Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb een datum: 3 januari 2002 Dat is op een donderdag en als het goed is hebben de meesten dan nog vakantie. Een tweede optie is 6 januari 2002, dat is op een zondag. En plaats: Utrecht.
Dus, vul je naam in. Ja, ik kom! 3 januari/6 januari 2002 in Utrecht * Anneee
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Wie trouwens wel wil komen maar geen geld heeft moet maar vragen of Pim (un-geval) even 11.1 wil uitleggen, dan kost het niets (hoewel, iets meer reistijd
![]() ![]()
|
![]() |
Ik kom ook dan op de 6e want de derde werk ik denk ik.
Trouwens als er mensen uit gouda ook heen komen zet dat hier dan effe hier kunne we met zijn allen op station Gouda afspreken. Groeten Edwin
||
![]() |
Citaat:
* zal toch bijna niks zeggen als ik kom (no self-esteem and no self-confidence)
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Als je er heen wilt, doe het dan. Of ik zelf kom kan ik nog niet beloven, omdat ik nog andere dingen om mijn oren heb (werk, voorbereiding examens Februari en als ik pech heb nog heel andere problemen; dat met mijn vader is nog niet echt over, ik laat het namelijk fout gaan)... Maar goed, probeer eens mensen te ontmoeten. De meeting is daar ideaal voor. Als vanuit R'dam komt, kan je gelijk met Edwin afspreken bij Gouda bijv. Laat je niet hangen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat betekent niet dat het zo is. Of je komt moet je zelf weten. Ik denk dat iedereen het ermee eens is dat je van harte welkom bent.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Xag trouwens dat jij in je signature een aanmoediging voor mijn zoektocht naar een sig had gezet, thnx theeft zeker geholpen! ![]()
|
![]() |
*aan iedereen die vreest dat anderen je toch niet willen ontmoeten omdat je niet interessant bent of zo, of omdat je niemand kent*
ik kan je een ding zeggen: ook zonder dat je veel mensen kent, en ook zonder dat je veel zegt, kan het toch leuk zijn. Dan kijk je eerst maar eens wat rond! Deed ik ook vorige meeting, en dat ging best. En er komen vast meer mensen die niet altijd aan een stuk door praten, want die zijn er gewoon veel op dit forum, psych. (geinspireerd door Marc ![]()
|
Sorry mensen dat 't verslag zo lang op zich laat wachten, maar ik heb 't nogal druk de laatste tijd (werk en school), maar 't komt echt nog! I Promise!
*shame*
|
* Anneee
* Doc * Internationalist * Edwin uit Kaasstad * John Sickbock * Blackdolfin (niej 100% zeker) * Genesis (3 januari, plaats boeit nie)(not 100% sure yet) * Gerito Di Mare (waarschijnlijk, liefst in Gouda of R'dam, maar Utrecht kan misschien ook) ik stond er eigenlijk al bij, maagoe...
||
Citaat:
ik wil best komen, moeten jullie maar ff met datum + plaats komen... en tijd...
|
* Anneee
* Doc * Internationalist * Edwin uit Kaasstad * John Sickbock * Blackdolfin (niej 100% zeker) * Gerito Di Mare (waarschijnlijk, liefst in Gouda of R'dam, maar Utrecht kan misschien ook) Heb mezelf even uit het lijstje geschrapt.. Ik kan niet naar 2 meetings vlak achter elkaar, dus moet kiezen tussen DoP en Psychologie. Mijn voorkeur gaat toch uit naar DoP, omdat ik daar meer mensen van ken. (Alsof dr iemand is die me zou missen ![]() Genesis |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
[meeting] Ruudje | 55 | 24-05-2005 17:15 | |
Beleidszaken |
Het beleid op psychologie. Gothic | 164 | 29-12-2004 20:09 | |
Psychologie |
Psychmeeting: WANNEER gaan we daar naar toe? Verwijderd | 500 | 30-05-2004 21:36 | |
Psychologie |
psychologie meeting? Eend | 289 | 07-01-2003 12:18 | |
Psychologie |
Een meeting? Verwijderd | 141 | 27-06-2002 10:02 | |
Verhalen & Gedichten |
Meeting misspretty | 236 | 11-01-2002 21:30 |