Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Patience, Mijnenveger, hartenjager.
En ik heb nu ook doom1 en 2. En Xargon(wie kent dit spel??) ik had daarvan eerst een shareware versie met alleen de 1e ep, maar nu heb ik alledrie de eps. En natuurlijk Dead or Alive2 als ik mijn Testostestosteronspiegel wat wil verhogen(of haal ik nu 2 stoffen door elkaar??) |
![]() |
|
![]() |
STARCONTROL 2!!!!!!!
http://www.star-control.com is nu een free rerelease uit! (beta.. ach..) enneh op dit moment ook nog Starcraft
|
elastomania!
lemmings bio menace simcity 1-4 Ik speelde vroeger trouwens nog een spel, was heel leuk. ik weet alleen de naam niet meer, maar misschien iemand van jullie. Het was een sidescroller, net als bio menace. Maar veel minder geweldadig, je schoot steeds 1 kogel, en daarmee kon je vijanden uitschakelen. de enige die ik me zo herinner is een vreemd beest dat op 1 poot rondsprong, als je em raakte was ie 'stunned' maar na enkele seconden sprong ie weer rond. voor punten moest je voedsel verzamelen(taart enzo). ik moest het spel vroeger altijd starten met. c:\ cd gamed9 start (die goede oude tijd ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als dat hem is kan je via Kazaa een installer vinden die 1-6 installed. Ik heb hem helaas nog niet te pakken kunnen krijgen, want de eikel ging toen offline en ik heb hem niet terug kunnen vinden. |
![]() |
|
![]() |
ok, ten eerste:
OUTCAST, onwijs tof spel, tot nu toe ongeveer zo'n 5+ keer uitgespeeld ![]() FINAL FANTASY 7, blijft verslavend, zeker als je gemasterd materia hebt kan je er echt vette combo's mee maken... en het verhaal is nog goed ook. WARBIRDS2 &3, gewoon een van de meest realistische WW2 flightsims, ik speel het zelf nog maar een jaar, maar er zitten mensen bij die het al meer dan 5 jaar spelen, onwijs verslavend spel ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Q.
|
![]() |
hoe kan ik nou Warcraft 2 vergeten? speelde ik altijd opt netwerkje!
en natuurlijk Star Reach (ook bekend als Space Federation, een van de eerste Space RTS-es) en wacky wheels... was ook vet ![]() ![]() en dan vergeet ik ook nog Tank Wars (jeweetwel met zon landschap en allemaal irritante pcspeaker geluidjes..) en op de Commodore 64 altijd A.C.E. (waar iemand de Diskette van heeft gemold.. ![]() enneh verder kan ik niet zoveel herinneren
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die had ook tankjes met een landschap dat naar de knoppen kan en dan instort. En allerlei speciale wapens. Het was de voorloper van Worms. |
![]() |
||
Ongenaakbaar op de 1e plaats Championship Manager!!!
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() maar ik wacht elke dag met meer smart op CM4 ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Hoe heette dat ene side scrolling spel nou waar je zeg maar de hele tijd door een soort van gebouwen liep. Onderweg vond je een soortwapens als bommen of beter kogels. Maar tis egt heel oud, ook volledig 2d zeg maar.
En trouwens, wat is beter? Warcraft 2 of warcraft 3?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
ik weet het niet meer Barb4 | 7 | 30-12-2007 19:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is het juist om mensen te hypnotiseren? Dotcom | 16 | 28-08-2004 04:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Tussen Licht en Donker Reynaert | 40 | 07-01-2004 21:12 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |