| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
Het beste aan het boek is dat het er heel kut uit ziet, dat het ook heel kut geschreven is, dat er op de voorkant in grote gouden letters het woord GOD op staat en dat de inhoud, mits je de essentie ervan DURFT te begrijpen ONTZETTEND vet is, en een inleiding kan zijn voor nieuwe spirituele zoektochten.
Je hoeft niet aan God te geloven om het te gaan lezen, als je het derde boek uit hebt zal je begrijpen dat het er niet om gaat of je wat er in de boeken staat wel of niet gelooft, maar dan zijn we wel een aantal stappen verder.
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
Verwijderd
|
ik heb deel 1 en 2 gelezen. was er zeker van onder de indruk. Ik denk dat het een heel goed boek is om de ogen te openen van mensen die niet geloven. Maar niet om als leidraad in je leven te nemen (zie-> hitler ging naar de hemel)
C. Lewis -mere christianity das zeker een aanrader als jde een ongewoon gesprek met god een goed boek vond. |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Verhalen & Gedichten |
Op zoek naar een boek, help. SweetGirl___ | 10 | 13-04-2012 23:12 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
voel me leeg tjappie | 183 | 03-03-2007 16:53 | |
wie heeft een ongewoon gesprek met God gelezen? *zingzing* | 9 | 13-05-2005 09:50 | |
Welke boeken inspireren jou? Verwijderd | 60 | 05-08-2004 00:01 | |
waarom schiep God de aarde metallica | 151 | 23-03-2004 22:40 | |
Heb je een lichaam of ben je een lichaam? ~*skoolgirl*~ | 39 | 03-01-2003 02:12 | |