Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-02-2003, 11:58
charly not
charly not is offline
Als ik een vriendin uitnodig om bij me langs te komen, of om uitgaan e.d. dan wordt er door mijn ouders (maar ook andere)niet raar gereageerd. Maar, als er gewoon een vriend voor de gezelligheid op visite komt dan is het meteen van.. "is dat je vriend" blablabla etc. En ook als je met een jongen gewoon als vrienden naar de stad gaat, wordt er meteen vanuit gegaan dat je iets hebt.
Waaaaar slaat dat op? waarom kun je niet gewoon zonder gezeik met een jongen (of als je een jongen bent, met een meisje) als vrienden uit gaan, iets afspreken ZONDER dat er meteen gedacht wordt dat je iets hebt??!!
Oud 26-02-2003, 11:59
twim
twim is offline
das iets dat mensen doen.
En daar is niks aan te doen.
Gewoon niks van aantrekken.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 12:09
elledc
elledc is offline
Ik kende altijd jongens met wie ik beter kon opschieten dan met meisjes. Er werd ook altijd raar gereageerd, van vrienden dan. "En wanneer zijn jullie nu eindelijk samen, hoe zit het nu met jullie?" enzovoort. Altijd hetzelfde spelletje. Op den duur ging ik me er niks van aantrekken, wat kan mij hun mening schelen!
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 12:11
charly not
charly not is offline
ja owkee, maar gewoon het feit dat mensen altijd al zo bevooroordeeld zijn als een jongen en een meisje samen zijn. Dat vind ik echt irriterend.
Oud 26-02-2003, 12:12
Fleurien
Fleurien is offline
Om dezelfde reden waarom een jongen en meisje vrijwel nooit 'zomaar' vrienden zijn.
De sexuele aantrekkingskracht is meestal (let wel meestal) te groot en hier gaat jouw naaste omgeving ook vanuit.
Vandaar die opmerkingen.
Oud 26-02-2003, 13:37
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Fleurien schreef:
Om dezelfde reden waarom een jongen en meisje vrijwel nooit 'zomaar' vrienden zijn.
De sexuele aantrekkingskracht is meestal (let wel meestal) te groot en hier gaat jouw naaste omgeving ook vanuit.
Vandaar die opmerkingen.

Jah maar die opmerkingen zijn idd erg vervelend, charly not.
Ik weet precies waar je het over hebt...Ik kan ook goed met een jongen worden waar ik verder nix mee heb en dan zitten altijd wel een paar te zeuren van goh hebben jullie nou nix?Jullie zijn wel vaak samen en kletsen ook de hele tijd!
Ja sow???Daar zijn vrienden toch ook voor?!
Ik vind het ook dikke onzin maar Fleurien heeft ook wel weer gelijk...de aantrekkingskracht kan wel steeds sterker worden...
Daar zitten die opmerkingen dan ook vaak in...

Als dit joun situatie is trek er dan idd nix van aan en ga gewoon uit of andere leuke dingen doen met goede vrienden van het ander geslacht

Bijt af en toe ook maar van je af naar de mensen die zo praten!dat doe ik ook vaak genoeg!Laat gewoon goed je mening horen!
Oud 26-02-2003, 13:47
Verwijderd
Dat zit nou eenmaal in de geest van een mens.
Nieuwsgierigheid
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 13:52
moenbase
moenbase is offline
Oh, dat is toch vrij 'normaal'. Zou je dat zelf ook niet (af)vragen als je (beste) vriendin 'ineens' met een (vreemde) jongen door de stad zou lopen?
Oud 26-02-2003, 13:57
lucy48
lucy48 is offline
Citaat:
charly not schreef:
Als ik een vriendin uitnodig om bij me langs te komen, of om uitgaan e.d. dan wordt er door mijn ouders (maar ook andere)niet raar gereageerd. Maar, als er gewoon een vriend voor de gezelligheid op visite komt dan is het meteen van.. "is dat je vriend" blablabla etc. En ook als je met een jongen gewoon als vrienden naar de stad gaat, wordt er meteen vanuit gegaan dat je iets hebt.
Waaaaar slaat dat op? waarom kun je niet gewoon zonder gezeik met een jongen (of als je een jongen bent, met een meisje) als vrienden uit gaan, iets afspreken ZONDER dat er meteen gedacht wordt dat je iets hebt??!!
Waar maak je je druk om? Wat maakt jou dat nou uit, wat die anderen zeggen? Ik zou me er gewoon niets van aantrekken, doe je dat wel, vinden ze het alleen maar leuker en wordt het juist verdachter denk ik
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 14:04
Ilona1
Ilona1 is offline
Tsja ik heb ook een beste vriend. Ik hoor dan ook vaak: hoelang hebben jullie al wat en blabla. Ze kunnen gewoon niet geloven dat we vrienden zijn. Echt heel stom idd. Ik begrijp wel wat je voelt, maar het is gewoon zo..Mensen denken maar..
Oud 26-02-2003, 14:11
charly not
charly not is offline
ik maak me niet druk..
het is alleen vervelend als mensen dingen denken die niet waar zijn.
maar met dat aantrekkingsgevoel, ik snap wel wat je bedoeld. Als een jongen en een meisje veel met elkaar op trekken kan dat 'meer' worden, en als je dan veel met die ene jongen of meisje optrekt gaan mensen van zelf wel denken dat het meer gaat worden of al is
Ik snap het punt, alleen toch irritant.
Reageren

Regels voor berichten