![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 20-02-2003 om 21:45. |
![]() |
||
Citaat:
Er zijn mensen die niet alleen van sóórten muziek houden maar ook van bepaalde bands. En dan bestaan er ook nog van die knuppels, die dan in die band zitten zeg maar. En dan willen ze mensen zoals jij pesten en dan bedenken ze een bandnaam die 4 woorden, en dus een heleboel letters heeft. En dan korten mensen dat af. En dan wordt het dus RHCP. En dan weet jij niet wat dat is. En dat is 'lachûh'... Sorry lieverd, het zijn de Red Hot Chili Peppers. ![]()
Laatst gewijzigd op 20-02-2003 om 21:46. |
![]() |
|
(bij)naam: pikhoofd. lekker dier. beest
Sterrenbeeld: vis Omschrijf jezelf in 3 woorden: prettig gestoord, impulsief, levensgenieter Hobby: rukken en sex. meer rukken dan sex tegenwoordig Kledingstijl: zwervuuurr!! Lievelingsmerk: echt heeemaa Muziek: teringherrie. chill shit. alles behalve gangster rap en ruk&billen. oeh 80's en 90's is zeer doop :> MSN: nee rot op Levensmotto: Live fast die hard ![]() Wat wens je: oneindig veel geld zodat ik me nergens om druk hoef te maken. kut maatschappij. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik weet ut dat sloeg totaal nerguns op maar ik ben in een melige bui SJORRY ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
(bij)naam: Nonnie, Non, Nonsma, Freakjuh, Freak, DistantSun en vele scheldnamen
![]() Sterrenbeeld: Steenbok Omschrijf jezelf in 3 woorden: dromerig, muziekverslaafd, introvert Hobby:muziek luisteren, concerten, festivals, lezen, internet Kledingstijl: casual/skater/alternatief denk ik..beetje mengelmoesje. Lievelingsmerk: overseas ofzo..ik let niet echt op merken. Muziek ![]() MSN: ![]() Levensmotto: Hoe meer muziek, concerten en festivals, hoe beter. Stilte is niet altijd pijnlijk. Heb niet echt 1 iets. ![]() Wat wens je: geen verplichtingen, geen leven vol werk maar een vrij leven met gelukkigheid en blijheid. :/ |
![]() |
|
Verwijderd
|
(bij)naam: Lisa
Sterrenbeeld: Stier Omschrijf jezelf in 3 woorden: Lief (soms), Druk, Vrolijk! Hobby: Mode, Uitgaan, Vrienden/Vriendinnen, Sporten, Stadten, Bellen/Sms-en/Msn-en, Afentoe beetje Crea Bea! ![]() Kledingstijl: Veel zwart, rokjes, truitjes, grote zonnebrillen, soms classy, soms sporty, hangt ervan af in wat voor bui ik ben! Lievelingsmerk: Marithé + François Girbaud Muziek: Acda & de Munnik, Jamiroquai, Mano Chao, Moby, Lounge, Hardhouse, 2-step, Drum & Base echt vanalles! MSN: Only for VIP's Levensmotto: Een dag geen MacDonald's is een dag niet geleefd! ![]() Wat wens je: Dat ik zoveel mag wensen als ik wil! |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
(bij)naam: Daphne
Sterrenbeeld: maagd Omschrijf jezelf in 3 woorden: gevoelig, EMOtioneel, vaag Hobby: sporten? Kledingstijl: skate-achtig, met wat emo, maar ook normaal. die 3 vooral, door mekaar. Lievelingsmerk: kleding: carhartt // schoenen: vans Muziek: emo, hardcore, punkrock, alternative, indie. MSN: bla Levensmotto: heb ik echt niet. Wat wens je: goed terecht komen later, dus niet in de goot, met mijn luiheid en onkunde valt dat nog te bezien. |
