Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-02-2003, 13:24
steentje
steentje is offline
na 1,5 jaar maak ik het via de telefoon uit! Wat voor een trut ben ik ook??!!

Het dringt echt nog niet tot me door. Ik hou nog steeds heel erg veel van hem maar ik wilde mijn vrijheid terug.
We hebben net gelukkig wel een fijn telefoongesprek gehad en hebben zelfs gelachen, misschien omdat het juist nog niet doordringt.

Hoe moet ik nou verder gaan met mijn ex? Ik hou zielsveel van hem en wil graag vrienden blijven(cliché, ik weet t) want hij is een geweldige jongen. Maar hoe bouw je zo'n vriendschap eigenlijk op?

Kan iemand me please helpen met dit en het verwerken van de pijn?
Oud 23-02-2003, 13:28
Miss Helena
Miss Helena is offline
Je bouwt n vriendschap op door veel te praten, en elkaar toch nog te zien. Misn is t n id om ff n tijdje nix aan elkaar te laten horen? Dan kunnen jullie daarna 'gewoon' verder.
Oud 23-02-2003, 13:31
steentje
steentje is offline
Citaat:
Miss Helena schreef:
Je bouwt n vriendschap op door veel te praten, en elkaar toch nog te zien. Misn is t n id om ff n tijdje nix aan elkaar te laten horen? Dan kunnen jullie daarna 'gewoon' verder.
ik weet niet of we weer gewoon verder kunnen na een tijdje. Ik denk het niet. Ik zie hem gewoon meer ale EEN vriend, en niet als DE. Ik had echt geen andere keus, dat zou niet eerlijk tegenover ons beide zijn geweest.

Maar hij weet niet of ie wel vrienden met me wil blijven aangezien hij meer wil dan alleen vriendschap. Ik kan het gewoon niet meer, en dat doet zo'n pijn!
Oud 23-02-2003, 13:33
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
steentje schreef:
ik weet niet of we weer gewoon verder kunnen na een tijdje. Ik denk het niet. Ik zie hem gewoon meer ale EEN vriend, en niet als DE. Ik had echt geen andere keus, dat zou niet eerlijk tegenover ons beide zijn geweest.

Maar hij weet niet of ie wel vrienden met me wil blijven aangezien hij meer wil dan alleen vriendschap. Ik kan het gewoon niet meer, en dat doet zo'n pijn!
Elkaar even een tijdje niet zien.. zodat jullie allebei jullie gevoelens op een rijtje kunnen zetten, daarna pas kijken of een vriendschap gaat werken..

Sterkte!
Oud 23-02-2003, 13:43
Miss Helena
Miss Helena is offline
zo was t ook bij mij en mn ex-vriend. hij wilde meer, ik had mn vrijheid nodig. elkaar lang niet gesproken enzo... gwoon afstand genomen. nu gaat t goed en spreken we af als vrienden.
Oud 23-02-2003, 13:45
steentje
steentje is offline
Citaat:
Miss Helena schreef:
zo was t ook bij mij en mn ex-vriend. hij wilde meer, ik had mn vrijheid nodig. elkaar lang niet gesproken enzo... gwoon afstand genomen. nu gaat t goed en spreken we af als vrienden.
dat wil ik dus ook!!!
Oud 23-02-2003, 13:56
Sithan
Sithan is offline
Ik word hier zo misselijk van..."ik heb mn vrijheid nodig"
Probeer je daar jezelf nou van te overtuigen of zo ...je kan zo vrij zijn als je jezelf laat zijn in een relatie...
Dus schuif het alsjeblieft niet op het thema vrijheid, maar op je eigen onvermogen om een situatie te kunnen beheersen.

En om zo'n 'nieuwe' vriendschap die jij wilt op te bouwen, zul je eerst alles tot de grond toe moeten afbreken naar mijn idee.
Oud 24-02-2003, 00:54
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
heb je trouwens wel verteld dat je vreemd was gegaan of heb je dat niet gedaan?
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 01:02
Mmmmm
Mmmmm is offline
Pas na een half jaar/jaar kun je een vriendschap met hem opbouwen, daarvoor ligt alles nog veel te gevoelig
Oud 24-02-2003, 01:03
Verwijderd
of nog beetje sexrelatie
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 08:47
marlies
marlies is offline
Citaat:
dmtdmt schreef:
of nog beetje sexrelatie
Daarmee maakt ze het voor die jongen toch alleen maar moeilijker?
Oud 24-02-2003, 09:06
Maurice
Maurice is offline
spreek af dat jullie elkaar een tijdje niet spreken, smsen, bellen, zien.

je verlangt dan in de eerste tijd enorm naar hem, maar dat slijt op zich wel.
daarna kan het weer op de normale manier verder gaan

als dat niet kan moet je je afvragen of je de goede keuze hebt gemaakt.
Oud 24-02-2003, 14:46
steentje
steentje is offline
Citaat:
dmtdmt schreef:
of nog beetje sexrelatie
en nee, geen seksrelatie....
Oud 24-02-2003, 19:55
Elisaaa
Elisaaa is offline
HEEJ! Jij bent toch dat meisje dat met haar beste vriend had gezoend enzo?
Jeeeeeetje en toen heb je het via de telefoon uitgemaakt met je vriend?!!?
Sorry, maar dat vind ik wel een ontzettend lompe actie. Heb je hem nog verteld van je slippertje of niet? En ga je nou door met die andere jongen?
Ik snap echt niet zo veel van jou eerlijk gezegd. Je hield toch zo veel van je vriend? En nou heb je het over vrijheid? Terwijl je wel met een andere jongen loopt aan te klooien...
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 20:05
SilverAngel
SilverAngel is offline
Hee ik heb nu de voorhistory van anderen gehoord, maar ik wil toch jou helpen en niet zeggen wat je wel of niet fout doet ik mijn ogen. Ik heb het vandaag ook uitgemaakt met mijn vriend. Hij wil wel verder gaan als vrienden, maar ik kan dat nu niet omdat dat mij veel te veel pijn doet. Ik ben nogsteeds verliefd op hem en verlang naar meer. Ik heb dus ook gezegd dat ik even niks meer van hem wil horen en dan kijk ik nog wel verder of alleen vriendschap gaat, want we hadden het echt goed samen dus ik wil die vriendschap niet kwijt, maar nu doet het gewoon nog veel te zeer.
Dus ook ik kan jij het advies geven om jullie relatie even te laten liggen en dan verder te kijken, dan is het ook wat makkelijk voor hem.
Veel succes SilverAngel
Oud 24-02-2003, 20:42
bracelance
bracelance is offline
praten praten praten praten meer niet alleen maar heel veel praten
Oud 24-02-2003, 20:57
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
bracelance schreef:
praten praten praten praten meer niet alleen maar heel veel praten
Zeker niet. Je kan elkaar het beste een poos niet spreken of zien. Na die tijd kan je best eens contact met haar opnemen. Ik spreek mijn ex nu ook nooit meer of ik moet haar toevalig ergens tegenkomen.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 21:24
Verwijderd
waarom maakt iedereen het in godsnaam uit terwijl ze hun vriend(in) nog steeds supergraag zien? dat vind ik op zich al lomp...

*volledig eens met Sithan*
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 21:41
shut*up
shut*up is offline
Voor de mensen die de starter van deze topic niet begrijpen en lopen te zeiken dat ze het niet had uit moeten maken als ze m verder nog een leuke gast vind enzo wil ik dit effe zeggen:

mensen die een keer gedumpt zijn kunnen altijd zo onbegrijpelijk reageren als iemand anders een relatie verbreekt maar persoonlijk zie ik het nut niet in van een relatie aanhouden waar je niet achter staat. En dat je je vriend(in) nog wel leuk vind op het moment dat je de relatie verbreekt is toch geen crime ofzo, ik bedoel, kun je dan alleen met ruzie uit elkaar, is het anders een zonde??? Ik ben zelf ook al een tijdje aan het twijfelen of ik nog wel verder wil met mijn vriend, ben ik dan gelij kortzichtig omdat ik niet meer verliefd op m ben maar het verder wel een supergozer vind? Sorry hoor, maar dat slaat gewoon nergens op..

En Steentje, ik wil je nog even op deze manier succes wensen met je ex enzo en khoop voor je dat je toch nog vrienden met m kan blijven...
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 21:53
Verwijderd
Citaat:
shut*up schreef:
Voor de mensen die de starter van deze topic niet begrijpen en lopen te zeiken dat ze het niet had uit moeten maken als ze m verder nog een leuke gast vind enzo wil ik dit effe zeggen:

mensen die een keer gedumpt zijn kunnen altijd zo onbegrijpelijk reageren als iemand anders een relatie verbreekt maar persoonlijk zie ik het nut niet in van een relatie aanhouden waar je niet achter staat. En dat je je vriend(in) nog wel leuk vind op het moment dat je de relatie verbreekt is toch geen crime ofzo, ik bedoel, kun je dan alleen met ruzie uit elkaar, is het anders een zonde??? Ik ben zelf ook al een tijdje aan het twijfelen of ik nog wel verder wil met mijn vriend, ben ik dan gelij kortzichtig omdat ik niet meer verliefd op m ben maar het verder wel een supergozer vind? Sorry hoor, maar dat slaat gewoon nergens op..

En Steentje, ik wil je nog even op deze manier succes wensen met je ex enzo en khoop voor je dat je toch nog vrienden met m kan blijven...
Citaat:
steentje schreef:
Ik hou nog steeds heel erg veel van hem

Ik hou zielsveel van hem en wil graag vrienden blijven(cliché, ik weet t) want hij is een geweldige jongen.

hieruit concludeer ik dus dat ze nog hyperveel van 'm houdt, en niet zoals jij zegt 'ze hem een supergozer vindt maar niet meer verliefd op m is'

xxx
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 22:04
polac
polac is offline
hmmmzz.... verwarring (misschien omdat k paz 17 ben...... ): moet jij nou geholpen worden bij het verwerken van pijn???.. ten 1e: je maakt het na ALDIETIJD met n lullig televoontjuh uit.. >>>>> jou pijn?? hou je even bezig met zijn pijn, en ga dan pas aan jezelf denken...
ten 2e: alz t al zo'n pijn doet, en het ow zo'n geweldige jongen is (k*nkercliche!) en je NATUURLIJK ook nog zielsveel van hem houd..>>>>> maak het dan niet uit, en doe er iets/nog meer moeite voor!!!

alz k t zo hoor doe je iets niet goed........
maar: kan je heuz wel n beetje snappen (ergens dan, echt......) en wens je er hoe dan ook toch maar veewl sterkte mee, maar kdenk dat j iets fout hept gedaan.....
Oud 25-02-2003, 18:46
steentje
steentje is offline
bedankt iedereen die achter me staat en me steunt. En voor degene die het niet begrijpen:

Ik heb het uigemaakt met hem omdat ik
1. niet meer verliefd op hem ben
2. de relatie 1 grote sleur was
3. ik vrijheid wilde
4. ik gevoelens kreeg voor mn beste vriend en hij die ook voor mij heeft. En nee, ik begin nix met hem. Ik wil eerst van mn vrijheid genieten.
5. ik verstijfde of begon te huilen als mn vriend sex met me wou
6. ik bepaalde eigenschappen van hem niet meer kon hebben...

ik hoop dat het nu een beetje duidelijk is voor iedereen. En nee ik heb hem niet verteld van mn slippertje, omdat hij dan helemaal kapot zou gaan en hij gaat er nou ak onderdoor.

En jah, ik hou nog veel van hem, maar ik zou nooit meer iets met hem kunnen hebben.
Oud 25-02-2003, 18:50
AtHell
AtHell is offline
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.

Geniaal, echt prachtig
Ja gewoon hem de "ik wil graag vrienden blijven" preek en daarna ga je verder met je leven, als hij 't er moeilijk mee heeft gewoon negeren, dat gaat vanzelf over.
Oud 25-02-2003, 18:52
steentje
steentje is offline
Citaat:
AtHell schreef:
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.

Geniaal, echt prachtig
Ja gewoon hem de "ik wil graag vrienden blijven" preek en daarna ga je verder met je leven, als hij 't er moeilijk mee heeft gewoon negeren, dat gaat vanzelf over.
je weet nie waar j t over hebt! Hou dan ook gewoon stil!
Oud 25-02-2003, 18:56
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
steentje schreef:
je weet nie waar j t over hebt! Hou dan ook gewoon stil!
Post dan ook niet zoiets overduidelijks jesus als je geen reactie wil ga dan niet op een forum zitten mokken.
Oud 25-02-2003, 18:59
Kinshi
Kinshi is offline
Rustig jôh! Ik snap wel dat Steentje liever iets zinnigs hier heeft staan dan jouw reactie. Als je niks te zeggen hebt of iemand wil uitlachen ga dan gewoon naar 'Onzin'.
Oud 25-02-2003, 19:04
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Kinshi schreef:
Rustig jôh! Ik snap wel dat Steentje liever iets zinnigs hier heeft staan dan jouw reactie. Als je niks te zeggen hebt of iemand wil uitlachen ga dan gewoon naar 'Onzin'.
Ik ben dood serieus als ze het er niet mee eens is, nou ok.
Oud 25-02-2003, 19:43
shut*up
shut*up is offline
okay, AtHell, jij bent dus echt typisch zo'n geval van iemand die een keer zelf is gedumpt en daarom gekwetst is en iedereen die daarom een relatie verbreekt kansloos vind ofzo.. beetje jammer dat je niet kunt begrijpen dat er op een gegeven moment een punt kan komen dat een van de 2 de relatie niet meer ziet zitten... je kunt iemand die niet meer met zijn/haar vriend(in) verder wil toch niet veroordelen?
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 19:54
Verwijderd
mensen die zeuren over het feit dat ze dat over de telefoon deed, hou eens op, ze zag zelf ook al wel in dat dat niet de meest tactische manier was, dan hoef je het er niet in te wrijven...

een vriendschap opbouwen na een relatie is anders dan gewoon een vriendschap opbouwen... het beste kun je elkaar eerst een tijdje weinig zien, en steeds met anderen erbij, bij voorkeur gezamelijke vrienden die eventuele problemen zouden begrijpen of iig accepteren... pas als je echt over elkaar heen bent, kun je elkaar weer 'echt' ontmoeten, one-on-one bijvoorbeeld of wat vaker... en dat dan een beetje geleidelijk opbouwen.

het kan gebeuren dat je na de relatie te ver uit elkaar groeit om nog vrienden te zijn, ook als je heel zeker weet dat je wél vrienden kunt worden... is niet leuk, maar leg niet al je hoop op een vriendschap...
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 21:32
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
ksnap best wel dat ze zich kut voelt, maar ze is zelf vreemdgegaan. En ik vind dat hij er recht op heeft dat ze hem dat verteld. Hij voelt zich nu al kut dit kan er denk ik nog wel bij. ZOniet daar heeft ie gewoon recht op.

Als jij in zijn schoenen stond had je het ook gewoon willen weten.

Ik denk dat hij het liever nu hoort dan dat hij het over een tijd via via hoort ofzo. Ik denk iig dat hij het liever wel hoort dat via via of helemaal niet.

Vind gewoon dat je het hem moet vertellen.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 09:30
shut*up
shut*up is offline
Citaat:
ksnap best wel dat ze zich kut voelt, maar ze is zelf vreemdgegaan. En ik vind dat hij er recht op heeft dat ze hem dat verteld. Hij voelt zich nu al kut dit kan er denk ik nog wel bij. ZOniet daar heeft ie gewoon recht op.
volgens mij is het alleen maar een trap nageven hoor, om te gaan zeggen dat je vreemd bent gegaan.. Tuurlijk is het mooi om te zeggen dat eerlijkheid boven alles gaat, maar persoonlijk weet ik zeker dat ik het niet zou willen weten en met mij nog genoeg mensen, wat heb je eraan, jevoelt je alleen maar kutter als je hoort dat je ex is vreemdgegaan
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 09:33
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
ik zou het echt wel willen weten het zal wel meer pijn doen maar ik wil gewoon de waarheid weten.
Ik zou me nog kutter voelen als ik het een paar jaar later hoor van ja ze is vreemdgegaan enzol
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 12:42
Verwijderd
Citaat:
steentje schreef:
en wil graag vrienden blijven(cliché, ik weet t)
kots
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 13:03
David
David is offline
Citaat:
steentje schreef:
na 1,5 jaar maak ik het via de telefoon uit! Wat voor een trut ben ik ook??!!

Het dringt echt nog niet tot me door. Ik hou nog steeds heel erg veel van hem maar ik wilde mijn vrijheid terug.
We hebben net gelukkig wel een fijn telefoongesprek gehad en hebben zelfs gelachen, misschien omdat het juist nog niet doordringt.

Hoe moet ik nou verder gaan met mijn ex? Ik hou zielsveel van hem en wil graag vrienden blijven(cliché, ik weet t) want hij is een geweldige jongen. Maar hoe bouw je zo'n vriendschap eigenlijk op?

als ik dit zo lees vraag ik me af waarom je het uberhout hebt uitgemaakt ? als die jongen zo geweldig is
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 14:44
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
shut*up schreef:
okay, AtHell, jij bent dus echt typisch zo'n geval van iemand die een keer zelf is gedumpt en daarom gekwetst is en iedereen die daarom een relatie verbreekt kansloos vind ofzo.. beetje jammer dat je niet kunt begrijpen dat er op een gegeven moment een punt kan komen dat een van de 2 de relatie niet meer ziet zitten... je kunt iemand die niet meer met zijn/haar vriend(in) verder wil toch niet veroordelen?
Ik vond juist dat ze er goed aan deed maar he, misinterpretatie de gekste nietwaar ?
Oud 26-02-2003, 17:25
shut*up
shut*up is offline
hmm.. als jij het zegt... kmoet zeggen, kheb je stukje nog een keer gelezen en tkomt op mij toch echt negatief over maar goed, geeft nie...
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 17:32
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
shut*up schreef:
hmm.. als jij het zegt... kmoet zeggen, kheb je stukje nog een keer gelezen en tkomt op mij toch echt negatief over maar goed, geeft nie...
Citaat:
AtHell schreef:
Ik vat gewoon samen wat er hierboven wel vaker in mildere vorm wordt gezegd. Dat het er negatief uitspringt is natuurlijk weer een heel ander verhaal.
Oud 26-02-2003, 17:33
poesiefox
poesiefox is offline
We kunnen toch vrienden blijven....ik hou nog steeds van hem....

Nee. Dat kan niet. Na een relatie is het alles of niets. Bereid je maar voor op niets, en reken niet op zijn vriendschap. Hij haat je, voor wat je hem nu aandoet. Hij moet wel, anders gaat hij er helemaal aan onderdoor. Hoe zou jij je voelen?

Kop op meid, het slijt wel weer, ook bij hem. Het is de dooddoener van de eeuw, maar inderdaad, de tijd heelt alle wonden.
Oud 26-02-2003, 23:47
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef:

Nee. Dat kan niet. Na een relatie is het alles of niets. Bereid je maar voor op niets, en reken niet op zijn vriendschap. Hij haat je, voor wat je hem nu aandoet. Hij moet wel, anders gaat hij er helemaal aan onderdoor. Hoe zou jij je voelen?

Kop op meid, het slijt wel weer, ook bij hem. Het is de dooddoener van de eeuw, maar inderdaad, de tijd heelt alle wonden.
de bovenste zin zo ik even qouten
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 02:43
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef:

Ik heb tot nu toe je posts ok gevonden.
Maar dit slaat nergens op.
Ex = alles of niets

Wat is dan alles bij een ex?
Ik geef toe dat exen meestal niet echt poeslief tegen elkaar zijn.
Maar er zijn genoeg uitzonderingen, die gewoon WEL levenslang vrienden blijven.

Waar ik je wel half gelijk in geef, is dat ze het beste nu even afstand kan nemen. Want als je na een relatie van 1,5 jaar het uitmaakt (kromme zin ) en je houdt nog heel veel van hem, en je wilt toch vrienden blijven.
Lijkt het mij het beste om voorlopig elkaar uit de weg te gaan, want hij zal ongetwijfeld ook van jou houden, en als jullie dan nu meteen als beste vrienden met elkaar omgaan (lees: elkaar elke dag zien en spreken etc. ) Dan denk ik dat het dus WEL alles of niets word, en in dat geval dus dat het OF een relatie word, OF het word verkeerd begrepen >>> ruzie.

om een kort verhaal dus maar lang te maken ^^^^^^^^^^^^^

het komt er op neer dat je IMHO het beste even kan wachten
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 07:51
steentje
steentje is offline
ik wil die afstand ook wel maar mijn ex niet! Hij blijft me maar melen en smsen! Ik word er gek van! Hij chanteert me ook: "als je binnen een half jaar een vriend hebt of met carnaval met iemand zoent wil ik nooit meer contact met je!"

Dat is voor mij toch ook nie leuk! Ik heb het al moeilijk en dan gaat ie zo doen!

voor de mensen die denken dat ik dit impulsief deed, die hebben het goed fout. Zo'n beslissing neem je niet zo maar, daar denk je echt wel heel lang heel goed overna! En dat heb ik gedaan!

en het is inderdaad een geweldige jonge, maar ik kon niet meer leven met zijn superjaloerse gedrag en dat geclaim die 1,5 jaar! Ik heb 1,5 jaar nix anders gedaan dan wat hij wilde dat ik deed, van hem houden en al mijn tijd aan hem besteden. Dat gaat niet ten goede van je eigen leven hoor!
Oud 27-02-2003, 08:57
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Citaat:
steentje schreef:
ik wil die afstand ook wel maar mijn ex niet! Hij blijft me maar melen en smsen! Ik word er gek van! Hij chanteert me ook: "als je binnen een half jaar een vriend hebt of met carnaval met iemand zoent wil ik nooit meer contact met je!"

Dat is voor mij toch ook nie leuk! Ik heb het al moeilijk en dan gaat ie zo doen!

voor de mensen die denken dat ik dit impulsief deed, die hebben het goed fout. Zo'n beslissing neem je niet zo maar, daar denk je echt wel heel lang heel goed overna! En dat heb ik gedaan!

en het is inderdaad een geweldige jonge, maar ik kon niet meer leven met zijn superjaloerse gedrag en dat geclaim die 1,5 jaar! Ik heb 1,5 jaar nix anders gedaan dan wat hij wilde dat ik deed, van hem houden en al mijn tijd aan hem besteden. Dat gaat niet ten goede van je eigen leven hoor!
ben je nog van plan om te vertellen dat je vreemdgegaan bent?

Je moet zijn reactie begrijpen het is moeilijk voor hem en dan verzwijg je dat ook nog es. Ik vind dat je het moet vertellen hij heeft er recht op het te weten.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 09:01
GoddeS
GoddeS is offline
Ik denk dat je het dan anders uit had moeten maken.. om vrienden te worden.. en lieverd geloof me.. vriendschap duurt heel erg lang

sorriej ik ben hier niet goed in..

~KimmieJ~
Oud 27-02-2003, 10:00
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Bazz schreef:
Ik heb tot nu toe je posts ok gevonden.
Maar dit slaat nergens op.
Ex = alles of niets

Wat is dan alles bij een ex?
Lijkt het mij het beste om voorlopig elkaar uit de weg te gaan, want hij zal ongetwijfeld ook van jou houden, en als jullie dan nu meteen als beste vrienden met elkaar omgaan (lees: elkaar elke dag zien en spreken etc. ) dat het OF een relatie word, OF het word verkeerd begrepen >>> ruzie.Dan denk ik dat het dus WEL alles of niets word, en in dat geval dus

Dat bedoelde ik ook met ex= alles of niets.

Kwam een beetje rottig mijn strot uit.
Oud 27-02-2003, 10:26
Verwijderd
Citaat:
steentje schreef:

maar wil jij wel contact met iemand die geen contact met jou wil?

ik denk niet dat jemoet vertellen dat je vreemd bent gegaan, eerlijkheid is inderdaad heel belangrijk dat wel, maar ik zou het pas vertellen als hij het aan je vraagt... want iets niet vertellen dat de ander zou kwetsen is niet oneerlijk, dat is gewoon tactvol. Bovendien gaat het hier niet om een hele relatie met iemand anders, maar om één zoen, toch? 't is niet alsof het per se wereldschokkend is...

en heb je al duidelijk tegen hem gezegd dat jij eventjes weinig contact wil? Spreek anders af dat hij alleen sms't als hij iets belangrijks te zeggen heeft, en dat hij je 1 keer per week mag bellen en jij hem ook, ofzo
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 10:47
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:
maar wil jij wel contact met iemand die geen contact met jou wil?

ik denk niet dat jemoet vertellen dat je vreemd bent gegaan, eerlijkheid is inderdaad heel belangrijk dat wel, maar ik zou het pas vertellen als hij het aan je vraagt... want iets niet vertellen dat de ander zou kwetsen is niet oneerlijk, dat is gewoon tactvol. Bovendien gaat het hier niet om een hele relatie met iemand anders, maar om één zoen, toch? 't is niet alsof het per se wereldschokkend is...

en heb je al duidelijk tegen hem gezegd dat jij eventjes weinig contact wil? Spreek anders af dat hij alleen sms't als hij iets belangrijks te zeggen heeft, en dat hij je 1 keer per week mag bellen en jij hem ook, ofzo
als het niet wereldschokkend is zoals jij het zegt kan ze het toch net zo goed wel zeggen.

Kijk stel jij staat in zijn schoenen. Ik zou het echt wel willen weten hoor. Het zou me meer pijn doen als ik er later achter zou komen dan nu. En zoiets wil ik zowieso gewoon weten.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 10:49
Verwijderd
Citaat:
MissKiss1985 schreef:
als het niet wereldschokkend is zoals jij het zegt kan ze het toch net zo goed wel zeggen.

Kijk stel jij staat in zijn schoenen. Ik zou het echt wel willen weten hoor. Het zou me meer pijn doen als ik er later achter zou komen dan nu. En zoiets wil ik zowieso gewoon weten.
ik zou het liever niet weten... en ja, ik zou er ook niet later achter willen komen, ik zou het gewoon niet willen weten... maakt 't alleen maar erger... en voor het 'uitgaan' is het niet van groot belang...
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 10:53
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:
ik zou het liever niet weten... en ja, ik zou er ook niet later achter willen komen, ik zou het gewoon niet willen weten... maakt 't alleen maar erger... en voor het 'uitgaan' is het niet van groot belang...
Het speelt wel mee. Nja ik zou het wel willen weten. Dat verschilt per persoon, maar ik vind dat ze het wel moet vertellen. Tis haar fout dat ze vreemd is gegaan. Dus is het aan haar om haarzelf de eer aan te houden en het gewoon ook te vertellen.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 11:04
mitchuhl
mitchuhl is offline
Ik heb het ook een tijdje terug uitgemaakt na 2,5 jaar.. met onder andere dezelfde reden dat ik me beperkt voelde in mijn vrijheid (dat kan dus wel degelijk in een relatie !!!). We besloten vrienden te blijven en nog veel contact met elkaar te houden enz.

2 weken hierna had ik een andere vriendin .. en dat had ik misschien niet moeten vertellen want ze kreeg er weer iets bij om ook weer overheen te moeten komen.

Dat je vriend zegt dat hij je niet meer wilt zien als je met carnaval met een andere jongen gaat lijkt mij dus best begrijpelijk. In ieder geval is het wel heel goed mogelijk om vrienden te blijven hoor ! Dit is mij ook gelukt en ze is afgelopen weekend zelfs bij me langsgekomen (anderhalf uur rijden met de trein!!).
Oud 27-02-2003, 17:25
shut*up
shut*up is offline
Citaat:
Ik vat gewoon samen wat er hierboven wel vaker in mildere vorm wordt gezegd. Dat het er negatief uitspringt is natuurlijk weer een heel ander verhaal.
joh, eerlijk waar, ik begrijp nu pas wat je met dat stukje bedoelde... sorry, excuses, kheb te vroeg geoordeeld...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten