Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2002, 13:55
watermannetje
watermannetje is offline
Citaat:
Cute Angel schreef:
Dit is vet interresant!

lijkt me gaaf om dingen te kunnen verplaatsen...
heeeeeeel veel oefenen lijkt me
Advertentie
Oud 18-02-2002, 22:13
mastermaster
mastermaster is offline
teach me maar hoe wil je dat dan doen ik heb het al vaak en lang geprobeerd maar het wil maar niet lukken wat doen jullie of waar denken jullie aan om te doen
Oud 19-02-2002, 10:00
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Nou hier met de beginner van deze Forum. Dit gaat nog steeds over Ki en zo. Als je meer over telekinese wilt weten ga dan naar 'spontane telekinse' van mij toe.
Oud 19-02-2002, 10:01
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Nou hier met de beginner van deze Forum. Dit gaat nog steeds over Ki en zo. Als je meer over telekinese wilt weten ga dan naar 'spontane telekinse' van mij toe.
Oud 20-02-2002, 16:27
LaLaH
LaLaH is offline
Citaat:
mastermaster schreef:
teach me maar hoe wil je dat dan doen ik heb het al vaak en lang geprobeerd maar het wil maar niet lukken wat doen jullie of waar denken jullie aan om te doen
Ik denk aan niets. Strek wel mn armen (liggend) boven mn hoofd. En dan komt t
Maar het lukt mij ook gewoon staand.. Veel plezier
Oud 20-02-2002, 19:10
mastermaster
mastermaster is offline
oke thnx maar lukte het in 1 keer of moest je wat oefenen (trouwens deze vraag is voor iedereen die dit leest)
Oud 20-02-2002, 19:20
LaLaH
LaLaH is offline
Citaat:
mastermaster schreef:
oke thnx maar lukte het in 1 keer of moest je wat oefenen (trouwens deze vraag is voor iedereen die dit leest)
Bij mij lukte t in 1 keer, maar dat kwam vanzelf.. Opeens.. Het is eigenlijk best makkelijk hoor je moet je niet teveel inspannen, anders lukt t niet! succes
Oud 20-02-2002, 19:36
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Ja je hebt gelijk, proberen zo relaxt mogelijk te zijn. En visualeer de energie door je lichaam stromen, probeer deze ook te voelen. Bij heel veel mensen hoeven ze niet meer te visualeren maar voelen het gelijk al. Ik heb het heel m'n leven gehad zonder dat ik wist wat ik er allemaal mee kon doen. En dat vind ik jammer, was ik maar eerder gebonnen met Ki te werken.
Oud 21-02-2002, 12:08
watermannetje
watermannetje is offline
Citaat:
LaLaH schreef:
Bij mij lukte t in 1 keer, maar dat kwam vanzelf.. Opeens.. Het is eigenlijk best makkelijk hoor je moet je niet teveel inspannen, anders lukt t niet! succes
nou, ik heb het al zoooooooo vaak geprobeert, blijkbaar heb je er een beetje heel erg veel meer aanleg dan mij voor...
gewoon doen, dat zeg ik ook altijd als iets mij wel lukt en een amder niet, maar dat is best wel moeilijk

Oud 21-02-2002, 15:45
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Je zegt dat het je niet lukt? Nou mischien kun je het al. Ga nu maar es visualeren dat je lichaam vol met energie zit, en die energie naar je handen toe gaat. Nu moet je proberen de energie eruit te laten komen en een Ki bal maken. Ik doe dit elke dag 15 minuten. Dit heb je ook zo onder de knie, als dit ook moeilijk moet je maar proberen in je gedachte te zien, dat de ruimte tussen je beide handen een energie ball ontstaat. Je voelt een druk die je handen van laat drukken als je een bal hebt.
Oud 22-02-2002, 21:19
Verwijderd
Citaat:
KI-Warrior schreef:
Ik ben ook een beoefenaar van KI net als jou.

Ki houd je nu in leven het is overal om je heen in die bloempot daar en in je iritante broetje /zusje in de andere kamer.
Ki zit nu ook in die hand op de muis Ki is wat on alle Inleven houd.

Ki word in japan Chi genoemd en de dan tien = hara . 't maakt niks uit hoe je het noemt het is allemaal het zelfde het is de life force wat in alles zit.

De ki kan ook gebruikt worden voor healing defending en Atacking.

Ki werd vroeger al gebruikt maar is (volgens mij) NIet zolang geleden niet meer verboden geworden.

KI kan dodelijk zijn als je 't goed kan gebruiken ook is KI bruikbaar voor zelf verbreidin.

Er zijn veel mensen die nu denken dat KI een soort van dbz is nu is dit niet helemaal waar.
IN dbz denken ze dat je kI kan gebruiken om Hele gebouwen tot planeten op te blazen dit is dus echt gewone bulshit!.

Ookal gelooft jouw religie er niet in toch is 't daar overal om je heen.

en nogmaals er is geen leven zonder ki/chi.

Voor meer informatie:Kamerplant_2001@hotmail.com

Ik heb msn.

GME TO MAIL MIJ

Oud 23-02-2002, 12:11
mastermaster
mastermaster is offline
het is bij mij nog steeds niet gelukt ik probeer maar en probeer maar, maar moet je misschien ook nog iets doen om het te laten lukken
Oud 23-02-2002, 15:22
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
mastermaster schreef:
het is bij mij nog steeds niet gelukt ik probeer maar en probeer maar, maar moet je misschien ook nog iets doen om het te laten lukken
Probeer wel de hele tijd op je dan-tien te concentreren, de plaats waar de meeste energie zit. Mischien is deze oefening wel beter voor je. Ga eerst lekker mediteren, daarna ga je 4 seconden inademen, 2 seconden wachten, en dan 4 seconden uitademen. Als je dit gewend bent moet je als volgt doen: Als je 4 seconden inademt moet je de lucht voelen als water, probeer te denken dat de lucht zwaar is. Als dit lukt moet je dus 2 seconden wachten en de (zware) lucht verplaatsten naar je dan-tien. Als je de 4 seconden uitademt moet je denken dat je zwarte lucht uitblaast. Denk erom dat je die zwarte (of donkere) ook moet voelen. De lucht die je inademt moet je voorstellen als witte lucht. Als je zover bent dat je deze goed kun voelen en naar je Dan-tien verplaatsen ben je in feite al klaar. Deze zware lucht is in feite al Ki (energie). Als je dit goed kunt voelen kun je mischien gaan oefenen in de techniek met de bal die door je lichaam zweeft. Maar mischien hoeft dat dan niet eens meer. Sterkte.
Oud 24-02-2002, 17:55
darkangel2
darkangel2 is offline
ik weet niet of dit ki is maar ik kan als ik me focus engergie een soort stroom oproepen in mijn benen ik kan dit niet lang want dan lijkt het net of al mijn engergie op is
is dit ki of iets anders?
Oud 24-02-2002, 17:58
darkangel2
darkangel2 is offline
ik weet niet of dit ki is maar ik kan als ik me focus engergie een soort stroom oproepen in mijn benen ik kan dit niet lang want dan lijkt het net of al mijn engergie op is
Oud 24-02-2002, 18:39
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
legatus schreef:
Leuk die Shoalin-shit, hoor.

David Copperfield heeft ook ESP, KI, CHI, etc. Illusionist? Nee man! Hij is the real thing!
David Copperfield is zo nep als de pest, en dat merk je helaas overduidelijk als je live bij zijn show zit.

Het was *zo* voorspelbaar; lachwekkend gewoon.
Oud 24-02-2002, 18:59
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
darkangel2 schreef:
In je benen? En wat kun je dan doen met die stroom?
Oud 24-02-2002, 19:16
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
darkangel2 schreef:
Ja als je die stroom nou laat komen uit je dan-tien ( bol energie bij je vlakbij je navel) dan zul je het wel langer volhouden, maar je moet het oefenen dat heel je lichaam gewent is aan de stroom. Elk stukje van je lichaam moet je stroom ki naar laten sturen.
Oud 25-02-2002, 13:49
watermannetje
watermannetje is offline
waar zit je dan-tien ofzo?
en weet je goede boeken over ki?
Oud 25-02-2002, 14:44
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Een vriend van mij heeft een boek over Ki. Alleen hem zie ik nooit meer en het is zo'n ouderwets boekje. Tot nu toe weet ik alleen nog maar site's. En waar zit de Dan-Tien? Éen schermpje boven je vraag staat het antwoord. Het is een grote bol van energie (zo moet je het voorstellen) die vlakbij je navel en je stuitje zit, en bij je lul. Daar in die ruimte daartussen zit de bol van energie.
Oud 26-02-2002, 16:47
Verwijderd
hey Ki-Fighter!
Ik heb een vraagje:
Ik heb geprobeert mijn Ki te beoefenen, alleen het lukte niet!
Toen ik het met mijn handen probeerde wel, maar toen ik probeerde te visualeren lukte het niet!
Wat doe ik fout?
Groetjes Dark Girl!
Oud 27-02-2002, 10:01
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Ik kom wel binnenkort naar je toe. Want Ki gaat ook over op andere personen.
Oud 27-02-2002, 12:43
Verwijderd
Hey, ik had een vraagje over pyrokinese.

Er stond ergens op die site iets over, maar wat houdt het nou precies in? Ik kan namelijk een lucifer in mijn hand houden en hem uit laten gaan voor ik m'n vingers brandt. Ik deed dat altijd al (nooit geweten dat dat bijzonder was). Het is me ooit opgevallen dat ik dacht 'ga uit' of iets dergelijks en hij uit ging, en sindsdien doe ik dat in plaats van blazen, was leuker. Ik bedacht me later dat het misschien aan het soort lucifers ligt, dat ze gewoon niet opbranden, maar mijn moeder brandt haar vingers wel.
Is dat nou pyrokinese?

Ik meende er iets over te lezen, op die site dus, en dat je kaarsen aan kon steken en zo. Maar dat lukt mij dus helemaal niet, komt dat dan omdat ik het gewoon een belachelijk idee vindt dat kaarsen zomaar uit kunnen gaan terwijl er nog brandstof is, of aan zonder vuur?
En hoe leer ik dat dan?

kvind dit nog leuker dan ki-ballen. Dat lukt mij trouwens niet echt, hebben jullie misschien nog andere gemakkelijke oefeningen?
Oud 27-02-2002, 19:19
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Hey, ik had een vraagje over pyrokinese.

Er stond ergens op die site iets over, maar wat houdt het nou precies in? Ik kan namelijk een lucifer in mijn hand houden en hem uit laten gaan voor ik m'n vingers brandt. Ik deed dat altijd al (nooit geweten dat dat bijzonder was). Het is me ooit opgevallen dat ik dacht 'ga uit' of iets dergelijks en hij uit ging, en sindsdien doe ik dat in plaats van blazen, was leuker. Ik bedacht me later dat het misschien aan het soort lucifers ligt, dat ze gewoon niet opbranden, maar mijn moeder brandt haar vingers wel.
Is dat nou pyrokinese?

Ik meende er iets over te lezen, op die site dus, en dat je kaarsen aan kon steken en zo. Maar dat lukt mij dus helemaal niet, komt dat dan omdat ik het gewoon een belachelijk idee vindt dat kaarsen zomaar uit kunnen gaan terwijl er nog brandstof is, of aan zonder vuur?
En hoe leer ik dat dan?

kvind dit nog leuker dan ki-ballen. Dat lukt mij trouwens niet echt, hebben jullie misschien nog andere gemakkelijke oefeningen?
De macht over het vuur dus. Jaah, dat is Pyrokinese, vind ik zelf ook heel mooi. Kinderen zijn gevoeliger voor het paranormale, dat is ook waarom je vroeger de lucifer uit kon maken met je gedachte en nu niet meer. Maar je hebt er blijkbaar aanleg voor. Als ik jou was zou ik ermee door gaan.
Oud 27-02-2002, 19:20
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
P.S. Ik zal wel een topic maken over Pyrokinese. Daar zal ik ook wel de nodige technieken neerzetten.
Oud 28-02-2002, 15:17
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Dit is voor alle mensen die niet de energien uit elkaar kunnen houden. Heel de wereld (inclusief ruimte) bestaat uit energie. Nou hebben de levende wezens ook een energie, alleen deze heet Ki. De standaard kleur voor Ki is groen. De energie in bomen zal waarschijnelijk ook een vorm van Ki zijn. Het leeft en hoort dus niet bij Mana. Mana is de energie die in de dingen zitten die niet leven. Dit kun je ook weer verdelen onder: Aarde, de standaard kleuren van deze energie zijn groen, bruin, en zwart. Dan heb je de lucht nog, de energie hiervan zijn geel (en blauw maar weet niet zeker). Dan is er vuur en de energie ervan is rood, en oranje. En dan nog water is en die energie is blauw. Dat allemaal is de energie Mana. Dan heb je nog een laatste energie, deze heet "Spirit." De kleur hiervan is wit. Over dit laatste weet ik niet veel. Iemand die meer bezig is met magie zal daar meer over weten. Maar zo zie je, alles bestaat uit energie en heeft z'n eigen standaard kleuren. Ik hoop dat ik nu de verwarring tussen Ki en Mana ook uit elkaar heb gehaalt. Zo dit wou ik even kwijt.
Oud 28-02-2002, 19:28
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
P.S. Ik heb nog een techniek voor de mensen die nog moeite hebben met het voelen van hun Ki. Ga op je rug liggen op bed. Ga lekker mediteren en ontspan helemaal. Nu moet je net als of dat je ligt in een ondiepe rivier. Deze stroomt lekker over je lichaam heen. De stroom komt van je tenen naar je hoofd. Nu doe je net als of dat je lichaam leeg is en dat het water je lichaam vult. Probeer het water te voelen als energie (ki). Dit is echt één van de makkelijkste technieken die er is. Als deze niet meer lukt weet ik het ook niet meer. Maar denk er ook aan, goed mediteren! Als het niet lukt kan het zijn dat je helemaal niet in staat bent om ki te ontwikkelen. Het kan zo zijn dat je teveel blokades hebt. Als dit zo is raad ik je dit aan: Mediteer elke dag, zo lang als het kan net zo lang totdat je heel je lichaam vrij voelt.
Oud 01-03-2002, 16:08
Mysticus
Mysticus is offline
Ik heb mn Energie (Ki) voor het eerst gevoeld toen ik eerst onder begeleiding van een ander een meditatie had gedaan. Ik kon toen in een keer energie-ballen maken.
Nog een vraagje. toen ik nog niet wist wat al die energie was en zo heb ik een aantal van de oefeningen op de Site gebruikt terwijl ik daar nog nooit was geweest.
Betekent dat nog iets?
Oud 01-03-2002, 16:25
KiPracticer
KiPracticer is offline
Mwa, weinig. Ik deed het ook al voordat ik de site tegenkwam, gewoon intresse erin en dan ga je expirimenteren.
Oud 01-03-2002, 16:58
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
Mysticus schreef:
Ik heb mn Energie (Ki) voor het eerst gevoeld toen ik eerst onder begeleiding van een ander een meditatie had gedaan. Ik kon toen in een keer energie-ballen maken.
Nog een vraagje. toen ik nog niet wist wat al die energie was en zo heb ik een aantal van de oefeningen op de Site gebruikt terwijl ik daar nog nooit was geweest.
Betekent dat nog iets?
Is niks speciaals, ik wist al van Ki zonder die site's of maar ook van Dragonball Z gehoord te hebben. Maar jah, toen wist ik niet dat het Ki was en zo. Dus toen was m'n tecnniek slecht alleen ik was wel sterker geworden.
Oud 02-03-2002, 14:22
Mysticus
Mysticus is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:
Is niks speciaals, ik wist al van Ki zonder die site's of maar ook van Dragonball Z gehoord te hebben. Maar jah, toen wist ik niet dat het Ki was en zo. Dus toen was m'n tecnniek slecht alleen ik was wel sterker geworden.
Ok thx dat is ook weer handig om te weten.
Oud 02-03-2002, 15:31
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Nieuwe techniek voor Ki te ontwikkelen. Ga eerst mediteren en maak je hoofd leeg. Nu steek je je wijsvinger omhoog van je dominante hand (dominante hand is de hand waar je het meeste mee doet, schrijven en zo). Steek deze dus op een concentreer je op je vingertop. Nu moet je je vingertop voelen, nu niet aan ki denken alleen maar voelen (want dat kun je tenminste als je een normaal zenuwstelsel hebt). Probeer je gevoel in je vinger te voelen als energie. Nu probeer je meer gevoel naar je vingertop te krijgen. Steeds meer totdat je je vingertop voelt alsof hij vol zit (met vol bedoel ik dat het voelt alsof er een druk op zit). Als je dat kan moet je hetzelfde proberen maar dan op de plek waar je Dan-Tien zit, de plek waar alle energie vandaan komt. Als je deze plek nu éénmaal voelt is de rest ook niet moeilijk meer. Ik zou dan gaan oefenen de energie in de Dan-Tien door je lichaam te bewegen. Net zo lang totdat je overal ki kunt voelen in je lichaam.
Oud 02-03-2002, 15:35
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Denk erom probeer het gevoel in je geest ook te zien in je vingertop. Als je je vervolgens concentreert op je vingertop moet je denken dat hij in brand staat. Denk dat er in je vingertop energie golft. Die als golven omhoog gaan. Je kunt natuurlijk ook hierbij visualatie gebruiken. Deze techniek werkt echt. Dat komt omdat ik door deze techniek aan m'n ki ben gekomen. Het is eigelijk heel simpel.
Oud 02-03-2002, 15:56
commodo
commodo is offline
Ik heb het 'n aantal keren geprobeert, ik kreeg wel zo'n heel vaag gevoel, maar volgens mij is dat meditatie. Kun je omschrijven wat je zou moeten voelen???? En moet je heel erg je best doen om je k1 te kunnen voelen, of komt dat vanzelf??
Oud 02-03-2002, 16:02
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
commodo schreef:
Ik heb het 'n aantal keren geprobeert, ik kreeg wel zo'n heel vaag gevoel, maar volgens mij is dat meditatie. Kun je omschrijven wat je zou moeten voelen???? En moet je heel erg je best doen om je k1 te kunnen voelen, of komt dat vanzelf??
Er zijn heel veel manier om achter je ki te komen. Maar je moet maar altijd denken dat het iets heel normaals is. Je hoeft je er niet hard voor te concentreren. Kijk maar naar mijn broertje. Die wou het ook leren, nou ik heb op een avond het hem binnen 15 minuten geleerd. Klaar is kees. Jah het is moeilijk uit te leggen dat gevoel. Iedereen heeft gevoel in z'n lichaam, als je daar op concentreert en het laat bewegen heb je Ki ontwikkelt. Probeer dan de Ki uit je Dan-Tien te laten stromen.
Oud 02-03-2002, 16:06
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
commodo schreef:
In meditatie krijg je juist energie binnen. Dat gevoel moet je hebben. Het is een stroom die altijd in beweging is. Ookal lijkt ie helemaal stil te staan, het beweegt altijd. Je kunt dat gevoel elk moment op de dag oproepen.
Oud 03-03-2002, 00:46
Verwijderd
IDD, meditatie is het middel om wat voor krachten dan ook op te roepen, of gewoon rustig te worden. Met meditatie maak je je lichaam en geest rustig, en je kunt er een kick van krijgen
Uhm om dat te verklaren... Ik weet het niet, het is alleen cool om zeg maar een beetje een andere wereld binnen te gaan, te visualiseren (maar dan geen ki of iets in deze wereld, maar een andere wereld, bijvoorbeeld dat je opeens op het strand bent of zo). Kan heel handig zijn om je rustig te voelen...
maar ik raak offtopic.
Oud 03-03-2002, 15:05
commodo
commodo is offline
Is je 'k1 energie' dezelfde energie als de energie die je gebruikt bij bijv. lichaamsbeweging????
Oud 03-03-2002, 15:34
KiPracticer
KiPracticer is offline
K1??? het is ki hoor.
Ehh, nee, niet echt, ki is spirituele energie,je levensenergie. De energie die je bij lichaamsbeweging gebruikt is gewoon de energie die je krijgt door te eten (wat je ook ki zou kunnen noemen)
Oud 03-03-2002, 15:50
commodo
commodo is offline
Citaat:
KiPracticer schreef:
K1??? het is ki hoor.
ja da bedoel ik

