Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Godel, Escher Bach
door Douglas R. Hofstadter Geweldig, zo mooi En natuurlijk La Comedia door Dante, door de leken ook wel La Divina Comedia genoemd. Werkelijk subliem Alleen er moet een trema op die o bij Godel, maar ik weet niet hoe ik dat hier moet doen, stink powerbook ![]() maar Dune is ook heel erg vet idd, he maar wat bedeolde je met de "echte", gast ergens hierboven? de eerste 6 delen zijn allen echt en echt door Frank Herbert en deel 4 doet zeker niet onder voor deel 1 maarja |
![]() |
|
Hoe kan je nu zeggen wat het beste boek ooit is?
Betere vraag is: welk boek uit de boeken die je gelezen hebt vind jij het best of raad je aan aan iemand anders...? Romans van Clem Schouwenaars vind ik een speciale stijl. De wereld van Sofie staat me ook wel aan. Herman Brusselmans heeft ook wel een apart sarcastisch stijltje. Kees van Kooten ken ik nog niet genoeg maar is ook best oké. Lord of the rings en Harry Potter vind ik persoonlijk niet goed, is totaal niet mijn stijl..
||
Verwijderd
|
Citaat:
1. L'étranger - Camus 2. Karakter - Bordewijk 3. Die Weber/De Waber - Hauptmann 4. Max Havelaar - Multatuli (meesterwerk! ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het boek "Animal Farm" (George Orwell, dat was dacht ik zijn pseudoniem)
Dit boek laat op zo'n simpele en duidelijke manier zien hoe slecht de mensheid eigenlijk is, doormiddel van bepaalde vergelijkingen. Op de tweede plaats komt bij mij "Een leeg huis" van Marga Minco. Dit boek vind ik goed omdat je als het ware de gedachtes van de hoofdpersoon leest, en daar zit weer wat mysterieus aan. Erg leuk ![]() Dit zijn dus de twee beste boeken die ik ooit gelezen heb ![]() [edit]Lol ik had al eerder gerageerd in deze topic, nadat ik dat gepost had heb ik dus animal farm gelezen ![]() Laatst gewijzigd op 04-06-2002 om 14:27. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
god in mijn leven! serieus bezig | 340 | 26-04-2006 20:16 | |
Verhalen & Gedichten |
stomste boek ooit? punk mae | 3 | 14-11-2005 16:36 | |
Verhalen & Gedichten |
het beste jeugdboek ooit gelezen* BELLEKE | 87 | 21-07-2003 22:30 | |