Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-12-2001, 22:16
punkie68
punkie68 is offline
op school word ik uitgescholde voor wannabe alto!!!!!! GVD ik mag toch wel zelf weten hoe ik erbij loop en ik ben gewoon mezelf!!

Kuz punkie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-12-2001, 22:49
Verwijderd
Citaat:
punkie68 schreef:
ik ben gewoon mezelf!!

gelukkig
Met citaat reageren
Oud 21-12-2001, 22:53
Marc S
Marc S is offline
Komt omdat je anders bent, dan vinden anderen het wel vaker nodig om er opmerkingen over te maken

Je schrijft dat je gewoon jezelf bent, blijf dat dan ook.

Mensen zullen altijd opmerkingen blijven maken, dat kun je (helaas) niet veranderen. Leer ze te negeren, hoe moeilijk dat ook is.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2001, 11:17
NeuroticA_NL
NeuroticA_NL is offline
ik weet hoe je je voel, ik ben ook punker, heb hanekam van 20 cm hoog, en word regelmatig uitgescholden voor stink-alto enz, maar, ik ben nogal snel gefokt, dus ga ik meestal ruzie zoeken, nu zijn er dus een heleboel mensen bang voor mij, vanwege m`n uiterlijk...en denken dat ik slecht opgevoedt wor.....maar ik zit op VWO en heb een normaal leven.......typisch voorbeeld van Vooroordelen denk ik.
maar jouw probleem is denk, dat iedereen nu denkt dat ie punker is. dus dat zijn "meelopers" volgens andere mensen, ik heb nu al bijna een jaar een hanekam, dus, denk niet datik een "meeloper" ben. ik speel ook in een Punkband, enz, punk is mij leven ongeveer.....nee, ik stel me niet aa
Oud 22-12-2001, 11:25
linkin park roeleert
linkin park roeleert is offline
als je er zo bij wil lopen, zul je toch een beetje tegen dat soort opmerkingen kunnen..tis kool dat je jezelf bent, maaar je kiest er tog wel zelf voor om er zow bij te lopen..tis nie kewl, ik weet het, maar, nie vergeten:
**Don't be afraid 2 be different..**
Oud 22-12-2001, 11:41
punk mae
punk mae is offline
tha same here, die opmerkingen blijf je houden. ik ben er aan gewend geraakt(gek he)
nee het wend echt op een gegeven moment. ik hoor toch steeds dezelfde opmerking(word ook saai) vieze stink hippie naja nog al raar want ik ben toch echt een punker. ik heb nu echt zoiets als schijt aan, die opmerkingen hou je toch als jeje zelf bent. gewoon jezelf blijven, na vier jaar pesten ben ik ook nog steeds punk. laat die lui gewoon barsten.
Oud 22-12-2001, 12:45
r00mp
r00mp is offline
mij noemen ze heks
of junkie ofzooi
en zown sukkel noemt mij en een vriendin van mij junkiepunkie
ze zien mar, dat hou je altijd, van die kortzichtige mensjes
Oud 22-12-2001, 13:26
Joseph
Joseph is offline
Moet je om lachen.. Of op zijn minst niet mee zitten. Je moet zijn wie je wíl zijn, en niet zijn 'omdat ze je anders uitschelden'.
Laat ze schelden, jij bent jezelf en dat telt.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2001, 14:59
r00mp
r00mp is offline
ik ben ut wel gewend inmiddels, mijn moeder zegt tog oowk steeds dat ik er niej uit zie.... nah, ik laat der mar lullen, ik maak lekker selluf wel uit hoe ik eruit wil sjien
Oud 22-12-2001, 15:03
nevaeh
nevaeh is offline
hmmz, jah... khoorde gister ook dattik un heks was... kmoest er eigenluk alleen maar om lache. Ik zie er maybe anders uit (wat trouwens ik wel mee vind vallen) maar van binne bennik egt niet anders dan me vriendinne ofzow. Mensen vinde je vaak asosjaal om hoe je eruitziet... tenminste, hebbik vaak gehoort.
Oud 22-12-2001, 16:27
r00mp
r00mp is offline
ik ben van binnen wel anders dan mijn vriendinnen, nah jah sommige vriendinnen dan, want er zijn er oowk een paar die net zow zijn als ikke
maar met dat heks gezanik, najah, ze zien mar hoor, wat ze van me denken boejt me niezow heeeeeel veel
eigluk boejt het me helemaal niet, is dat errug?
Oud 22-12-2001, 16:38
Joseph
Joseph is offline
Ik word ook wel eens uitgescholden door mijn klas. Ik ben allereerst de enige jongen in de klas, dus al die meisjes (alle veertien) gaan dan een beetje klieren. Maar ik ben ook duidelijk mezelf - dat is al te zien aan mijn kleren. Weinig mensen kunnen dat waarderen, maar het gaat erom dat je jezelf kan zijn. Wanneer je dat niet bent, voel je je alleen maar vervelend.. Nu schelden ze je uit om wie je bent, dus zijn ze óf jaloers óf zielig.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2001, 17:06
klein gek geitje
klein gek geitje is offline
hehe ik ken het probleem.
ik wordt opschool harry potter genoemd omdat ik me als een keer een look a like gothic gekleed had..
verder kleed ik me supermezelf..

