Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-02-2003, 11:25
Verwijderd
Waarom? Geen idee, maar zo wordt het iig niet opnieuw een commerciele business. En dan blijven alleen de die-hard-hardcore producers over met goude muziek> opzekers relaxt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-02-2003, 11:26
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
elektrovolt schreef:
ik dacht dat het om de inhoud ging , niet dat hij slecht spelt

het is niet mijn muziek, ik hou meer van teKno en elektro...
Natuurlijk niet. Hoe kom je daar nou weer bij?
Oud 24-02-2003, 11:42
New Romantic
New Romantic is offline
Citaat:
Shadow X schreef:
Apenmuziek. Dat is het.
Juist!
Oud 24-02-2003, 14:29
Verwijderd
Voor een aap kan hij dan toch wel goed typen...

Voor een mens niet
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 15:40
Hardcore
Hardcore is offline
Citaat:
Morridin schreef:
Voor een aap kan hij dan toch wel goed typen...

Voor een mens niet
Oooh wat een zielig kakkertje, heb je al bij je vadertje uitgehuilt omdat je niet snapt dat iedereen perfect is mongool?
Oud 24-02-2003, 15:43
Verwijderd
laten we het vriendelijk zeggen, wat een kut "muziek"
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 15:58
Verwijderd
Citaat:
Hardcore schreef:
Ik heur ut wel, al die zielige mensjes die geen sex kunne krijge zijn allemaal van die softe anaalridders en houwe nie van Hardcore. Ze discrimineren en moeten van hun ouders altijd maar netjes beschaafd nederlands typen want anders moeten ze al om 7 uur naar bed en hun favoriete boyzone gaan luisteren.
Oh my fucking god.

Jij zit echt vol met vooroordelen!

Jij vind hardcore of whatever de naam is leuk. Dat mag. Maar val dan het (voornamelijk metal (not me) / rock (wel) georiënteerde forum er nou niet mee lastig, want dan is het echt wachten op dit soort reacties!
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 16:12
chick-flip
chick-flip is offline
Citaat:
Skullkid schreef:
Hardscore is gewoon geen muziek meer te noemen.
kijk dit soort leuzen zijn er bij dit topic al meerdere malen tegen aan gegooid,

maar dit is als een schot in het niets, onderbouw je mening eens....

ik persoonlijk kan hardcore van tijd tot tijd best waarderen, het is af en toe gewoon chill om die bass door heel je lichaam te voelen pompen.... Verder is het ook tijdens uitgaan of op feesten gewoon lekker om er op uit je naadje te gaan =]

gegroet

De_Kiko

ps ik kan dus wel schrijven ondanks het feit dat ik hardcore oke vind.....
Oud 24-02-2003, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Hardcore schreef:
Oooh wat een zielig kakkertje, heb je al bij je vadertje uitgehuilt omdat je niet snapt dat iedereen perfect is mongool?
Uitgehuild is met een d, niet een t, wandelende talenknobbeldrug, en je vergeet de komma op het eind, net voor mongool.

En wat bedoel je nu eigelijk? dat iedereen perfect is, of dat NIET iedereen perfect is?
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 16:39
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
Tsasil schreef:
Jij kan ook niet schrijven dus jij zal ook wel van Hardcore houden
da heeft er nix mee te maken sukkeltje ,mln toetsenbord is half naar de kut
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 16:45
GUANO APES!!
GUANO APES!! is offline
hehehe ik vind geweldig hoor om derheen te gaan
was zaterdag nog naar de party animals,en dat was topper!
zou het niet kopen ofzo maar vind wel leuk
ik wadeer ieder zijn muziek
Oud 24-02-2003, 16:47
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
Hardcore schreef:
Ik ben wel perfect.

Citaat:
Snat$bat$ schreef:
da heeft er nix mee te maken sukkeltje ,mln toetsenbord is half naar de kut
Ah, je kunt geen Nederlands omdat je toetsenbord kapot is? Zit daar het taalgedeelte van je hersens in dan?
Oud 24-02-2003, 16:48
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
Effeks schreef:
/msg nickserv identify jouwass

btw.. gabber tjah.. ik vind het gewoon eentonige rotzooi en de mensen zijn zo low als het maar kan (de MEESTEN, dus niet iedereen). En ik heb vrienden die vrijwilliger zijn in een pop/cultuurpodia en moeten wel eens werken op van die feesten.. De 'meesten' (weer NIET iedereen) waren zo racistisch als de pest en een leuk om te weten... heel veel van hun laten hun bier staan...

trouwens, om ook nog te kijken naar de zovele gejatte samples en beukende covers
en ik wil het niet eens "hardcore" noemen.. maar gewoon "gabber" want het genre "hardcore" verschilt daar enorm mee.
luister hardcore is toch veranderd de laatste jaren ,het is niet meer szoals vorger gabberpiet was met tott bo hakkech is zaage ,het is nu underground geworden en zo wil ik het zien ,ook de mensen die op de feesten komen zijn meer die hard gabbers dan vand ie breezas mete en lonsdale polo.

HARDCORE IS TEH FUTUR REMEMBER THAT
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Snat$bat$ schreef:
luister hardcore is toch veranderd de laatste jaren ,het is niet meer szoals vorger gabberpiet was met tott bo hakkech is zaage ,het is nu underground geworden en zo wil ik het zien ,ook de mensen die op de feesten komen zijn meer die hard gabbers dan vand ie breezas mete en lonsdale polo.

HARDCORE IS TEH FUTUR REMEMBER THAT
als je nou wil dat het underground is, IS HET DUS NIET DE FUTURE MAFKEES!!
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 17:01
Krez
Krez is offline
hardcore is voor aggresieve lompe lui, die gewoonweg te DOM zijn om muziek met tekst, te kunnen snappen, een beat herkennen ze nog wel, dus is hardcore het enige wat ze goed vinden/begrijpen/volgen.
ze kunnen daar gewoonweg niks aan doen, dus laten we medelijden met ze hebben; ze houden van kutmuziek, èn hebben een laag intelligentie niveau....

*sorry, maar je lokt dit gewoon uit met je posts, gozer *
Oud 24-02-2003, 17:10
Hardcore
Hardcore is offline
Citaat:
Krez schreef:
hardcore is voor aggresieve lompe lui, die gewoonweg te DOM zijn om muziek met tekst, te kunnen snappen, een beat herkennen ze nog wel, dus is hardcore het enige wat ze goed vinden/begrijpen/volgen.
ze kunnen daar gewoonweg niks aan doen, dus laten we medelijden met ze hebben; ze houden van kutmuziek, èn hebben een laag intelligentie niveau....

Nee of die vuile rot hiphop alles is. Het enige wat je hoort is een ontiegelijke lage bass, en daar intussen hoor je zo'n mislukte rapper wa brabbelen over hoeveel wijven hij weer nie weer heeft verkracht. En altijd da stoere gedoe van dat ze alles zijn. Maar tegen een bietje harde muziek zijn te weer te gevoelig de zwakkelingen.
Oud 24-02-2003, 17:30
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
suicidal eendje schreef:
als je nou wil dat het underground is, IS HET DUS NIET DE FUTURE MAFKEES!!
is het zker en hakkech 4 life pimmel jij weet nix van de hardcore scene
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 17:33
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
Krez schreef:

ga jij maar fietsen auw hoer ,hardcore muziek moet je begrijpen maar zoals ik al van je lees ben JIJ daar te dom voor ,hardcore is alleen hakkech de muziek is zekers ook genieten en als jij het niet zo vind ga dan naar jowu hiphephop bomba luisteren of r&b waar vand ie niggas met hun 60 kettingen in elke clip een mercedes hebbe en elke clip egwoon yeah baby come on yeah ahahaha ahahaah zo akn ik ook rappen hoor
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 18:02
Verwijderd
Heeeeeeeeeeeerlijk een muziekwar.

HAH, bekeert u allen tot het ware heilige geloof van Heavy Metal of de Grote Eddie zal u afslachten.

HEAVY METAL IS THE LAW!

Metallui kunnen wel goed typen
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 18:06
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
Morridin schreef:

HAH, bekeert u allen tot het ware heilige geloof van Heavy Metal of de Grote Eddie zal u afslachten.

HEAVY METAL IS THE LAW!

is goed jong
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 19:56
Quistnix
Quistnix is offline
Menschen menschen, gedraagt uzelf!

Hoe slecht de muzieksmaak van een ander persoon ook moge wezen, het heeft niets te maken met de intelligentie van desbetreffend figuur. Hierbij moeten we echter we de kanttekening maken dat fans van de formatie bekend als Six Feet Under wel degelijk een beschadiging in de voorste lobben van hun hersenstelsel ondervinden, wat hun sociale gedrag in negatieve zin beïnvloed, maar dit is niet de oorzaak van de muzieksmaak, maar enkel het gevolg ervan. Ook het geluidsniveau van zowel de hardere house-subgenres als metalvarianten zijn vaak hoger dan behoorlijk, wat ook hersen- en gehoorsbeschadigingen tot gevolg kan hebben, wat op diens beurt weer kan zorgen voor hard schreeuwen en anderszinds asociaal gedrag. Bij hiphop en R&B is dit verschijnsel minder bekend, maar het grootste deel van de luisteraars van deze stijlen willen graag dat ze gezien worden tijdens het autorijden, en laten daardoor de bastonen extra hard doorklinken vanuit hun vehikel, met gelijksoortige gevolgen.

Dit afwijkende gedrag kan als gevolg hebben dat de liefhebbers van verschillende stijlen elkaar verkeerd verstaan, en er daardoor misverstanden verschijnen, die dan weer tot dit soort inhoudsloze scheldpartijen kunnen leiden. Als iedereen zich nu even een klein beetje zou aanpassen en wat begrip zou proberen te tonen voor de hersenbeschadigingen van de liefhebbers van slechte muzieksoorten, zou deze wereld er een stuk beter uitzien.

Uitgaande van de reacties op dit forum en mijn ervaringen in het algemeen vermoed ik trouwens te kunnen concluderen dat Brahms-liefhebbers de hoogste menssoort zijn.

Met vriendelijke groet,

Deheer Q.

Laatst gewijzigd op 25-02-2003 om 10:38.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 20:48
Rodegier
Rodegier is offline
ten eerste moet ik zeggen dat ik mensen dom vind die zeggen dat alle gabbers dom zijn.... pff dat moest er ff uit.

wat ik verder kwijt wilde over dit onderwerp is het volgende:
geen enkele muziekstijl wordt onderdrukt, er wordt alleen minder aandacht aan besteed door de media.
Wat ik goed vind aan de mensen die nu nog hardcore luisteren is dat ze niet voergestapt zijn naar trance, wat toch samen met r&b qua mode de opvolger is ( of lul ik nu heel stom?? )
qua muziek VIND IK het echter niet bijzonder, ik hou niet zo van de tape-acts ( of hoe noem je dat tegenwoordig.. )

wat ik echter vaag vind, en ik weet niet wie het gejat heeft is de naam.. is hardcore nou gabberhouse of "harde punk"...?????
naar mijn weten was de "harde punk" er eerder.. maar ja, daar heb ik weinig verstand van..

iig doe is ff wat rustiger tegen elkaar, het is allemaal een mening ja.......
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 22:18
Verwijderd
Bovendien speelt het in op de actualiteit

De nieuwe van Rotterdam Terror Corps al gehoord?

'ROTTERDAM HARDCORE SIEG HEIL KANKER ZWARTEN'

Je krijgt 'm nu gratis als je je aanmeldt voor een lidmaatschap bji de LPF. Mat Herben heeft nog gejamd met die kerel van het RTC.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 23:53
Verwijderd
Citaat:
Snat$bat$ schreef:
is het zker en hakkech 4 life pimmel jij weet nix van de hardcore scene
haha nee idd, en dat boeit me ook niet, maar underground=underground, of het nou punk, metal, punkhardcore, of andere hardcore is, underground is underground, en als je dat zo wil houwe, dan is het dus niet de toekomst, want dan zou het niet meer underground zijn, en dat heb er geen tyfus mee te maken of ik nou pimmel ( ) ben dus denk even na voor je wat zegt dankuwel
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 23:57
Memnoch
Memnoch is offline
Omdat het zuigt!
Oud 25-02-2003, 00:03
Verwijderd
Citaat:
Quistnix schreef:
Menschen menschen, gedraagt uzelf!

Hoe slecht de muzieksmaak van een ander persoon ook moge wezen, het heeft niets te maken met de intelligentie van desbetreffend figuur. Hierbij moeten we echter we de kanttekening maken dat fans van de formatie bekend als Six Feet Under wel degelijk een beschadiging in de voorste lobben van hun hersenstelsel ondervinden, wat hun sociale gedrag in negatieve zin beïnvloed, maar dit is niet de oorzaak van de muzieksmaak, maar enkel het gevolg ervan. Ook het geluidsniveau van zowel de hardere house-subgenres als metalvarianten zijn vaak hoger dan behoorlijk, wat ook hersen- en gehoorsbeschadigingen tot gevolg kan hebben, wat op diens beurt weer kan zorgen voor hard schreeuwen en anderszinds asociaal gedrag. Bij hiphop en R&B is dit verschijnsel minder bekend, maar het grootste deel van de luisteraars van deze stijlen willen graag dat ze gezien worden tijdens het autorijden, en laten daardoor de bastonen extra hard doorklinkel vanuit hun vehikel, met gelijksoortige gevolgen.

Dit afwijkende gedrag kan als gevolg hebben dat de liefhebbers van verschillende stijlen elkaar verkeerd verstaan, en er daardoor misverstanden verschijnen, die dan weer tot dit soort inhoudsloze scheldpartijen kunnen leiden. Als iedereen zich nu even een klein beetje zou aanpassen en wat begrip zou proberen te tonen voor de hersenbeschadigingen van de liefhebbers van slechte muzieksoorten, zou deze wereld er een stuk beter uitzien.

Uitgaande van de reacties op dit forum en mijn ervaringen in het algemeen vermoed ik trouwens te kunnen concluderen dat Brahms-liefhebbers de hoogste menssoort zijn.

Met vriendelijke groet,

Deheer Q.
hoelang heb je er nou over nagedacht voor je dit stukje schreef?
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 00:05
Verwijderd
Citaat:
Snat$bat$ schreef:
ga jij maar fietsen auw hoer ,hardcore muziek moet je begrijpen maar zoals ik al van je lees ben JIJ daar te dom voor ,hardcore is alleen hakkech de muziek is zekers ook genieten en als jij het niet zo vind ga dan naar jowu hiphephop bomba luisteren of r&b waar vand ie niggas met hun 60 kettingen in elke clip een mercedes hebbe en elke clip egwoon yeah baby come on yeah ahahaha ahahaah zo akn ik ook rappen hoor
nou doe je hetzelfde bij andere muziekstijlen wat mensen volgens jou bij hardcore niet mogen doen.. dat noemen ze geloof ik eh.. hypocriet
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 09:53
Quistnix
Quistnix is offline
Citaat:
suicidal eendje schreef:
hoelang heb je er nou over nagedacht voor je dit stukje schreef?
Allemaal ter plekke neergewauweld. goed he?

Q.
Oud 25-02-2003, 10:14
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
Morridin schreef:

HEAVY METAL IS THE LAW!

Heavy Metal is ook voor homeaux
Oud 25-02-2003, 10:51
Verwijderd
Citaat:
Tsasil schreef:
Heavy Metal is ook voor homeaux
Ach, dus jij luistert het ook?
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 11:05
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
Morridin schreef:
Ach, dus jij luistert het ook?
Tralalala Run to the Hiiiiiiiiiiills tralalala

Nee, nou niet bepaald...
Oud 25-02-2003, 11:28
Quistnix
Quistnix is offline
Niks tegen de ijzeren maagd he?

Hoewel ze wel belachelijke teksten schrijven.

Q.
Oud 25-02-2003, 11:37
Verwijderd
Citaat:
Quistnix schreef:
Niks tegen de ijzeren maagd he?

Hoewel ze wel belachelijke teksten schrijven.

Q.
Wie heeft der geen belachelijke teksten?
Kijk maar naar het overgrote deel van pop of r&B of Rap.

Of kijk naar gabber
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 12:06
Quistnix
Quistnix is offline
De teksten van [jeugdsentimentmodus]Osdorp Posse[/jeugdsentimentmodus], Tool, Dream Theater en zelfs Marilyn Manson vind ik een stuk minder belachelijk dan het oproepen van mensen om hun dochter naar de slachterij te brengen, moet ik eerlijk zeggen.

Q.
Oud 25-02-2003, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Quistnix schreef:
De teksten van [jeugdsentimentmodus]Osdorp Posse[/jeugdsentimentmodus], Tool, Dream Theater en zelfs Marilyn Manson vind ik een stuk minder belachelijk dan het oproepen van mensen om hun dochter naar de slachterij te brengen, moet ik eerlijk zeggen.

Q.
Dat niet alleen; een paar 50+'ers in strakke leren broeken, vies plakkerig lang haar, een rimpelhuid waardoor de stoere tatoeages van 30 jaar geleden totaal geen gezicht meer zijn en dan ook nog eens teksten die gaan over SM-praktijken.. Nee, daar krijgt Dobermann echt een slappe van.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 12:22
Verwijderd
Ze zijn nog geen 50 en de zanger heeft kort haar, en noem eens een paar sm-nummers, ik let eigelijk nooit zo op de teksten.

Of bedoel je Hooks in you?
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 14:56
axl rose
axl rose is offline
kut muziek
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 15:16
Quistnix
Quistnix is offline
Ik vind ze best goed hoor, alleen de teksten zijn wat belachelijk..

Q.
Oud 25-02-2003, 23:47
Verwijderd
Citaat:
Quistnix schreef:
Ik vind ze best goed hoor, alleen de teksten zijn wat belachelijk..

Q.
als je dat al belachelijk vind.. moetje eens powermetal gaan luisteren
(by the way by bring your daughter to the slaughter heb je wel gelijk idd.. maar da's de enige )
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 00:52
Shadow X
Shadow X is offline
Citaat:
ik persoonlijk kan hardcore van tijd tot tijd best waarderen, het is af en toe gewoon chill om die bass door heel je lichaam te voelen pompen.... Verder is het ook tijdens uitgaan of op feesten gewoon lekker om er op uit je naadje te gaan =]

Ben het wel met chickflip eens...
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 07:51
Quistnix
Quistnix is offline
Citaat:
suicidal eendje schreef:
als je dat al belachelijk vind.. moetje eens powermetal gaan luisteren
Dat luister ik ook.
Oud 26-02-2003, 09:01
Verwijderd
Citaat:
Quistnix schreef:
Dat luister ik ook.
Moet je black metal of death metal luisteren, kun je helemaal lachen

Als je het kunt verstaan
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 09:08
Quistnix
Quistnix is offline
Lang leve het internet om de teksten op te zoeken.

Bonesaw van Six Feet Under is bijvoorbeeld zo'n grappig nummertje

Q.
Oud 26-02-2003, 12:32
Krez
Krez is offline
Citaat:
Nee of die vuile rot hiphop alles is. Het enige wat je hoort is een ontiegelijke lage bass, en daar intussen hoor je zo'n mislukte rapper wa brabbelen over hoeveel wijven hij weer nie weer heeft verkracht. En altijd da stoere gedoe van dat ze alles zijn. Maar tegen een bietje harde muziek zijn te weer te gevoelig de zwakkelingen.

Citaat:
Snat$bat$ schreef:
*hap*

wat was jullie opleidingsniveau ook al weer?
Oud 26-02-2003, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Morridin schreef:
Ze zijn nog geen 50 en de zanger heeft kort haar, en noem eens een paar sm-nummers, ik let eigelijk nooit zo op de teksten.

Of bedoel je Hooks in you?
Powerslave van Manowar. Rings a bell?
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 13:44
--GETUPKIDS--
--GETUPKIDS-- is offline
Citaat:
Carn schreef:
Iedereen is kut, je moet rebelleren!

Stink Gabbers!
Stink Alto's!

allemaal KUT!
DE REBELLUH!!!!!!
Oud 26-02-2003, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Dobermann schreef:
Powerslave van Manowar. Rings a bell?
Ik ken alleen hallowed va CoF en Aces en Trooper van CoB.

Ik heb wel eens geprobeerd om anderen te zoeken, maar toen was der steeds niks anders online.

En ach, Powerslave vind ik niet echt een sm tekst. Gaat volgens mij over de val van een god(toch? zoiets?)
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 19:41
pimomes1987
pimomes1987 is offline
Hardcore zuigt te erg!
Oud 27-02-2003, 11:25
Verwijderd
Citaat:
pimomes1987 schreef:
Hardcore zuigt te erg!
Britney Spears nog meer, maar die wordt ook niet onderdrukt
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 14:04
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
suicidal eendje schreef:
haha nee idd, en dat boeit me ook niet, maar underground=underground, of het nou punk, metal, punkhardcore, of andere hardcore is, underground is underground, en als je dat zo wil houwe, dan is het dus niet de toekomst, want dan zou het niet meer underground zijn, en dat heb er geen tyfus mee te maken of ik nou pimmel ( ) ben dus denk even na voor je wat zegt dankuwel
onder de underground FUTUr sukkel , natuurlijk hardcore is al lang commerciel geweest en dat was de fout
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten