Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Als er nog steeds een uitsmijter met een 'Kunta Bunnik-Side' tatoeage aan de deur staat, doe 'em dan de groeten uit Deventer/Apeldoorn. |
![]() |
||
Citaat:
De meeste uitsmijters ken ik daar wel van gezicht maar ik heb er nooit één gezien met tattoo! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik kom overal en nergens!
Index in Schuttdorf is erg kicke, Arnhem kom ik af en toe en daar is de << O >> wel prima vertoeven, Afgelopen zaterdag was ik in het Burgerweeshuis waar Nexus on tour plaatsvond, Dieka kom ik ook af en toe Melkweg Amsterdam ken je ook prima terecht. En uiteraard is de Heineken Music Hall een kicke locatie Uiteraard is een cafe ook altijd erg gezellig.
|
The palace (www.thepalace.nl) ook wel het paleis genoemd, zeer relaxed, donderdag bier voor 50 eurocent. Veel bekenden, gezellig, redelijke muziek (goed kan ik het niet noemen...) en veel chicks
Hangout-place: de simplon, de ziekste hiphopfeesten met open mic & superrelaxede plaatsen om uit te lijpen. Zieke bankjes waar ik een keer op in slaap ben gevallen. Relaxede chatroom+lounge sjit... laag chicks gehalte (op die ladiez night na, die was tjill, kwas alleen zo lijp dat ik geen fatsoenlijk gesprek aan kon knopen) |
![]() |
||
Citaat:
![]() ben er wel 3 jaar bijna iedere zaterdag geweest maar ok vond t gewoon heel stoer dat ik met mn 16 al binnen kwam ![]() |
![]() |
|
New York in hengelo!!!! Tis dr in de kelder bijna altijd wel gezellig!!! Als ik daar niet te vinden ben zit ik in Zac (duitsland) of Index (ook duitsland)....
Dika is opzich super gezellig enzo... Toch valt het tegen omdat de dj's slecht zijn....
|
![]() |
THE OMEN IN HEERLEN
![]() ![]() ![]() ![]() relaxte sfeer, relaxte uitsmijter en goede muziek. jaah en de Peppermill De laatste keer dat ik er was vond ik de opgefokte sfeer meevallen maar ben toen ook niet in de r en b zaal geweest. en over de prijzen als je ergens anders heengaat dan betaal je evenveel. Maar voor iedere week naar de peppermill te gaan dat lijkt me niks want het ligt zo ie zo erg afgelegen. |
![]() |
|
geen discotheek, meer n eh danscafe. Nieuwmarkt in enschede! supergezellig altijd! http://www.de-nieuwmarkt.nl
|
Mijn leukste 'uitgaansgelegenheid' zal ik het maar noemen is... De triangel in de cornbeurs omdat ze daar toffe muziek draaien en omdat iedereen daar komt met de zelfde intresses namelijk metal luisteren en dansen.. drinken en praten en er zijn daar geen modepoten en er zijn daaar geen agressieve trance ventjes.. er word nooit gevochten en er zijn allemaal onwijs leuke jongens... Wat eil je nog meer ?!?!?!
|
![]() |
|
eeeey waarom wordt THE SHAKER niet genoemd??? het is daar altijd vet gezellig, niet al te groot maar wel 2 verdiepingen.
op vrijdagavond de hele avond club muziek, zaterdag avond veel trance,techno, hardhouse,ed, bovenverdieping skihut muziek, top40, eighties, enz. supergezellig!! kom naar the shaker in ijsselstein www.theshaker.nl en verder big daddy's nieuwegein, de mixx in vianen get down in utrecht
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal over een 22 jarig meisje Kira | 41 | 13-11-2003 13:50 |