Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je kan op iemand verliefd zijn en naar diegene verlangen, maar ze kunnen ook beide los van elkaar voorkomen denk ik. |
![]() |
||
Citaat:
Zelf denk ik dat er weinig verschil is. Het op afstand houden van iemand, is allemaal 'part of the game'. Veelal heeft het positive side-effects, omdat de bevrediging van 'the catch' een stuk hoger wordt door 'the chase'. Hetzelfde als je ontzettend hard moet poepen, maar het nog een paar minuutjes ophoudt. Als je dan eenmaal op de pot zit, geeft dat ook een HEERLIJK gevoel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Raar? Niet raar? Blub. |
![]() |
|
Ik verlang naar liefde, en ben verliefd op een meisje.
Of: Ik verlang naar een ijsje en ben verliefd op een meisje. 'k denk niet dat je verliefd kan worden op i(ets/)iemand wie(/dat) je niet vast kunt houden. Terwijl je met verlangen elke kant op kan. "Ik verlang naar een mooie droom." "Ik verlang naar een warm bad."
|
verliefdheid is in mijn ogen gewoon het gegeven dat je ontzettend opkijkt tegen een persoon. Een gevoel van ' mijn god, wat een hemels persoon, wat zu DIE nu ooit in MIJ kunnen zien.' Een soort aanbidding of verering, je plaatst die persoon op een voetstuk vanwege een samenhang van geest/lichaam
verlangen is gewoon iets seksueels. Ik heb ook weleens naar Keanu reeves verlangt. maar om nu te zeggen, met hem wil ik trouwen en kinderen krijgen : nee
||
![]() |
Citaat:
o ![]() dan ben ik ook verliefd ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() *kijkt tegen niemand op, heeft hoogstens repect voor sommigen* |
![]() |
|
![]() |
je kan verlangen hebben terwijl je verlieft bent
je kan verlieft zijn terwijl je verlangens hebt je kan verleift zijn en geen verlangens hebben je kan verlangens hebben en niet verleift zijn je kan het ook alletwee niet hebben je kan het zien als verlangen om verleift te zijn je kan het zien om verlieft te zijn op het verlangen en alles kan, zolang je leeft daarom moet je alle combinaties gehad hebben ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
'k geloof dat er ook nog een biologisch verschil is
![]() verliefdheid is denk ik eerder het 'helemaal weg zijn van iemand' dan het 'heel erg opkijken tegen iemand', en het is een erg subjectieve benadering van diegene als mijn beste vriendin iets erg liefs tegen me zegt, denk ik 'ach, wat lief' als mijn vriend datzelfde tegen me zou zeggen, zou ik denken 'ooooooooooh hij is zooo lief...' maar da's meer verschil tussen vriendschap en liefde ![]() verlangen en verliefdheid kan volkomen losstaan, maar feit is dat als je verliefd bent op iemand, je meer naar diegene verlangt, en als je naar iemand verlangt, is het risico om verliefd te worden groter |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] ik zie, ik zie... wat jullie niet wíllen zien Verwijderd | 2 | 01-08-2003 18:39 |