Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-02-2003, 14:17
layd-dd
layd-dd is offline
hey

ok ff een vraagje, ik heb wel een leuke boy leren kennen via internet, alleen hij woont aan de andere kant van nederland, en ik heb tegen hem gezegd dat een relatie op afstand me niks lijkt, maar aan de andere kant ook weer wel (vanwege vrijheid enzo) Nu stelde hij voor om elkaar gewoon een keer te ontmoeten en een hotelletje te boeken, ik weet niet wat ik hier nou van moet denken, in principe lijkt het me ook wel spannend maar aan de andere kant lijkt het me mega eng
Wat moet ik nou doen ??help me
Oud 23-02-2003, 14:24
Talon
Talon is offline
Citaat:
layd-dd schreef:
hey

ok ff een vraagje, ik heb wel een leuke boy leren kennen via internet, alleen hij woont aan de andere kant van nederland, en ik heb tegen hem gezegd dat een relatie op afstand me niks lijkt, maar aan de andere kant ook weer wel (vanwege vrijheid enzo) Nu stelde hij voor om elkaar gewoon een keer te ontmoeten en een hotelletje te boeken, ik weet niet wat ik hier nou van moet denken, in principe lijkt het me ook wel spannend maar aan de andere kant lijkt het me mega eng
Wat moet ik nou doen ??help me
genoeg condooms meenemen lijkt me
Oud 23-02-2003, 14:28
elledc
elledc is offline
Citaat:
Talon schreef:
genoeg condooms meenemen lijkt me
zeikerd

Ik zou het gewoon doen, spreek es af met hem een namiddag maar als je niet op hotel wil zeg het hem dan. Waar jongens toch altijd aan denken.
Trouwens je kent hem enkel via msn, test eerst eens uit hoe hij werkelijk is.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 14:48
Kinshi
Kinshi is offline
ik zou niet meteen met hem in een hotel gaan hoor... weet jij veel wat voor bedoelingen hij heeft! Het beste kun je op een drukke plek, bv. in de stad afspreken dan zijn er veel meer mensen bij die kunnen ingrijpen als hij lastig wordt. Ik weet ook wel dat niet alle jongens zo zijn maar je komt ze tegen . Als je zeker weet dat je met hem naar een hotel wilt dan moet je het zelf weten hoor... ik geef advies
Oud 23-02-2003, 14:54
Verwijderd
Spreek af in een publieke omgeving, hotel lijkt me nogal wat dom.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 15:03
Verwijderd
laat hem naar jou huis toekomen.. dat je in ieder geval hulp hebt als het een vreemde gast is..
ik liet mijn vriend ook voor 't eerst naar mij komen..
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 15:42
Verwijderd
Hotel bij eerste ontmoeting?

Denk je dan niet van "ho eens ff, met wat voor perverseling heb ik hier te maken?"

Laat hem idd naar jou toekomen.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 16:25
Blenderhead
Blenderhead is offline
spreek ergens af waar jullie allebei niet bekend zijn! ga naar een grote stad waar genoeg te doen is dat leer je mekaar vanzelf een beetje kennen.

hotel lijkt me geen goed idee...
Oud 23-02-2003, 16:53
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
laat hem naar jou huis toekomen.. dat je in ieder geval hulp hebt als het een vreemde gast is..
ik liet mijn vriend ook voor 't eerst naar mij komen..
Dat moet je dus nooit doen. Weet die gast namelijk waar je woont. Als hij dan niet te vertrouwen is kan hij een keer langs komen op een moment dat het hem uitkomt zeg maar.

Op het internet: trust nobody
Oud 23-02-2003, 17:03
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef:
Dat moet je dus nooit doen. Weet die gast namelijk waar je woont. Als hij dan niet te vertrouwen is kan hij een keer langs komen op een moment dat het hem uitkomt zeg maar.

Op het internet: trust nobody
daar had ik nog niet aan gedacht.. haha nouja... ik vertrouwde hem toch al.. hij kwam met zijn familie langs dusja...
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 17:36
layd-dd
layd-dd is offline
ja maar weet je, dat hotel was eigenlijk gwoon omdat we dan in het midden van nederland af zouden spreken en als het dan leuk was konden we blijven slapen Maja hijs helemaal niet opdringerig ofzo.... ik weet het ook niet meer hor....
kan je eigenlijk verliefdd worden op een jongen van het internet??
Pfff....ik word er een btje moe van.....hij loopt constant rondjes in mn hoofd..... en hijs zo leuk .....
heetf een relatie op afstand zoiezo wel zin ??
Nou ik hoor t wel
Oud 23-02-2003, 17:40
Verwijderd
Dit is heel vaak geweest...

