Lekker een stealtje nemen (basket) dan met veel show proberen tescoren bijna gelukt als dien *@#* speler van Ieper me een duwtje gaf lekker op men bek gegaan knie open eleboog open
men lies open en een gekneusde pols SPORTEN IS GEZOND NOEMT MEN DAT DAN
als je skateboarden een sport kunt noemen:
een ochtend waarop ik bijzonder eigenwijs was en niet naar huis wilde voordat een trick me was gelukt: een hersenschudding (ondanks een helm), een uurtje niks kunnen zien voordat het zicht weer een beetje terugkomt, heupen op 6 plaatsen gekneusd en stuitje gekneusd (probeer dan maar eens te slapen), een schouder, een elleboog en alletwee m'n polsen gekneusd (ondanks beschermers), 3 dagen niet in staat zijn te lopen. En ik voelde me vreselijk rot, alleen niet vanwege de kneuzingen, maar omdat de trick me niet was gelukt! 5 maanden later heb ik de trick eindelijk geleerd. Dan voelt het hemels joh!
hmm...met hockey een verrekte hamstring en natuurlijk altijd blauwe knien, maar dat hoort erbij..
verder met turnen tijdens een arabier-flikflak (hij ging altijd goed) een verdraaide elleboog, daar heb ik heel lang last van gehad.
knie is naar het graf >> meniscus ingescheurd en iets met m'n knieschijf.
Geopereerd en nu weer op de weg trug en zelfs weer aan het rainen al had ik afgelopen woensdag een trugslag door er knettus hard op te vallen &*%^$%(^%^&
Een verrekking in me bovenbeen...
K heb een paar weken ie kunnen spelen.
Vreselijk brandend gevoel was het. Echt er als het er ineens inschiet, lig je zomaar verkrampt op het veld pijn te lijden...
Overigens waren de drie eigen doelpunten in mijn 'carriere' ook niet zulke prettige momenten...