Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2003, 14:00
Tha Wheeliemaster
Tha Wheeliemaster is offline
eeej, ik heb sinds vrijdag weers een vriendin... ben niete echt zon relatiemannetje... alleen met bjzondere gevallen dus met haar wou ik et wel probere...

naja, gister bij haar geweest, was wel gezellig enzo, maar ik moest 9u alweer naar huis, haar ma vet kwaad enzo... als ik geen lift had gekregen van iemand had ik 3kwartier op de bus moeten w8en... n beetje lullig vind ik zelf

nu heeft ze ook nog es een week huisarest.. en ik heb zo et id dat dit niet de enigste x zal zijn

verder als ik bij haar alleen ben ist supergezellig enzo, ze is 14 maar gedraagt zich wel volwassen zeg maar.. zelf bennik 15

maar haar ouders zijn kut.... vet streng enzo, en dat vind ik balen dat ik niks leuks met haar kan doen, en ze gaat bijna elk weekend naar haar pa.... dus dan kan ik oowk nie afspreken

wat zouden jullie doen... aan de ene kant vindik et wat lullig om et nu alweer uit te maken enzo, heb ook al ketting van haar gekregen toen ik met der kreeg...
Oud 18-02-2003, 14:06
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
Ik heb ook eens met een jongen gehad en die mocht ook bijna niks, heb toen nog ruzie gehad met die moeder.

heb je er al met haar over gepraat? En dat je het zo kut vind dat ze niks mag enzo en over dat je haar niet zo vaak ziet?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Tha Wheeliemaster schreef:
eeej, ik heb sinds vrijdag weers een vriendin
En nu al een topic? Gaat goed

Ik zou ff afwachten. Dat ze het weekend naar haar pa gaat, is niet anders. Doordeweeks kun je haar wel zien. Het enige probleem is die moeder. Misschien kun je afspraken maken erover? Waarom was die moeder kwaad? Wat was precies het probleem? Het tijdstip of dat je er ueberhaupt was?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 14:15
Tha Wheeliemaster
ja het ging om et tijdstip... en tsah van haar pa begrijp ik ja... en heb der nogniet met haar over gepraat dat wil ik eerst dus ff afw8en...

maar als et zo blijft.. tsah
Oud 18-02-2003, 16:57
Kinshi
Kinshi is offline
Tja je krijgt die ouders er vanzelf bij hè Ik zou het wel zielig voor haar vinden zeg, zij kan er ook niks aan doen dat ze zulke ouders heeft! Maar als jij vindt dat jullie elkaar te weinig zien dan zou ik zeker met haar en haar ouders overleggen. Misschien heeft ze moeite met school en heeft ze daarom huisarrest. Niet bij haar blijven om een ketting
Oud 18-02-2003, 17:01
Talon
Talon is offline
Citaat:
******** schreef:
En nu al een topic? Gaat goed
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 17:08
Bo
Bo is offline
Uitmaken? Hangt er vanaf hoe leuk je haar vind. Ik kon het in het begin ook niet vinden met de ouders van mn vriend, en dat is langzaam bijgetrokken (het is nu oké). Ik denk niet dat dat een reden hoeft te zijn je relatie te beindigen.

Maar goed, je bent nog erg jong, en zij helemaal.. ik kan me voorstellen dat je helemaal geen zin hebt in een vaste relatie en zeker niet met al dat bijkomende gedoe (haar ouders e.d.). Idg kan je het beter nu uitmaken, dan over een tijdje want dat doet alleen maar meer pijn! Die ketting kun je terug geven..
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 17:23
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Tja, daarom is het wel fijn als je haar, (en haar ouders) eerst eens goed leert kennen, vind ik dan.
Het zou een hoop relatieproblemen de wereld uit helpen.
Oud 18-02-2003, 18:09
Tha Wheeliemaster
hmzz thx voor alle reacties!

ik kijk eerst nog even hoe het gaat... blijf ik het kut vinden enzo... dan praat ik wel met der over hoe en wat...
Oud 18-02-2003, 18:24
PardonMe
PardonMe is offline
uhmz, tja ze is nog jong, geen wonder dat haar ouders niet alles zomaar goed vinden, mijn ouders zouden dat ook absoluut niet vinden toen ik zo oud was... Dus ik vind het echt niet raar dat haar ouders ''streng'' zijn..
en ik denk dat je nog te jong bent voor een ''relatie'' als je het om zoiets al gelijk weer uit wilt maken, maar nog twijfelt vanwege ''een ketting''

Nou ja, je snapt me wel...
Oud 18-02-2003, 19:01
Tha Wheeliemaster
haha... neej je begrijpt me niet... ik vind het gewoon supersneu om het nu alweeruit te maken.. omdat ze zo lief voor me is enzo, dat bedoel ik met dat ze een ketting heeft gegeven.. gwoon superlief en superverlieft enzo...

en zei kan er niks aan doen... das vooral kut... vooral voor haar
Oud 18-02-2003, 19:35
Elisaaa
Elisaaa is offline
Als ik het zo hoor (lees) dan lijkt het me dat jullie het met elkaar gewoon heel gezellig en leuk hebben. Je vindt haar lief en zij jou. Wat iemand al zei hier, die ouders die heb je niet voor het uitzoeken. Maar misschien moeten ze gewoon wennen aan het feit dat hun meisje opeens met een vriendje thuiskomt. Ze is natuurlijk ook pas 14, dus op zich is dat geen hele rare reactie. Als ik jou was zou ik het echt eerst een tijdje aankijken voor je dingen gaat doen waar je spijt van krijgt. Zij kan er natuurlijk ook weinig aan doen, en waarschijnlijk voelt ze zich er net zo vervelend bij als jij. Dusss... praat er nog eens met haar over. En spreek anders eerst bij jou thuis af.
Succes!
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 19:49
Verwijderd
Tis jouw eigen keuze menneke. Als jij ermee kunt leven dat ze die restricties van haar ouders opgelegd krijgt, en jij hebt dat voor haar over, dan is er natuurlijk geen reden om het uit te maken. Als je het echt niet te verkroppen vindt dat je haar niet lang kunt zien en constant getuige bent van haar ruzies met d'r ouders, dan moet je het uitmaken.

Wij kunnen dat niet voor jou beslissen.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Elisaaa schreef:
Als ik het zo hoor (lees) dan lijkt het me dat jullie het met elkaar gewoon heel gezellig en leuk hebben. Je vindt haar lief en zij jou. Wat iemand al zei hier, die ouders die heb je niet voor het uitzoeken. Maar misschien moeten ze gewoon wennen aan het feit dat hun meisje opeens met een vriendje thuiskomt. Ze is natuurlijk ook pas 14, dus op zich is dat geen hele rare reactie. Als ik jou was zou ik het echt eerst een tijdje aankijken voor je dingen gaat doen waar je spijt van krijgt. Zij kan er natuurlijk ook weinig aan doen, en waarschijnlijk voelt ze zich er net zo vervelend bij als jij. Dusss... praat er nog eens met haar over. En spreek anders eerst bij jou thuis af.
Succes!
hier ben ik het mee eens.. ik heb zeg maar in de situatie gezeten net als jou vriendin.. en ik was doodsbang dat mijn vriend het daarom zou uitmaken.. maar dat heeft hij niet gedaan.. en na zo'n 7 maanden mocht ik eindelijk naar hem toe (lange-afstandsrelatie) en toen gaven mijn ouders hem een heel klein beetje vertrouwen.. het echte vertrouwen is er eigenlijk sinds 14 maanden ofzo.. maar het komt wel geduld... je moet goed nadenken of je je jeugd zo wilt beleven..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten