Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() bij ons pakken ze die dingen ook meestal wel af en dan zeggen ze dat je hem een maand kwijt bent... nou, de volgende dag heb je hem zeker weten al weer in je handen, meestal nog voordat de les is afgelopen! ![]() wat de meesten bij ons doen btw is gewoon dat ding terugjatten en dan zeuren 'mag ik hem nou teruhhug??!!' meestal pakken docenten je mobiel/GR dan wel ff maar schrikken ze zich rot dat ie weg is.. dan denken ze dat jij hem hebt, worden ze kwaad... jij ontkennen, leraar in paniek ![]() ![]() even later duikt-ie ergens op en heeft 'iemand anders' hem in je tas willen doen om je te naaien, ahum ![]() is echt grappig hoor, die docenten in paniek maar oh wat zijn docenten toch stom dat ze die nog steeds geloven, echt al 10x uitgevoerd bij ons
|
Verwijderd
|
Precies. Gewoon die telefoon terugvragen en als ze dat niet willen doen even je ouders erbij halen. Dat imponeert meestal ook wel. Mochten ze dan nog steeds niet toegeven, wijs ze dan even op artikel 310 van het Wetboek van Strafrecht en dreig met de politie. Je staat in je recht namelijk.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Conan... denkt dat gewoon terugvragen het beste werkt ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ken iemand die is ergens rector ofzow, en op die school loopt is de helft van de mobieltjes gejat (en soms 700-800 piek waard en dat tellen de meeste scholieren er echt niet voor neer). Als die er één inneemt vraagt ie: "heeft ie een weegfunctie?", en als zo'n patser dan ja zegt gaat ie erop staan (hij weegt iets meer dan 100k) en zegt "aaah nou is ie stuk".
Dat is pas lullig (maar ook wel lollig ![]() En idd 4 weken is lang, je moet voor de grap eens kijken wat er gebeurt als je aangifte doet. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Er is een heel simpele oplossing om dit te voorkomen:
Leraar: "Geef maar hier die telefoon" Leerling: "Nee" Leraar: "Geef hier..." LeerlingL "Nee" etc. etc. Ze kunnen je niks maken...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Raad van State: school mag homoleraar wegsturen' Gatara | 40 | 10-06-2009 14:30 | |
Leraren pesten Yamyam | 27 | 23-08-2005 00:33 | |
Scholen weigeren scholieren-Expreszo Verwijderd | 385 | 22-10-2004 13:11 | |
De Kantine |
‘Geweld op school maatschappelijk probleem’ niceman1984 | 10 | 02-05-2004 16:28 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
sluierverbod (betoog) Nederlands bayirgul | 12 | 26-03-2004 10:59 | |
ARTistiek |
deel 4&5 van vervolg verhaal! fruitmand | 3 | 31-12-2001 17:42 |