Voor je aan een relatie op afstand begint moet je je een aantal dingen goed realiseren.

- Je ziet elkaar weinig, omdat het erg duur is om te reizen, zeker als je nog geen OV hebt.
- Je ontmoet veel weerstand van je omgeving.
- Je ontmoet sowieso veel weerstand van je omgeving omdat je hem via internet kent.
- Je zit constant te piekeren wat hij zal doen, want je bent er niet bij als hij met zijn vrienden uitgaat, je weet niet wat hij uitspookt.
- Het kost gewoon in het algemeen ontzettend veel moeite.

Maar als jullie gewoon een keer af willen spreken en een hotel boeken, waarom niet? Gewoon kijken of het leuk is, misschien blijft het bij één keer, misschien spreken jullie vaker af. Waarom moet het altijd meteen weer op een Relatie uitlopen? Zie gewoon wat er gebeurt, en wat je ook doet, doe het veilg.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 17:54
Zazoo
Zazoo is offline
Citaat:
layd-dd schreef:
ja maar weet je, dat hotel was eigenlijk gwoon omdat we dan in het midden van nederland af zouden spreken en als het dan leuk was konden we blijven slapen Maja hijs helemaal niet opdringerig ofzo.... ik weet het ook niet meer hor....
kan je eigenlijk verliefdd worden op een jongen van het internet??
Pfff....ik word er een btje moe van.....hij loopt constant rondjes in mn hoofd..... en hijs zo leuk .....
heetf een relatie op afstand zoiezo wel zin ??
Nou ik hoor t wel
Heb mn vriend van internet. Was al hartstikke verliefd op m toen ik m nog nooit gezien had, na een week afgesporken en ben nu al 3 maanden dol op m, kan echt niet zonder m .
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 19:42
KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
hotel is zowiezo veelst te duur.
spreek gewoon lekker thuis af ofzow.
of midden in NEderland en dan gewoon een dagje.
Oud 23-02-2003, 20:44
Darkpunker
Darkpunker is offline
Probeer idd eerst op een publieke plek af te spreken.. misschien is het treinstation wel handig? Of je daarna nog in een hotel wilt overnachten, is je eigen keuze natuurlijk.. toch raad ik het af, omdat sommige jongens nog zo aardig kunnen doen, maar dan uiteindelijk toch meer willen.. strax denk je met een hele fatsoenlijke jongen te maken te hebben, maar wil hij uiteindelijk je alleen maar in bed hebben. Je weet nooit...

Ag, het enige echt nuttige advies: wees voorzichtig

Relatie op afstand, kan best Een goeie vriendin van me heeft 9 maanden gehad met een jongen die ze kende via Internet, ging heel goed.. tot zij verliefd werd op een ander.. ag, je weet wat ze zeggen.. liefde overwint alles
Mijn punt: een relatie op afstand is niet onmogelijk, maar houdt wel rekening met fikse tegenslagen en een moeilijke tijd. Je weet nooit wat je kunt verwachten.
Oud 24-02-2003, 09:15
Maurice
Maurice is offline
nog een paar dingen uit ervaring

- als je 'm voor het eerst ziet denk je sowieso standaard: "fuck, is dat 'm nou"
- je hebt elkaar ontzettend weinig te zeggen omdat je dat allemaal al via msn, telefoon hebt gedaan
- vrijheid die je zelf houdt is wel relaxed
- je hebt totaal verschillende sociale levens, dus je moet absoluut jaloers-bestendig zijn. ("wat doet hij nu" denk je steeds)
- de telefoonrekening wordt op zich best hoog
- je moet er tegen kunnen dat je elkaar af en toe een paar weken niet ziet.
- een hotel na de eerste ontmoeting is niks, omdat er toch wel een enorme spanning zit in het begin, omdat je allebei in een onbekende omgeving bent
Oud 24-02-2003, 10:12
layd-dd
layd-dd is offline
hmmz thnx allemaal.....
Ik heb hier wel wat aan gehad denk ik....
ik zie wel wat er allemaal verder gebeurd...
thnx everybody
kusssss
Reageren

Regels voor berichten