Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
hoe kan je 1 heel jaar nou gewoon alleen die band leuk vinden. ik heb tegenwoordig (deze maand ![]()
|
![]() |
het ging bij mij dus zo :
spice girls -> alanis morissette, garbage, meredith brooks -> greenday, the offspring -> slipknot, korn, kittie en nu luister ik bijna alles wel.. maar over het algemeen het meeste alternative rock, indie, emo en industrial.. en bij vlagen drum'nbass ofzo.. ![]() |
![]() |
|
eerste singeltje wat ik gekocht heb was van 2 Unlimited...
![]() Dat was de Top 40 tijd... daarna (op me 15e?!) kwamen de Rock bands waar al snel de punk en Hardrock op volgde.. Vanaf me 17e kwamen daarbij de drum&bass, triphop, hiphop, technomaar ook Jazz.... en eigenlijk luister ik nu van alles wat.
|
ghehehe, ik ging van rock & roll (basisschool) naar Punk (1e 2 klassen middelbare school) naar rap (verder 4 jaar middelbare school), naar hiphop (HBO) en op het moment (2e jaars) luister ik voornamelijk hiphop, maar ook veel disco en andere "oude" muziek en beetje pop......maar toch voornamelijk nog echte hiphop....
|
Ik ben opgegroeid met oude muziek als: Neil Young, Bob Dylan, Dire Straits, Deep Purple etc.
En natuurlijk de standaard kinderen voor kinderen. Als 9 jarige waren er ineens de Spice Girls. Maar een jaar later werd dat alweer naast Five, Britpop (Suede, Blur, Oasis, Manic Street Preachers etc.) en andere rock als bijvoorbeeld Bon Jovi. Five raakte al gauw uit het oog en ik begon me vooral te richten op Metallica e.d. Op m'n 14 kwam ik in aaraking met punkrock en nu-metal en sindsdien luister ik daarnaar. |
![]() |
|
Verwijderd
|
0-4 geen idee
4-6 kinderliedjes, michael jackson en madonna 6-8 nog steeds, en alles wat mn ouders draaiden, salsa e.d 8-10 pop.. jaren 90 hits. 10-12 van spice girls naar nirvana, soundgarden e.d 12-14 van alle nu-metal hits naar skapunk, poppunk en punkrock 14 tot nu, hardcore, emo, skatepunk.. en nog veeeeeeel meer |
![]() |
|
Eerst Backstreetboys enzo. Ik weet nog dat ik helemaal geschokt aan en vriendinnetje vertelde dat ik iemand kende die naar Metallica en Nirvana luisterde. Ik vond het erg eng.
En toen werd ik tien, en toen luisterde ik er zelf naar. ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Hallow,
Was er dan niemand fan van Hanson??? Haha ik had mijn hele kamer vol hangen, daarna werd het Alanis Morissette en the Gathering, daarna Korn, Green Lizard, Krezip en nu van alles, Gothic, death- metal, power metal en ook ska enz. voornamelijk, Nightwish, Rhapsody, Blind Guardian, Therion enz. *zwaai* Marleen |
![]() |
|
|