Advertentie | |
|
![]() |
|
Heej als je wil praten
(wat altjjd heel goed is)! kun je me altijd mailen!~ Ik vind het heel knap van je dat je dit topic geplaatst hebt! Naja je kan je verhaal hier kwijt als je wil en naja je kan me altijd mailen meid! Heel veel sterkte!
|
[QUOTE]mathfreak schreef:
Als je met iemand wilt praten over hoe je je voelt en dergelijke zit je hier in ieder geval goed. Waarom heeft je beste vriend je in de steek gelaten en waarom heb je het gevoel dat je ouders, vrienden en vriendinnen en je counselor je niet begrijpen? omdat ze niet snappen waarom iemand zelfmoord zou plegen... en mijn ouders die denken dat ik het alleen doe om de aandacht... en de counselor daar kan ik gewoon niet mee praten... Dat je niemand meer hebt is niet juist. Je hebt altijd nog jezelf. Heb je zelf enig idee waarom het nu weer slechter gaat terwijl het eerst beter ging, en weet je ook waardoor het eerst beter ging? Het is mogelijk dat je een tijdelijke terugval kunt hebben als je depressief bent, maar als je goed begeleid wordt zal dat hopelijk maar zelden voorkomen. het gaat slecht omdat me beste vriend me in de steek heeft gelaten zonder hem kan ik niet leven. maar hij zegt dat ik hem te vaak aan t lijntje heb gehouden... maar toen snapte ik mijn eigen gevoelens nog niet... dat doe ik nu ook nog niet... Je hebt dus al eerder aan zelfmoord gedacht. Laat ik je in ieder geval verzekeren dat zelfmoord nooit een oplossing kan zijn, en zeker niet voor diegenen die je achter zou laten als je het inderdaad zou doen. Je hebt blijkbaar ook al eerder nachtmeries gehad. Waar gingen die over als ik vragen mag? [QUOTE] het zal niemand wat uitmaken of ik nu wel of niet leef. die nachtmerries: over dat ik mezelf ophang en voor de trein spring enzo.... en het is allemaal zo levensecht...
||||
Citaat:
Misschien lijkt het alleen maar zo dat je niet met je counselor kunt praten omdat je niet goed weet hoe je hem of haar duidelijk kunt maken wat er precies in je om gaat. Mischien is het wat dat betreft een goed idee om daar het een en ander over op papier te zetten en dit je counselor te laten lezen om zo alsnog een gesprek op gang te kunnen brengen. Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Jah ik ben pissig dat je het deed. En ja ik ben pissig dat ik er nog meerdere keren ben ingetrapt ook. Dat gebeurd niet meer. Sorry, maar ik wens verder geen contact met jou te hebben en aangezien ik je op MSN heb geblokt en je bij deze op mijn negeerlijst zet op dit forum is het voorbij. Sorry, mijn gevoelens en vertrouwen zijn niet om mee te spelen. En nee, ik heb niet meer genoeg vertrouwen over voor jou voor NOG een kans. Ik heb al genoeg werk met mezelf zonder dat jij je gevoelens uitprobeerd op mij. En gezien dat ik alleen maar nog enorm pissig op je kan worden vanwege jou laks omgaan met mijn vertrouwen heb ik je niet meer nodig. En jah, ik denk hierbij aan mezelf en mijn eigen goed. Want het gaat voor het eerst sinds hele lange tijd een keer ECHT goed met me en dat wil ik zo houden. Vaarwel Hanna.
|
![]() |
Sorry maar ik moet dit toch ff zeggen en tis niet om je aan te vallen of zo...
Hoe weet je dat je als je dood gaat niet in een nog ergere wereld komt ![]() ![]()
|
![]() |
hey..
een vreemde manier voor mij om zo op iets van jou te reageren. meestal waren ut a4'tjes, met reacties op wa je zei en die ik dan tijdens de lessen voor je schreef. maar goed ik ben dingen te weten komen, die jij liever niet wou dat ik ze wist. voor mij een eeorme klap om zulke dingen te horen, want zelfmoord dat komt niet eens in mn op, zoals ik wel eens eerder tegen je heb gezegt, het ligt kilometers verder dan da mijn grens ligt van wat ik zou doen, maar ondanks da, heb ik geprobeerd en probeer ik nog steeds om je te begrijpen. en tuurlijk af en toe dnek ik wel eens, om met jou woorden te spreken, FUCK OFF, maar goed da is voor een moment., da heb ik bij iedereen wel eens, en dat is menselijk. je weet da je altijd bij mij terecht kan, ook al zijn we misschien niet de beste vriendinnen en kijk ik heel anders tegen de wereld aan, maar tog de deuren staan altijd voor je open, vergeet dat niet!! als je je verhaal zo lees, dan krijg ik weer dat enge, bange gevoel van binnen, dat ik ok had toen ik je belde.(en ook de tranen bingelen weer naar beneden) helemaal van streek, van af dat moment heb je ook de andere kant van mij gezien, het is bij mij niet altijd lang leve feesten, wa jij eerst dacht. ik kan ook heel serieus doen, en als je wilt praten, trek me van mij part aan mn haren mee, dan heb ik 2 oren die luisteren. want ook al ben ik zo druk bezig, met school , gek doen of wat dan ook .. tijd maken voor jou doek wel!!! xxx yvon PS STERKTE en hou je taai!!
|
Weer iemand die het leven niet kan waarderen. Iedereen gaat er altijd maar vanuit dat het leven eerlijk zou moeten zijn en als het niet gaat zoals zij dat willen gaan ze in een hoekje zitten huilen en hopen dat iemand ziet hoe zielig ze zijn en wachten tot het weer beter gaat. Dan heb ik hier een nieuwtje voor je: Het leven is nooit eerlijk geweest, is niet eerlijk en zal ook nooit eerlijk zijn. Het komt allemaal NIET vanzelf goed. En je kan dus gaan lopen roepen dat je dood wilt en zelfmoord wilt plegen, maar ben je echt zo zwak? Ben je echt te beroerd om iets met je leven te doen?
Niemand snapt je. Och jee. Zoek dan mensen die je wel snappen, zoek andere vrienden, praat anders eens met iemand die je niet snapt volgens jou. Veel mensen snappen veel meer dan je denkt. Je bent echt niet zo complex en ingewikkeld als je graag zou willen geloven. Dat hebben veel mensen, zo denken. Zoveel mensen krijgen niet eens de kans om te leven. En als ze die al krijgen hebben ze niet de kans om er iets van te maken. Ik heb mensen gekend (en ken sommigen nog steeds) die dodelijk ziek waren, die al jaren wisten dat ze doodgingen en die soms niet eens op eigen kracht konden blijven staan en die maakten wat van het leven. Die bleven het grootste deel van de tijd optimistisch en probeerden er ondanks alles zoveel mogelijk uit te halen. En wat zeg jij? Ik wil dood. Trek je conclusie.
|
*knuf* sterkte meid!! Heb je al iemand gevonden om meej te praten, een van de forum meiden/jongens ofzo!! Nou, zo niet, of je heb behoefte om nog met iemand anders te praten:
wendydrenthe@hotmail.com of kikkertje1987@hotmail.com Zie maar of je er wat mee doet!! *knuf* mij
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 21-02-2003 om 20:57. |
![]() |
||
Citaat:
En weet je, misschien zit er wel een reden achter mijn reactie.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
je volgens mij alleen maar sterker maken! En als je weer terug valt, denk dan maar zo; Na elke terugval (=gevecht) ben ik weer sterker. Want das echt zo. Sterkte! Liefs, Dashja
|
Woei, dit was wel even schrikken zeg toen ik dit las... Want jah, ik las het gisteren pas terwijl je het afgelopen vrijdag tegen me gezegd had. En ik denk dat ik het eigenlijk gelijk had moeten lezen
![]() Ik wil je in ieder geval hiermee helpen, want daartoe voel ik me gewoon verplicht! Ik mail je vandaag nog. Liefs, Minze
|
*spijt* ik bedoelde het niet zo... maar ik kan me niet voorstellen dat iemand zo reageerd... dat is mijn mening dus... gewoon, bij mij kwam het over alsof jij dacht dat wat zij meemaakt niet erg is (wat een zin
![]() ![]() *kus*
Laatst gewijzigd op 24-02-2003 om 22:22. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zie maar zo weinig dat iemand op een forum zijn of haar excuses aanbiedt dat je meteen een heel stuk in mijn achting stijgt ![]() ![]() En natuurlijk denk ik niet dat het niet erg is, ik denk alleen dat de meeste berichtjes waaruit blijkt dat iedereen het zo erg vindt niet zoveel zullen helpen... En ik reageeer altijd wel redelijk -soms misschien ook wel te- fel op berichtjes als 'ik wil dood', dat is ook mijn fout.
|
|