Oud 04-03-2002, 19:04
Mysticus
Mysticus is offline
Kan je Ki ook voelen als een soort trekken dat je omlaag trekt? Want dat voel ik bij al die oefeningen.
Oud 05-03-2002, 08:31
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
Mysticus schreef:
Kan je Ki ook voelen als een soort trekken dat je omlaag trekt? Want dat voel ik bij al die oefeningen.
Je moet proberen de Ki zo soepel mogelijk door je lichaam te laten stromen, alleen dan kan Ki het beste gebruikt worden.

Oud 20-03-2002, 17:33
Verwijderd
hey ki-fighter, ik heb geprobeerd mijn ki te voelen en het lukte! je techniek is wel gelukt! duurde wel ff, maar ik heb het nu in de hand!(of hoe je dat dan zegt)
Oud 20-03-2002, 20:22
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
Dark Girl! schreef:
hey ki-fighter, ik heb geprobeerd mijn ki te voelen en het lukte! je techniek is wel gelukt! duurde wel ff, maar ik heb het nu in de hand!(of hoe je dat dan zegt)
Okee dan! Veel oefenen en het lukt echt! Nou kun je er de technieken mee oefenen. Nu kun je ki balls gaan oefen en zo. Maar dat vertel ik nog wel een keer.
Oud 21-03-2002, 09:49
JediJoel
JediJoel is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:
Kijk maar naar mijn broertje. Die wou het ook leren, nou ik heb op een avond het hem binnen 15 minuten geleerd.
So the Force is strong in your family!
Oud 21-03-2002, 09:53
KiPracticer
KiPracticer is offline
Iedereen kan zn ki voelen, de een kan het alleen iets makkelijker en sneller dan de ander.
Oud 21-03-2002, 10:13
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
JediJoel schreef:
So the Force is strong in your family!

Hahahah dat zal wel meevallen.

Oud 21-03-2002, 16:03
@rnoud
@rnoud is offline
zou iemand een NEDERLANDSE SITE willen geven waar wordt uitgelegd hoe je dit kan beoefenen?
Oud 21-03-2002, 18:59
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
@rnoud schreef:
zou iemand een NEDERLANDSE SITE willen geven waar wordt uitgelegd hoe je dit kan beoefenen?
Verdomme kijk heel deze topic af en je weet hoe je het moet leren!
Oud 22-03-2002, 12:18
JediJoel
JediJoel is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:
Cryokinese is al heel oud. Het is de macht over het ijs. Als je wilt leren hoe je ijsballen maakt moet je me maar melen naar jottem80@hotmail.com
Gewoon een sneeuwbal maken, en dan een beetje laten smelten en weer bevriezen

Regels voor berichten