Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Alleen als het echt echt heel dun is zal het er misschien een beetje zielig uit gaan zien, een paar van die touwtjes op je hoofd.
||
![]() |
Citaat:
dat probleem van superdun haar heb ik ook, maar mij is verteld dat het wel gewoon kan.
|
Ik denk eraan om mijn hawk te dreaden. Tis al redelijk lang en ik heb best dik haar. Donkerbruin genoeg om zwart te lijken. Maar dan moet ik weer het idee van vlechtjes in sik en haar opgeven.
Wat klinkt leuker?
||
Citaat:
Geen vlechtjes in sik... Dat is soooooooooooo eergister, en dat was totaal geen sarcasme *bibbert*
||
Citaat:
![]() Sorry, ik zal het nooooooooooooooooit meer doen! Vergeef je me?
|
k en hoe moet je dreads zetten als je voorin en op de bovenkant van je hoofd allemaal afgebroken haar hebt dat iets is van 1 tot 2,5 centimeter (ik ga dus nooit meer blonderen en dan rood). want dan krijg je onwijze mini dreads. (voor de rest is m'n haar gewoon tot m'n schouders ongeveer)
wie zet dreads hier eigenlijk? en hoeveel kost t? ik heb kroes haar dus op zich moet t zo te zetten zijn, maar ik laat t nie doen door iemand die niet weet hoe ze met kroes haar om moeten gaan. thnx ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Fuck! Het moet eruit zijn vóór Opeth, ik moet iemand versieren ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ach, diegene is sinds vandaag officieel eigendom van de M-clan, waar zowel Marge als ik toe behoren.. Moet ik hem even bevelen dat 'ie niet naar je krulletjes kijkt? ![]() Offtopic: Een schaamteloze typfout. En nee, ik kan het niet laten om 't te verbeteren. ![]() Laatst gewijzigd op 19-02-2003 om 21:00. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
meid, ik zou t niet doen! laat het gewoon een keer bijwerken bij de kapper en vindt een toothteader, zeg maar een lusje met een puntje, daarmee krijg je al die losse plukjes zo weer tussen je dreads ![]() |
![]() |
|
![]() |
heejz...ja waarschijnlijk is ook deze vraag al wel 100 keer geweest maar toch...
ik krijg nepdreads...van die dingen die je gewoon kunt kopen in een zakje en die me zus erin gaat zetten.. maar nu de vraag.. hoe hou ik me eigen haar wat er dus in word gevlochten genaait gedaan...schoon? en hoe zorg ik dat die nepdreads een beetje lekker blijven ruiken? nouja..antwoord graag ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En van water gaat het alleen maar meer jeuken.. Gewoon niet wassen, kan je haar en je geur best tegen.. Mocht het écht, écht niet te harden zijn kan je de puntjes van de dreads wassen (dus niet waar het is gevlochten), goed drogen.. Tis maar net wat je zelf het fijnste vindt; je laat het toch gratis invlechten ![]()
|
![]() |
Uhm.. als je je dreads verft, moet je de verf er dan ook daarna uitspoelen? Aangezien Manon dat niet gedaan had maar 't lekker de droog in had zitten föhnen... wat is beter? Hoe erg gaan je dreads uit elkaar enzo als ik ze nu toch verf? Heb ze pas 2 weken ofzo nl.
Whelp, ik wil ze zwart ![]()
||
![]() |
Citaat:
De reden waarom manon het niet heeft uitgespoelt was zodat de kleur fel zou blijven,met zwart heb je dat probleem niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dus iedereen die nog dreads wou wil en ongeduldig word, nog ff wachten ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() [/offtopic] Hmm ik ga bij iemand nepdreads invlechten (ja dat vind ik en zij mooi.. toevallig ![]() Whelp!!!!
|
Hoe kan ik mn dreads het beste laten bijwerken? Er is allemaal haar uit en ze zijn intens pluizig
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Dreadlocks Ivon* | 6 | 10-01-2006 20:43 | |
Lifestyle |
Algemeen dreadstopic deel 11 alweer! Verwijderd | 495 | 30-09-2004 21:02 | |
Lifestyle |
Algemeen Dread Topic #10 Verwijderd | 4 | 13-07-2004 23:32 | |
Lifestyle |
Het Algemene DREADS-topic III Paris | 469 | 18-09-2003 13:50 | |
Lifestyle |
Ben jij een meeloper of doe je gewoon aan wat je zelf leuk vindt? anonieme_teddybeer | 65 | 13-01-2003 11:00 |