soms ben ik skater.
soms ben ik look a like gothic
soms ben ik doodnormaal
soms ben ik kakker of normaal(neeej niet te vaak want ik voel me niet veilig in te normale kleertjes)
en meestal ben ik een beetju alto
en daar voel ik me prettig bij..
soms vind ik het wel lekker uitgescholden te worden das pas raar!!
Oud 22-12-2001, 19:59
lateralis
lateralis is offline
Ik ken het probleem. op mn vorige school had ik dat ook heel erg, niemand wou met me praten omdat ik 'toch maar een stomme alto/gothic' was...
er zullen genoeg mensen zijn die er anders over denken, waar je jezelf mag zijn. ik spreek uit ervaring.
op mn nieuwe school word ik gewoon geaccepteerd zoals ik ben. ben ik heel blij mee.
tis gewoon iets waar je mee moet leven denk ik. lach ze gewoon recht in hun gezicht uit, dat doe ik ook. dat hun nu niet verder kijken dan de nieuwste mode....
Oud 22-12-2001, 20:12
r00mp
r00mp is offline
tiz egt enorm irri

mensen die allemaal lopen te roepen dat je heks bent en dat soort zooi
mar jah
t boejt me niej egt meer
kortzichtiguh mensjes hebben de halve wereld ofzooi, of wat wassut spreekwoordt
Oud 22-12-2001, 21:40
ExcommunicatedAngel
ExcommunicatedAngel is offline
tja, jullie zeggen allemaal wel dat je je er niks van aan moet trekken, maar er komt een dag dat ze met zijn twintigen om je heen staan en je met zijn alle verrot schelden.
daar trekt iedereen zich wel wat van aan.
maar blijf jezelf en laat ze lullen en ga er gewoon niet op in, dan is de lol er snel vanaf.
en als dat niet helpt moet je geweld gebruiken, dan zien ze meteen dat ze niet met je moeten fokken!
Oud 23-12-2001, 10:09
shania
shania is offline

Je mag inderdaad zelf uitmaken hoe je erbij loopt, wat je doet en wat je zegt. En de mensen die er commentaar op hebben hebben er stiekem respect voor. Zij kunnen niet hunzelf zijn en zullen later dan ook niet weten wat ze echt willen.

Liefs Shania
Oud 23-12-2001, 10:14
r00mp
r00mp is offline
Citaat:
ExcommunicatedAngel schreef:
tja, jullie zeggen allemaal wel dat je je er niks van aan moet trekken, maar er komt een dag dat ze met zijn twintigen om je heen staan en je met zijn alle verrot schelden.
daar trekt iedereen zich wel wat van aan.
dat doen ze zow vaak
Oud 23-12-2001, 11:19
Snufje
Snufje is offline
Klote Maar je doet er in principe niets aan. Gewoon jezelf blijven, dan gaan ze het vanzelf accepteren. Ik vind het btw nergens op slaan dat mensen om zulke dingen iemand gaan proberen dwars te bomen en te kwetsen.

GEWOON JEZELF BLIJVEN!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 25-12-2001, 14:15
god-is-a-lie
god-is-a-lie is offline
jij bent lara (moesk zegge van mirol )
Oud 25-12-2001, 15:22
Internationalist
Internationalist is offline
Citaat:
god-is-a-lie schreef:
jij bent lara (moesk zegge van mirol )
toevoegende waarde: nihil
Oud 25-12-2001, 15:40
Shock
Shock is offline
Zolang je jezelf maar goed voelt in de kleren die je draagt en zolang je gewoon jezelf blijft is er weinig aan de hand. Je moet wel zorgen dat je op een tactische manier met dat soort kritiek omgaat, maar verder is er helemaal nix mis mee om 'anders' te zijn. Lekker negeren zou ik zeggen, doe ik zelf ook.
Oud 25-12-2001, 20:55
tatoo
tatoo is offline
Citaat:
punkie68 schreef:
op school word ik uitgescholde voor wannabe alto!!!!!! GVD ik mag toch wel zelf weten hoe ik erbij loop en ik ben gewoon mezelf!!

Kuz punkie
Wees je zelf en wees daar blij mee! En die gene die daar niet blij mee is, dat is dan hun probleem, jij bent gelukig een daar gaat het om.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten