![]() |
|
Verwijderd
|
Ik was al vroeg lang (daarna niet zo heel veel meer gegroeid), ik stak ook altijd boven klasgenoten uit, maar dat vond ik juist leuk.
![]() ![]() ![]() En er zijn gelukkig genoeg leuke jongens die ook lang zijn. ![]() (Mijn zusje was altijd 'zo lang' volgens mensen, bij haar eind musical van groep 8 was er nog een meisje dat 'zo lang' was, maar wel een kop groter dan m'n zusje. ![]() |
![]() |
|
1m85
De jongen op wie ik vroeger verliefd was, was ook heel lang en toen mocht ik altijd bij hem in het groepje met gym. ![]() ![]() Nah, ik vind het wel best. Soms is het vervelend, als vriendinnen veel kleiner zijn (én ouder) en ik kan nooit leuke broeken vinden, die van boven én van onderen passen. Nou ben ik er sinds kort achter dat Part Two langere broeken heeft, én in mijn maat (ik heb niet maat 38 of 40 ofzo), en ze zijn nog leuk en modern ook, dus dat is wel beter. Waar ik wel altijd van baalde is dat kleinere mensen altijd broeken met wijde pijpen konden kopen, die dan ook echt over hun schoenen vallen, en dat is bij mij dus niet zo. Ja, behalve bij lengtemaat 36, maar die hadden ze dan weer niet. ![]() Maar goed, wel tevreden dus. ![]()
|
![]() |
198-199cm
is wel leuk, alleen groot + geen slungel, juist breed, is indd niet leuk met kleren (2 jaar geleden; 174m, vorig jaar; 1.90m, dit jaar 1.98m --> groei nog door), en met schoenmaat al helemaal niet :@ 2 jaar geleden 45.5, vorig jaar 47.5, nu 50.5 :@:@:@ echt irritant dat ik dan steeds nieuwe schoenen moet kopen omdat ik die vorige niet meer pas (om maar niet te spreken van niet meer kunnen waterskiën, en dat ze mijn maat bij bowlen en snowboarden enzo neit meer hebben) |
![]() |
|
![]() |
1m78
Ben er wel tevreden mee, hoewel ik liever enkele cm's kleiner was gweest dan kon ik hakjes dragen enzo zonder me té groot te voelen. Maar ik hou er wel van bover de rest uit te steken en een vriend die groter is dan me, hmm. Ik voel me "belangrijker" met die grootte ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Bovendien ben ik echt super onzeker over het feit dat ik zo lang ben, echte iedereen is kleiner dan mij. Tis net als ik de enige ben. Ne ik ben liefer kort en dikker of zo maar lets get back on topic ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |