![]() |
|
Volgens de geruchten (www.verstappen.nl) schijnt de niuwe Minardi zeer veel op de Ferrari F2002 te lijken.
Ook uit de berichtgeving op Yorin FM kon dit opgemaakt worden. Olav Mol had gebeld met fotograaf Frits van Eldik die in Italië is om (illegale) foto's te maken van de shakedown van Minardi. En voor de bakkers onder ons: Met dit gerucht is meteen duidelijk wat M. Schumacher aan het eind van vorig seizoen bedoelde met 'zakelijke overeenkomst': Minardi kon kiezen. Of de Ferrari motoren voor een relatief goedkope prijs, of het ontwerp van de F2002, zodat het Minardi-team flink kan scoren dit jaar. Alleen moet Minardi dan wel Jos afstaan aan Ferrari, omdat hij daar Barrichello gaat vervangen. Ook voor Ferrari zou dit het voordeligst zijn, want dan zou Jos zich èn voor kunnen bereiden in de 'F2002', zodat de stap naar de F2003-GA niet zo groot is, èn ze kunnen nog dit seizoen gebruik maken van Jos zijn diensten, in plaats van pas volgend seizoen. En zo te zien heeft Paul Stoddart, met het oog op de toekomst, voor het laatste en grootste stukje speculaas gekozen... ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wil eerst pic's zien van de nieuwe minardi voordat ik kan oordelen, maar ze hebben idd gezecht dat de achterkant op de F2002 zou lijken. Maar niemand mocht ook helaas het circuit op, maar je kan het wel langs de weg zien het circuit. Schijnt dus dat daar ergens ook een camera ploeg staat en dat wij dit vrijdag te zien krijgen in het rtlgrandprix nieuws ![]() ![]() check dit maar eens ![]() http://www.barchetta.cc/All.Ferraris...rano-test.html |
![]() |
|
Dat zou natuurlijk heel leuk zijn. Maar dat Jos naar Ferrari gaat lijkt me onwaarschijnlijk. Dat Minardi het pakket van Ferrari heeft zou opzich best kunnen en hebben ze dus een redelijke kans op succes dit jaar.
||
Citaat:
![]() ![]() Ik geloof er dus niets van.
||
Citaat:
|
|