![]() |
|
Verwijderd
|
Het is nu officieel bekend gemaakt door www.festivalinfo.nl en www.fieldsofrock.nl
Het festival komt op 15 juni in het Goffertpark te Nijmegen, de eerste bevestigde bands zijn Metallica & Limp Bizkit. De voorverkoop start 1 maart om 10.00 bij ticketservice. Kaarten kosten 50 Euro |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Ik weet het niet. Het is leuk om zo'n festival te zien, maar die bands zie ik toch ook liever in een zaaltje. En ik heb een godgruwelijke hekel aan limp bizkit. Wat doen die mongolen daar uberhaupt?
En metallica... tja. heb ze 1 x gezien en vind dat wel genoeg. Waarom gewoon geen 3 daags festival met ook kleinere supercoole bands...Maar ja, door flora en fauna wetten enz. krijgen we dit voorgeschoteld. Aardig als vervanging, maar ik had het liever anders gezien. Maar deftones zijn vaak de moeite wel waard en ik wil marilyn manson gewoon een x zien. Ik ga me erover beraden of ik ga.
Laatst gewijzigd op 25-02-2003 om 04:01. |
![]() |
|
mojo mailing list
------------------- Nederland is weer een festival rijker: Fields of Rock, a heavy day in the park. En we hebben een aantal ongelofelijke toppers weten te contracteren. Vorige week konden we headliners Metallica en Limp Bizkit al aankondigen voor het festival, vandaag zijn daar nog Marilyn Manson en Disturbed aan toegevoegd. Op 15 juni zie je in het Goffertpark meer dan 20 bands op 3 podia, één van die podia zal speciaal gereserveerd zijn voor Nederlandse acts. De festivalwebsite www.fieldsofrock.nl gaat 7 maart aanstaande online en dan wordt er meer bekend gemaakt over hoe Nederlandse acts kunnen meedingen naar een felbegeerde plek op het Locals Only podium. Fields of Rock Zaterdag 15 juni 2003 Goffertpark – Nijmegen Entree: 50 Euro (excl. servicekosten) Aanvang: 12.30 uur Deuren open: 11.00 uur De kaartverkoop voor dit festival start op 1 maart om 10.00 uur.
|
Verwijderd
|
Joah ik wil ook wel, in tegenstelling tot de heersende moraal heb ik geen hekel aan limpie. Dwz als ze wat ouder spul spelen maar ik geloof dat de gitarist (Wes Borland) weg is klopt dat dus dat maakt het wel weer 'n beetje zaadje omdat hij 1 van de coolste was. Verder lijkt me Marilyn Manson wel interessant, Disturbed ken ik niet..
Maar eigenlijk.. ga ik voor METALLICA Mocht ik gaan dan. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Fields of Rock 2008 Carn | 16 | 26-03-2008 17:50 | |
Muziek |
Fields of Rock 2007 TommytheCat | 88 | 24-06-2007 10:33 | |
Muziek |