Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-02-2003, 10:52
JvL
JvL is offline
Volgens de geruchten (www.verstappen.nl) schijnt de niuwe Minardi zeer veel op de Ferrari F2002 te lijken.
Ook uit de berichtgeving op Yorin FM kon dit opgemaakt worden. Olav Mol had gebeld met fotograaf Frits van Eldik die in Italië is om (illegale) foto's te maken van de shakedown van Minardi.

En voor de bakkers onder ons:
Met dit gerucht is meteen duidelijk wat M. Schumacher aan het eind van vorig seizoen bedoelde met 'zakelijke overeenkomst': Minardi kon kiezen. Of de Ferrari motoren voor een relatief goedkope prijs, of het ontwerp van de F2002, zodat het Minardi-team flink kan scoren dit jaar.
Alleen moet Minardi dan wel Jos afstaan aan Ferrari, omdat hij daar Barrichello gaat vervangen. Ook voor Ferrari zou dit het voordeligst zijn, want dan zou Jos zich èn voor kunnen bereiden in de 'F2002', zodat de stap naar de F2003-GA niet zo groot is, èn ze kunnen nog dit seizoen gebruik maken van Jos zijn diensten, in plaats van pas volgend seizoen.
En zo te zien heeft Paul Stoddart, met het oog op de toekomst, voor het laatste en grootste stukje speculaas gekozen...

Oud 19-02-2003, 11:05
Verwijderd
Citaat:
JvL schreef:

Alleen moet Minardi dan wel Jos afstaan aan Ferrari, omdat hij daar Barrichello gaat vervangen. Ook voor Ferrari zou dit het voordeligst zijn, want dan zou Jos zich èn voor kunnen bereiden in de 'F2002', zodat de stap naar de F2003-GA niet zo groot is, èn ze kunnen nog dit seizoen gebruik maken van Jos zijn diensten, in plaats van pas volgend seizoen.
yup, en toen werden wij wakker uit onze droom.

Ik wil eerst pic's zien van de nieuwe minardi voordat ik kan oordelen, maar ze hebben idd gezecht dat de achterkant op de F2002 zou lijken. Maar niemand mocht ook helaas het circuit op, maar je kan het wel langs de weg zien het circuit. Schijnt dus dat daar ergens ook een camera ploeg staat en dat wij dit vrijdag te zien krijgen in het rtlgrandprix nieuws

check dit maar eens
http://www.barchetta.cc/All.Ferraris...rano-test.html
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 11:19
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
JvL schreef:

Alleen moet Minardi dan wel Jos afstaan aan Ferrari, omdat hij daar Barrichello gaat vervangen.
when pigs fly my dear friend
Oud 19-02-2003, 15:29
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Dat zou natuurlijk heel leuk zijn. Maar dat Jos naar Ferrari gaat lijkt me onwaarschijnlijk. Dat Minardi het pakket van Ferrari heeft zou opzich best kunnen en hebben ze dus een redelijke kans op succes dit jaar.
Oud 19-02-2003, 16:26
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
JvL schreef:
Alleen moet Minardi dan wel Jos afstaan aan Ferrari, omdat hij daar Barrichello gaat vervangen.
LoL En laat dit nou dé 1 april grap van het jaar 2002 geweest zijn.

Ik geloof er dus niets van.
Oud 19-02-2003, 16:31
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:
LoL En laat dit nou dé 1 april grap van het jaar 2002 geweest zijn.

Ik geloof er dus niets van.
Die grap werd in 2001 gemaakt...
Jaja, tijd vliegt als je lol heb...
Oud 19-02-2003, 16:41
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Jos reed vandaag de eerste ronden in de nieuwe PS03:

Ik zie niet zoveel overeenkomsten met de F2002...
*weet niet of dit goed of slecht nieuws is*
Oud 19-02-2003, 16:50
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef:
Jos reed vandaag de eerste ronden in de nieuwe PS03:
Ik zie niet zoveel overeenkomsten met de F2002...
*weet niet of dit goed of slecht nieuws is*
Kan je niet goed zien van zo'n afstand. Misschien zit er buiten het gezichtsveld wel van alles.
Oud 19-02-2003, 20:49
Verwijderd
zeker wel overeenkomsten!

check dit:

Zie je die uitlaten precies zoals de F2002, check de lijn van dat bodywork precies zoals die van de F2002. Hij heeft dus zeker aan de achterkant wat vergelijkingen, laten wij hopen dat hij snel is ook

Enkele andere pic's

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten