben het helemaal met je eens (Ik heb mijn cube dan ook voor de echte nintendo exlusives zoals metroid prime en zelda:tww) PS: Mijn vorige post was ook niet specifiek op jou gericht, maar meer als 'waarschuwingbord' in de hoop dat dit niet weer consolewar topic word.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() is geen onzin. ze maken spellen die op alle consoles terug komen, zoals mario, zelda, metroid en anderen (dus herkenbaar) goed speelbaar, omdat de besturing niet te ingewikkeld is over het algemeen en toch grote variatie in mogelijkheden. meestal goede camera en dergelijke orgineel zeker. wie zorgde ervoor dat onder andere kart-games populair werden. of spellen als silicon valley, pikmin, conker. kortom geen onzin ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb gewoon een hekel aan Nintendo omdat ze:
A. Bijna alleen maar Kiddy games maken B. Dat vreslijke kleuren gebruik op al hun systemen AAAARGHHHHH!!!!! ![]() C. Orgainaliteit ?? Ze maken ALTIJD weer TIG Mario spellen op hun "nieuwste" consoles. En anders maken ze wel een remake van een mario game.... ![]() D. Hun consoles zijn lelijk.
|
![]() |
Nintendo is origineler dan al die rukconsoles die er nu gemaakt worden. Beter kiddy en leuk dan serieus en bagger. Damn hee het gaat tegenwoordig alleen maar om de graphics. Of een game een goede inhoud heeft en lang bespeelbaar is maakt geen hol meer uit. En ook de humor is verdwenen. Nee flikker maar lekker op met je next gen zeikconsoles , de NES , SNES en N64 will rule forever
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() DRAAK! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
B. op de systemen?, de Gamecube die ik heb is zwart met zilver, de N64 heb je in alle kleuren C. beter goed geript dan slecht bedacht D. zet jij maar is de GC en Xbox naast elkaar, kijken wat je dan zegt...
||
![]() |
Citaat:
B. Ja, maar de originele is lelijk ![]() C. Inderdaad, je hoeft helemaal niet origineel te zijn voor mij D. Ik vind de X-box echt mooi hoor, maar dat is ook maar een kwestie van opinie
|
![]() |
ik denk dat je nooit iets leest over nintendo omdat er niet veel aanhangers van nintendo zijn dat heeft denk ik redenen bijv.
*)het is duur *)het is niet te branden *)ze brengen niet vaak iets nieuws *)de spellen zijn vaak slecht, qua graphics! *)het is slecht geregeld kijk dan naar:boekjes, controllers enz.
||
Citaat:
1) ![]() 2) Dat vind ik juist een voordeel, ik ben nl fel tegen piraterij 3) Vast niet ![]() 4) Niet eens, Zelda en Metroid zijn daar aardige voorbeelden van. Hoewel smaken natuurlijk verschillen. 5) Licht eraan waar je aan gewend bent he? Ik dacht dat eerst ook van de X-BOX, totdat ik er een paar uurtjes aan ging zitten bij een vriend. PS. Wellicht is hieruit naar voren gekomen dat ik een N-boy ben, maar eigenlijk heb ik geen favo, hoewel het bedrijf Nintendo mij wel het meest aanspreekt van de drie (ben bij de NES begonnen en ik zie wel waar ik eindig ![]()
||
Citaat:
gaat toch om de text ofzo en de controllers vink eigenlijk welrelaxt |
![]() |
|
![]() |
OMG, wat veel anti-Nintendo mensjes hier. Ik vind alle consoles enzo goed, maar mn voorkeur gaat wel uit naar de Nin, want daarmee ben ik opgegroeid. En das nu de enige met een handheld.
Tis ook wel slim van Nin om de spellen op dingen te zetten die moeilijk te kopiëren zijn. Ja, het kan zijn dat de meeste spellen op de Nin kinderlijk zijn, maar sommige zijn ook leuk. En de graphics vallen ook wel mee. Kijk maar naar Metroid Prime. En sommige spellen blijven jaren erin, zoals Super Smash Bros. Melee. Kspeelde et al vanaf toen het uitkwam bij een vriend en in december hebik em maar zelf ook gekocht, en kblijf maar spelen. Maar er zijn natuurlijk ook wat spellen voor de hogere leeftijden, zoals REsident Evil en Die Hard: Vendetta. En de laadtijden zijn het snelst van de new-gen consoles. Kzou ook wel een X-Box willen hebben om zn graphics en mooie spellen, en een PS2 om Final Fantasy en zo, maarja, blabla blabla blabla etc. |
![]() |
|
Verwijderd
|
vraag me af van sommigen die reageren of ze wel uberhaupt de NES en SNES periodes hebben meegemaakt..SNES was begin jaren 90'..zon 10 jaar weer verder....meesten waren dan 6 a 7 jaar....ik was 12 ik vind dat je nie zo kan oordelen op dingen dat je maybe nie eens hebt gespeeld of in die tijd zat
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Ik ben zooooooooo n fan van nintendo, allen vind ik dat ze nu wel dat ze mari oeen beteje aan t uitmelken zijn ja, ze moeten met meer nieuwe dingen komen. Spellen zoals Metroid rulen echt en zeldo is gewoonweg helemaal gewheldig... zeg iik met mn SNES, GameCube, 2 gb's, 2 gbc's en 1 gba en binnekort 1 gba sp erbij... wat moet je met 4 gameboys (1 gbc en 1 gb waren van zus)... tja... maar nintendo moet niet steeds alles uistellen ,w8 nu al 4 maanden langer op metroid prime (eerst november en daarna januari en nu maart
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik was 7 toen ik met de nes begon bij vrienden, en heb dus alles wel meegemaakt. En naar mijn mening zijn de NES en de SNES gewoon de beste consoles ooit uitgebracht. Alleen jammer dat iedereen dat nu weer gaat inzien, en al die gave spellen weer willen hebben ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Extreme muzikale hoogstandjes qua games 'I'he Prophet | 82 | 30-11-2007 15:47 | |
Games |
Nintendo Revolution/Wii III Verwijderd | 500 | 15-11-2007 16:50 | |
Games |
Zelda bonusdisk Eye of Sauron | 69 | 24-01-2004 11:17 | |
Games |
xbox of ps2 sanderrr | 23 | 05-07-2002 15:13 |