![]() |
|
Ik was zeker vroeger helemaal niet zo pietleuterig op al die
vage klachten, had zoiets van; Ach gaat wel weer over, niets aan de hand! Maar sinds +/- 2 maanden denk ik daar wel anders over. En aangezien ik een abonnement heb op mijn huisarts bespreek ik braaf wat ik tegen kom en laat aan haar over of het ernstig is of niet, want dat zie ik zelf nog niet zo... Die dingen heb ik altijd genegeerd...
|
Ik ga uit mezelf helemaal niet snel naar de dokter, behalve als ik bijvoorbeeld iets heb waarbij gehecht moet worden oid. (niet dat ik dat vaak heb, maar tis maar als voorbeeldje
![]() Meestal als ergens last van heb wacht ik een paar weken en als het dan alleen maar erger wordt dwingt mn moeder me wel om te gaan... |
![]() |
|
Verwijderd
|
als mijn omgeving me erheen stuurt, ik ga er niet uit mezelf heen, soms bel ik maar dat is voor een herhalingsrecept voor de pil, niks ergs dus, maar ik ga er altijd op aandringen van mijn omgeving erheen, uit mezelf niet, omdat ik eerder t idee heb dat er toch nooit iets is en t wel overgaat
|
![]() |
|
Als er iets is waarvan ik denk dat ik er eigenlijk iets voor (tegen) zou moeten hebben, ga ik eerst in medische encyclopedieën zoeken of ik misschien iets kan vinden dat ik er tegen kan doen. Daarna bel ik m'n moeder op en vraag of zij misschien een middeltje weet. Anders modder ik meestal maar wat aan en loop vooral heel lang door met klachten. M'n moeder dringt altijd aan toch naar de huisarts te gaan, maar ik heb nooit zin. Ik vind eigenlijk altijd dat ik toch zeur. Maar er stapelen zich nu weer een aantal dingetjes op waarvoor ik toch naar de huisarts moet, alleen ik vrees dat ik doorverwezen ga worden (voor iets kleins, dat wel) naar het ziekenhuis en daar heb ik geen zin in, want ik kan er best mee leven.
Als ik 40 graden koorts zou hebben zou ik direct een arts waarschuwen. Normaal heb je namelijk niet zulke hoge koorts en bij hoge koorts denk ik meteen aan 'enge' ziektes zoals hersenvliesontsteking en nog wat dingetjes waar ik niet echt op kan komen. Maar over het algemeen ga ik dus eigenlijk zo'n beetje nooit. Ohja en ik verzamel ook klachten, totdat er iets is waarvoor ik er echt heen moet en dan vraag ik meteen alles maar.
||
![]() |
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Geloof - vervolg op 'De ontkrachting van het christendom' Verwijderd | 233 | 14-06-2010 22:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheid [vernieuwd] tiram | 45 | 12-05-2004 15:02 | |
Films, TV & Radio |
ER Forum-versie Keyser Saus | 500 | 29-12-2003 11:30 | |
Psychologie |
stemmingswisselingen? knak | 46 | 05-04-2003 13:43 | |
ARTistiek |
Eerste hoofdstukken van wat een boek moet worden Poziomka | 2 | 16-07-2002 17:31 | |
ARTistiek |
Verhaal: Een duur uitstapje (hypochondrie) MAS187 | 6 | 20-07-2001 07:56 |