Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2003, 12:00
sandra013
sandra013 is offline
mensen hoe zeggen jullie tegen je vriendje dat je bent vreemd gegaan ik weet niet hoe ik dat moet zeggen en ik wil hem langer na niet kwijt

liefs sandra
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-02-2003, 12:01
Verwijderd
Sja, dat had je je moeten bedenken voor je vreemdging.. dikke kans dat je hem wel kwijt raakt, en dan maakt de manier waarop je het zegt echt niet uit..

Gewoon eerlijk vertellen denk ik, er is geen goede manier om zoiets te vertellen, want hoe dan ook doe je hem veel pijn
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 12:12
Verwijderd
Ik zou het uitmaken.

Als ik mij zo erg aangetrokken voel tot een ander meisje dat ik vreemd zou gaan, zit er iets goed mis. En andersom: als ik een vriendin had en ze zou mij vertellen dat ze vreemd is gegaan, is de relatie ook voorbij. Dan is ze gewoon niet te vertrouwen.

PS:
Ik vind die smiley in de topic titel wel erg ongepast
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 13:28
Unexplained
Unexplained is offline
"Het spijt mij dat ik zo'n ontzettende slet ben. Maar ik ben vreemdgegaan. Het lijkt mij beter om nu de relatie te verbreken, want ik heb er spijt van en zou het erg vinden als jij met zo'n doos als ik verder moest. Zoek iets leukers! Dat verdien je!"
Oud 18-02-2003, 13:35
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
"Het spijt mij dat ik zo'n ontzettende slet ben. Maar ik ben vreemdgegaan. Het lijkt mij beter om nu de relatie te verbreken, want ik heb er spijt van en zou het erg vinden als jij met zo'n doos als ik verder moest. Zoek iets leukers! Dat verdien je!"
Jah inderdaad. Trek je stekker eruit; stop jezelf in je doos en breng jezelf terug naar de winkel en hopen dat je je geld terug krijgt.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 13:37
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
******** schreef:

PS:
Ik vind die smiley in de topic titel wel erg ongepast
sommigen gebruiken altijd dezelfde smiley bovenaan elke post, kimmyrockz oid doet ook altijd 'n en jnieuwelaar lange tijd 'n uitroepteken...
Oud 18-02-2003, 13:40
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef:
stop jezelf in je doos
*probeert het niet eens te visualiseren*
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 13:59
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
*snapt niet waarom sommige mensen zo onnozel zijn*
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 16:09
Elisaaa
Elisaaa is offline
neej dit is een redelijk kansloze actie, meid.
of het moet zijn dat je vriend zooo vergevingsgezind is...maar dan vind ik m vrij raar. (jaaaa ik ben tegen vreemdgaan )

Eerlijkheid duurt het langst

(en daar wilde ik mijn heilige post maar weer mee afsluiten)
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 16:51
Kinshi
Kinshi is offline
Ik zou het maar meteen uitmaken als ik jou was! Ik denk niet dat hij je nog wil als je dit vertelt, maar als je het toch probeert dan zou ik het hem rustig uitleggen en waarom dan sorry maar het komt toch fout over. Hij zal zelf moeten beslissen of hij je nog kan vertrouwen
Oud 18-02-2003, 16:52
Verwijderd
Zeg:'Ik moet je even spreken... iets belangrijks.. Ik ben vreemd gegaan.' en wacht zijn reactie af.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 18:02
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
als je echt zoveel om hem geeft als je zegt was je niet vreemdgegaan.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 18:12
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
sandra013 schreef:
mensen hoe zeggen jullie tegen je vriendje dat je bent vreemd gegaan ik weet niet hoe ik dat moet zeggen en ik wil hem langer na niet kwijt

liefs sandra
Blond ofzo?! Hoezo Sletactie!! Je vriendjUhHh ben je nu dus wel kwijt ja... Als je niet genoeg hebt aan één jongen neem dan ook geen relatie! Het vertrouwen van zijn kant in jou is iig behoorlijk beschadigd op zijn minst.. Als ik hem was had ik jou allang gedumpt.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 18:17
PardonMe
PardonMe is offline
tja volgende keer ff wat langer nadenken voordat je iets doet - think before you act..
Maar goed, gebeurd is gebeurd, en er is geen pijnloze manier om het hem te vertellen, het doet hoe dan ook wel pijn..
Vertel het hem, en doe het zo snel mogelijk, laat het niet te lang wachten...
Neem samen ff de tijd ervoor, en vertel het niet zo ''tussendoor'', zorg dat je de tijd hebt samen..
Probeer het uit te praten, maar ik kan me ook goed voorstellen dat het voor hem over is, maar goed, dat is aan hem..

Ikzelf zou zelf maar een einde maken aan de relatie, het feit dat ik vreemd ben gegaan zou voor mij dan al zeggen dat ik blijkbaar iets mis bij hem ofzo.. Tja of het moet wel erg impulsief en onverwacht gebeurd zijn..
Maar goed, het vertrouwen is gewoon weg dan in je relatie en dat is toch best wel belangrijk, denk dat het lang duurt voor dat het weer hersteld is..

Tja of jullie moeten allebei personen zijn die het allemaal niet zo veel kan schelen.. mjah dan had je denk ik dit topic niet geplaatst....

Waarom btw een smilie..? niet echt gepast lijkt me..?

Laatst gewijzigd op 18-02-2003 om 18:20.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 18:34
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
tja, je weet waarschijnlijk zelf al dat je niet vreemd moet gaan. natuurlijk ook erg stom, zeker als je achteraf spijt hebt.

als ik jou was (ik ga er alleen niet van uit dat ik ooit vreemd zal gaan, maar je weet maar nooit) zou ik me echt ongelofelijk uitsloven om hem duidelijk te maken dat ik hem absoluut niet kwijt wil en dat het de grootste fout van mn leven was. heel erg overdrijven om hem maar te overtuigen.

veel succes ermee. maar ik begrijp hém als hij het met je uit maakt.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 20:23
Elisaaa
Elisaaa is offline
ja dat zou ik ook GOED begrijpen. Overigens vind ik het altijd wel een beetje hypocriet om daarna te gaan roepen dat je hem/haar niet kwijt wil en t was een vergissing en nooit meer en bla bla bla....
Maar goed... tis gebeurt he... hopen dat je vriendje het je vergeeft. Maar je kan t hem niet kwalijk nemen als ie dat niet doet.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 22:14
Bo
Bo is offline
"Ik moet je iets vertellen, ik heb met een ander gezoent/ben vreemd gegaan."

Geen excuses of informatie die er niet toe doet. Daar heeft hij niks aan en wil hij op dat moment waarschijnlijk helemaal niet horen.

Mocht hij je niet meer willen spreken, kun je hem altijd nog een mail oid sturen met tekst en uitleg.

Gun hem ff de tijd om na te denken over jullie relatie, en wat hij verder wil. Misschien waardeert hij uiteindelijk je eerlijkheid en wil hij je een kans geven. Anderzijds, wil jij verder met iemand die jou (door je eigen toedoen maar dat ter zijde) niet vertrouwt, etc.

Succes!
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 09:11
Utopia-Life
Utopia-Life is offline
Als jongen zijnde zou ik het per direct uitmaken.
dat staat voorop, maar als je nog enigzins kans wilmaken dat hij je niet voor hoer/slet uitmaakt en voor de rest van zijn leven negeert dan doe je het eerlijk.

Zeg simpelweg dat je bent vreemdgegaan, en hoever je bent gegaan met je vreemdgaan (zoenen, of mee in bed gesprongen?)

Geen smoesjes (ik had gedronken, iedereen zat te pushen, mijn vriendinnen zeiden dat...).. bla bla bla.. daar hebben wij (mannen) geen boodschap aan en daar luisteren we niet eens naar.

Je mag best zeggen dat het je heel erg spijt, dat je nog steeds zielsveel van hem houd (etc), een REDEN waarom je het gedaan hebt, en een reden waarom is iets heel anders dan een smoes. Maar denk niet dat dat veel goed mee maakt. De reden waarom is alleen om je (ex-)vriend gerust te stellen dat het niet aan hem lag, dat hij je in de armen van een ander dreef.

Verder zul je jezelf aan zijn genade moeten overlaten.
Als hij echt vergevingsgezind is, echt kan merken dat je er spijt van hebt, en ook veel van jou houd, dan wil hij je misschien nog een kans geven.

Maar ik persoonlijk niet.
Oud 19-02-2003, 18:55
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Orion16 schreef:
Blond ofzo?! Hoezo Sletactie!!....
Juh
Reageren

Regels voor berichten