Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar dit is als een schot in het niets, onderbouw je mening eens.... ik persoonlijk kan hardcore van tijd tot tijd best waarderen, het is af en toe gewoon chill om die bass door heel je lichaam te voelen pompen.... Verder is het ook tijdens uitgaan of op feesten gewoon lekker om er op uit je naadje te gaan =] gegroet De_Kiko ps ik kan dus wel schrijven ondanks het feit dat ik hardcore oke vind..... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En wat bedoel je nu eigelijk? dat iedereen perfect is, of dat NIET iedereen perfect is? |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
HARDCORE IS TEH FUTUR REMEMBER THAT |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
hardcore is voor aggresieve lompe lui, die gewoonweg te DOM zijn om muziek met tekst, te kunnen snappen, een beat herkennen ze nog wel, dus is hardcore het enige wat ze goed vinden/begrijpen/volgen.
ze kunnen daar gewoonweg niks aan doen, dus laten we medelijden met ze hebben; ze houden van kutmuziek, èn hebben een laag intelligentie niveau.... ![]() *sorry, maar je lokt dit gewoon uit met je posts, gozer ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Menschen menschen, gedraagt uzelf!
Hoe slecht de muzieksmaak van een ander persoon ook moge wezen, het heeft niets te maken met de intelligentie van desbetreffend figuur. Hierbij moeten we echter we de kanttekening maken dat fans van de formatie bekend als Six Feet Under wel degelijk een beschadiging in de voorste lobben van hun hersenstelsel ondervinden, wat hun sociale gedrag in negatieve zin beïnvloed, maar dit is niet de oorzaak van de muzieksmaak, maar enkel het gevolg ervan. Ook het geluidsniveau van zowel de hardere house-subgenres als metalvarianten zijn vaak hoger dan behoorlijk, wat ook hersen- en gehoorsbeschadigingen tot gevolg kan hebben, wat op diens beurt weer kan zorgen voor hard schreeuwen en anderszinds asociaal gedrag. Bij hiphop en R&B is dit verschijnsel minder bekend, maar het grootste deel van de luisteraars van deze stijlen willen graag dat ze gezien worden tijdens het autorijden, en laten daardoor de bastonen extra hard doorklinken vanuit hun vehikel, met gelijksoortige gevolgen. Dit afwijkende gedrag kan als gevolg hebben dat de liefhebbers van verschillende stijlen elkaar verkeerd verstaan, en er daardoor misverstanden verschijnen, die dan weer tot dit soort inhoudsloze scheldpartijen kunnen leiden. Als iedereen zich nu even een klein beetje zou aanpassen en wat begrip zou proberen te tonen voor de hersenbeschadigingen van de liefhebbers van slechte muzieksoorten, zou deze wereld er een stuk beter uitzien. Uitgaande van de reacties op dit forum en mijn ervaringen in het algemeen vermoed ik trouwens te kunnen concluderen dat Brahms-liefhebbers de hoogste menssoort zijn. Met vriendelijke groet, Deheer Q.
Laatst gewijzigd op 25-02-2003 om 10:38. |
![]() |
|
ten eerste moet ik zeggen dat ik mensen dom vind die zeggen dat alle gabbers dom zijn.... pff dat moest er ff uit.
![]() wat ik verder kwijt wilde over dit onderwerp is het volgende: geen enkele muziekstijl wordt onderdrukt, er wordt alleen minder aandacht aan besteed door de media. Wat ik goed vind aan de mensen die nu nog hardcore luisteren is dat ze niet voergestapt zijn naar trance, wat toch samen met r&b qua mode de opvolger is ( of lul ik nu heel stom?? ) qua muziek VIND IK het echter niet bijzonder, ik hou niet zo van de tape-acts ( of hoe noem je dat tegenwoordig.. ![]() wat ik echter vaag vind, en ik weet niet wie het gejat heeft is de naam.. is hardcore nou gabberhouse of "harde punk"...????? naar mijn weten was de "harde punk" er eerder.. maar ja, daar heb ik weinig verstand van.. iig doe is ff wat rustiger tegen elkaar, het is allemaal een mening ja....... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
De teksten van [jeugdsentimentmodus]Osdorp Posse[/jeugdsentimentmodus], Tool, Dream Theater en zelfs Marilyn Manson vind ik een stuk minder belachelijk dan het oproepen van mensen om hun dochter naar de slachterij te brengen, moet ik eerlijk zeggen.
Q.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ben het wel met chickflip eens... |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() wat was jullie opleidingsniveau ook al weer?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb wel eens geprobeerd om anderen te zoeken, maar toen was der steeds niks anders online. En ach, Powerslave vind ik niet echt een sm tekst. Gaat volgens mij over de val van een god(toch? zoiets?) |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|