![]() |
|
(bij)naam: Fleur
Sterrenbeeld: Kreeft Omschrijf jezelf in 3 woorden: puup puup en puup Hobby: laatste tijd vooral slapen ![]() Kledingstijl: ja poeh uh weekveel Lievelingsmerk: heb ik niet Muziek: rock, metal, punk en ska. MSN: fleurtje6739@hotm..etc Levensmotto: begin de dag met een puup Wat wens je: dat morgen lekker snel voorbij gaat, daarna heb ik namelijk lekker vakantie ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
naam: Bart
Sterrenbeeld: Schorpioen Omschrijf jezelf in 3 woorden: gecompliceerd, lief, egoïstisch Hobby: Fashion, Art, boeken Kledingstijl: streetglamour Lievelingsmerk: Dolce & Gabbana Muziek: Britney spears ![]() MSN: bertbart1@hotmail.com Levensmotto: Me, me, me, me!!!!!!!! Wat wens je: euhmmm, voor later dan hè ![]() ![]() |
![]() |
|
(bij)naam: Maartje - Maart, Maar, Maat, Mare
Sterrenbeeld: Vissen Omschrijf jezelf in 3 woorden: extravert, lief, kritisch Hobby: pff vanalles.. Kledingstijl: trendy/sportief/netjes, varierend of gecombineerd Lievelingsmerk: Abercrombie & Fitch, Club Monaco, Muziek: varierend ![]() MSN: stuur maar berichtje Levensmotto: heb ik niet, gewoon het mooiste ervan maken.. Wat wens je: dat ik inloot ![]() |
![]() |
|
(bij)naam:
Hidde (Hiddel, Hidje) Sterrenbeeld: Tweeling of kreeft . . . 21 juni jarig Omschrijf jezelf in 3 woorden: Gestoord, eng, zorgzaam Hobby: Hardlopen, mountainbiken, wielrennen (sport in het algemeen) Kledingstijl: Goeie vraag . . . zwart Lievelingsmerk: Tiger Muziek: Metal, industrial en nog veel meer MSN: nurmib@hotmail.com Levensmotto: No pain remains no feeling Wat wens je: Onrealistiche dingen
|
![]() |
(bij)naam: Siham
Sterrenbeeld:Vissen Omschrijf jezelf in 3 woorden ![]() Hobby ![]() Kledingstijl: "normaal" Beetje Esprit en Only kleding of wat van de Sting Lievelingsmerk:Esprit en Only Muziek:HipHop, R&b MSN:x_siham_x@hotmail.com Levensmotto:Live Your Dreams! Wat wens je: Vrede, dat ik de Havo haal! |
![]() |
|
(bij)naam: David, Daaf(je)-man man...
Sterrenbeeld: vissen Omschrijf jezelf in 3 woorden: Chaotisch, Opvliegerig, best emo Hobby: Gitaar spelen, Shows bezoeken en kansloos hangen Kledingstijl: gare sneakers, gare strakkere broeken, bandshirts Lievelingsmerk: geen Muziek: alle vormen van hardcore punk en nog wat random shit. MSN: als je me perse wil lastig vallen dan roep je maar. Levensmotto: It's better to burn out than to fade away. Wat wens je: hete sex met je moeder hehe nah...uhmm tevreden zijn over mezelf/ life in general.
||
Citaat:
|
![]() |
|
(bij)naam: Britt
Sterrenbeeld: tweeling Omschrijf jezelf in 3 woorden: verlegen, chaotisch, lief Hobby: internet tekenen lezen muziek Kledingstijl: beetje vreemd Lievelingsmerk: ? Muziek: rock lievigheid new wave gothic MSN: DeadSilverRose@hotmail.com Levensmotto: let the good days outrun the bad days hm Wat wens je: dat aaaalles beter wordt ?
|
(bij)naam: Maaike
Sterrenbeeld: vissen Omschrijf jezelf in 3 woorden: chaotisch, wispelturig, dromerig Hobby: lezen tekenen muziek muziek muziek internetten uitgaan Kledingstijl: valt in het hokje 'gothic' Lievelingsmerk: - Muziek: neofolk, ritual, gothrock, newwave, postpunk, 80s, darkambient, Dead Can Dance-en volgelingen MSN: just@befree.co.uk Levensmotto: passie, mensen, passie! Wat wens je: inspiratie&tevredenheidtegelijk
Laatst gewijzigd op 21-02-2003 om 13:01. |
![]() |
|
(bij)naam: Daan
Sterrenbeeld: steenbok Omschrijf jezelf in 3 woorden: onrustig, gesloten, verlegen Hobby: muziek, lezen, internet Kledingstijl: zwart .. Lievelingsmerk: niet echt Muziek: electro, ambient, metal, wave, dnb, hardcore MSN: daanberghmans@hotmail.com Levensmotto: dood ga je toch Wat wens je: tevredenheid |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
(bij)naam: Marina
Sterrenbeeld: Tweeling Omschrijf jezelf in 3 woorden: Gesloten, gevoelig, perfectionistisch Hobby: Muziek, internet, crea bezig zijn, feestjes/concerten blala Kledingstijl: Bla. Lievelingsmerk: Geen merken Muziek: Ik ben erg slecht in muziek indelen; Depeche mode, Wolfsheim, Deine Lakaien, Cruxshadows, De/vision MSN: - Levensmotto: Heb geen ![]() Wat wens je: Voor alllltijd gezond (ha-ha) |
![]() |
|
(bij)naam:
Marije Sterrenbeeld: Weegeschaal Omschrijf jezelf in 3 woorden: nee Hobby: geen-hobby-hebbende Kledingstijl: 'alternatief' maar er is (nog) geen hokje voor Lievelingsmerk: geen voorkeur Muziek: Eels! + brede smaak MSN: Levensmotto: "If the shit fits, wear it." Wat wens je: niks
|
(bij)naam: meeste internetdingen heet ik cadmaddie, int echt angela en beste vriendin wil nog wel eens angel zeggen, gewoon op zn nederlands als in van een wesp..
Sterrenbeeld: waterman Omschrijf jezelf in 3 woorden: muziekverslaafd, ingewikkeld, lief Hobby: muziek, paardje, concerten/festivals Kledingstijl: uh beetje skate achtig denk ik... Lievelingsmerk: vroeger banshee voor ribbroeken maar die zijn er nie meer en stuka zit me meestal wel goed.. Muziek: ska, punk, emo, rock, industrial, folk evt en vooral als dat gecombineerd word.. MSN: ikbenangela@hotmail.com Levensmotto: vroeger vond ik It's better to be hated for what you are, than be loved for what you're not echt een geweldige uitspraak, en kheb nog niks beters of nieuws ofzow... Wat wens je: gelukkig zijn, liefde, calypso
|
(Bij)naam: Annemieke --> Ann, is dus gewoon afkorting
Sterrenbeeld: Leeuw Omschrijf jezelf in 3 woorden: verward, lief ![]() Hobby: Lezen, tv kijken, uitgaan, kleertjes kopen, mensjes lastig vallen (op een goede manier hoor ![]() Kledingstijl: Euhm... weet t eiglijk niet. Vaak zwart, maar dan met andere kleurtjes er bij... Lievelingsmerk: Merk maakt mij niet echt uit Muziek: Veel MSN: black_luna_@hotmail.com Levensmotto: Die heb ik momenteel niet Wat wens je: Dat alle mensjes blij worden |
![]() |
|
![]() |
(bij)naam: SiempieJ
Sterrenbeeld: Steenbok Omschrijf jezelf in 3 woorden: Raar, vaag, en aardig ![]() Hobby: van allus Kledingstijl: Vanallus, als et maar wijd is ![]() Lievelingsmerk: vanallus Muziek: van allus, behalve R&B MSN: siem_vanrandwijk@hotmail.com Levensmotto: dag nie gelache is een dag nie geleef Wat wens je: WereldVrede Laatst gewijzigd op 21-02-2003 om 12:07. |
![]() |
|
(bij)naam: freakinaround
Sterrenbeeld: maagd/weegschaal Omschrijf jezelf in 3 woorden: verlegen, liev en onzeker. (na mening van anderen) Hobby: tekenen, gamen, msn, forum, muziek luistere.. Kledingstijl: uhm.. wijde kleding. felle kleurtjes of zwart. ofzo =\ Gewoon wat ik leuk vind. Lievelingsmerk: overzeas ofzo ![]() Muziek: Nirvana, Björk, RHCP, SOAD, Creed, Skunk Anansie, Anouk, Garbage, Nightwish, Metallica etc. MSN: freakinaround@hotmail.com Levensmotto: No matter what you choose...it will lead it's own way.. Wat wens je: een relatie ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
(bij)naam: Jewel, Plien, kat.
Sterrenbeeld: Kreeft. Omschrijf jezelf in 3 woorden: Lief, verward, klein. Hobby: Dansen. Muziek. Kledingstijl: Gemixt. Volgens anderen: 'Kakkeralto'. (Bestaat dat? :/) Lievelingsmerk: Euhm. Ik draag veel. :/ Geen favoriet merk. Muziek: Triphop. En jazz. MSN: shoebidoewa@hotmail.com Levensmotto: Heb ik serieus niet. :/ Wat wens je: Mijn dromen waar te maken. |
![]() |
|
(bij)naam: Ieme (Siem, Iempie, Leme, Smieme, Jeroentje, Will)
Sterrenbeeld: Weegschaal Omschrijf jezelf in 3 woorden: 'niet-normaal', gestructureerd, kieskeurig Hobby: niet specifiek, vind erg veel leuk Kledingstijl: my own Lievelingsmerk: IKEA (dat is toch ook best een merk) Muziek: ja graag! muzieksmaak is erg breed MSN: ieme8@hotmail.com Levensmotto: Heb geen specifiek motto, want er zijn zo veel dingen belangrijk. Uitspraak die wel kenmerkend is, maar beetje afgezaagd: "It's better to be hated for what you are, than to be loved for what you are not." Wat wens je: dat we intussen 4 maanden verder waren, een leuke vriend, een iets minder gecompliceerd leven, 15 cm korter te zijn (en dat het bakpao-broodje-met-vegetarisch-gehakt dat ik net uit de vriezer haalde niet 6 maanden over datum was....) Maar dit is nu. Over een week wens ik vast andere dingen.
|
(bij)naam: Angela bijnaampie Angie
Sterrenbeeld: Weegschaal Omschrijf jezelf in 3 woorden:vrolijk/crea bea/wispelturig Hobby: Musique,gitaar spelen, liefje, dakraamhangen, vrienden, films,troep in elkaar zetten, troep kopen... Kledingstijl: gekleurd.... Lievelingsmerk: geen Muziek: (ska)punk MSN: - Levensmotto: heb er geen, ja eigenlijk elke dag wel weer een ander...ik doe aan dagmotto´s ![]() Wat wens je: een knuffel |
![]() |
|
![]() |
(bij)naam: Naam: Kamilla Bijnaam: Koemeeltje, Miss Milliej, Miss Borstel, Kammie, Double M (btjuh veel
![]() Sterrenbeeld: Stier Omschrijf jezelf in 3 woorden: Prettig gestoord, vrolijk, ...... (?) Hobby: Internet ![]() Kledingstijl: (redelijk) netjes ![]() Lievelingsmerk: Heb niej egt lievelingsmerk, draag weinig merkkleding Muziek: Ik luister alle soorten muziek, door elkaar heen ![]() MSN: koemeeltje@hotmail.com Levensmotto: Ik weet het niet precies, iig genieten van je leven en veel lachen! Wat wens je: Op dit moment; Dat ik volgend jaar mijn school wel haal en dat ik volgend jaar weer helemaal beter ben... en natuurlijk gelukkig zijn en blijven, leuke baan, leuke man/vriend, en goede vrienden. |
![]() |
|
(bij)naam: Daffie (Giraffie), kleintje, drumstick
Sterrenbeeld: Waterman Omschrijf jezelf in 3 woorden: Artistiek, druk, spontaan Hobby: leuke gekke dingetjes kopen die niet door iedereen gedragen worden Kledingstijl: wat me lekker zit... alto, skate en gewoon wijd Lievelingsmerk: heb ik niet Muziek: rock metal punk MSN: ja ![]() Levensmotto: laat je door niets en niemand tegenhouden Wat wens je: dat mijn kamer mooi gaat worden... ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 21-02-2003 om 14:39. |
![]() |
|
Kort maar Krachtig
Vul in--> (bij)naam: Anzjebel Sterrenbeeld: Maagd Omschrijf jezelf in 3 woorden: irritant, nieuwsgierig, gesloten Hobby: muziek Kledingstijl: casual en vanalles en nog wat Lievelingsmerk: geen Muziek: punk, grunge, rock, 'lounge' of relaxte dance-muziek MSN: ja ![]() Levensmotto: leef met de dag Wat wens je: dat er geen oorlogen meer komen ![]()
|
Verwijderd
|
(bij)naam: Joost, tosti
Sterrenbeeld: Kreeft Omschrijf jezelf in 3 woorden: lijp, onzeker, dope ![]() Hobby: tekenen.muziek,chillen met vrienden,vriendin Kledingstijl: beetje skate/wigger emo Lievelingsmerk: hmz, zero is doop Muziek: emo,hiphop,jazz,punk,drum n bass,en alles dr tussen in MSN: jah Levensmotto: sky is the limit Wat wens je: lang en gelukkig leven en dat samen met mijn naasten... mooi toch? |
![]() |
||
Citaat:
|
Bijnaam: SounD, Kiryuu, Demo, goblin
Sterrenbeeld: Cusp tweeling/kreeft en aard schaap Omschrijf jezelf in 3 woorden: rationeel, emotioneel, creatief. Hobby: Japan, kunst, dieren, koken, muziek etc... Kledingstijl: zwart met draken Lievelingsmerk: CLAMP als dat een merk is. Muziek: Latin, Shakuhachi, Hardcore vanalles... MSN: Soundgoblin@hotmail.com Levensmotto: Celebrate your darkside, don't let it conquer you. Wat wens je: Dat ik snel een leuk baantje vind zodat ik me niet meer met zoiets onbelangrijks als geld bezig hoef te zijn.
|
(bij)naam: Anouk, Noekie
Sterrenbeeld: Kreeft Omschrijf jezelf in 3 woorden: sarcastisch,kunstzinnig,maf Hobby: bassen, muziek luisteren, theater kijken, vage britse comedy series woord voor woord mee kunnen zeggen. Kledingstijl: wijd, vrolijke kleurtjes, comfortabel Lievelingsmerk: hebbik nie. Oh toch wel...Ben & Jerry's ![]() Muziek: vanalles. rock,punk,ska,electro,house,folk,country,soul,funk,blues... maar vooral de eerste 3. MSN: NoekieB@Hotmail.com Levensmotto: Ik kom m'n leven wel door zonder motto. Wat wens je: geluk en gezondheid. meer heb je niet nodig. Laatst gewijzigd op 21-02-2003 om 16:13. |
![]() |
|
![]() |
bij)naam:Maartje,ParanoiaPoliticianDiva
Sterrenbeeld: Boogschutter Omschrijf jezelf in 3 woorden: Complex, hopeloos, lief Hobby: tekenen, muziek, lezen..het verandert van moment tot moment. Kledingstijl: Gekleurd, laagjes Lievelingsmerk: Geen Muziek:Erg uitlopend van Madness tot simon& Garfunkel MSN: Allgoodnameswereout@hotmail.com Levensmotto: How many times can i walk away and wish if only, If only is too late Wat wens je:Liefde |
![]() |
|
Verwijderd
|
--------------------------------------------------------------------------------
Kort maar Krachtig Vul in--> (bij)naam: sarah Sterrenbeeld: Omschrijf jezelf in 3 woorden: vaak onrustig, veel nadenken, op zichzelf Hobby: religie, stage lopen, werken, vrienden Kledingstijl: redelijk casual. Lievelingsmerk: g-sus en only Muziek: van the cure tot nick cave en radiohead tot tori amos MSN: manic_moonflower@hotmail.com Levensmotto: Wat wens je: liefde en hoop aan mensen die t nodig hebben |
![]() |
|
(bij)naam: Kim
Sterrenbeeld: Maagd Omschrijf jezelf in 3 woorden: Gek, Lief, Spontaanheb eigenlijk aan 3 woorden niet genoeg... ![]() Hobby: Muziek (klarinet) Kledingstijl: ehhm... vanalles en nog wat Lievelingsmerk: - Muziek: pop, klassiek, rock, trance MSN: kimewelinaliza@hotmail.com Levensmotto: lang leve de lol! Vive la vie! Wat wens je: [/B][/QUOTE]
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 21-02-2003 om 19:36. |
![]() |
|
(bij)naam: hylk
Sterrenbeeld: steenbok Omschrijf jezelf in 3 woorden: jong snel en wild ![]() Hobby: knutselen in m'n huusje Kledingstijl: mixje van verschillende stijlen Lievelingsmerk: Victorinox, geniale zakmessen. Muziek: Van Crust via Triphop naar Tekno Levensmotto: mag ik dat even lekker zelf bepalen? Wat wens je: vrijheid voor iedereen
|
![]() |
|
|