Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() *bibber*
||
Citaat:
maar ik moet het toch ook ff bekijken ![]() straks heeft iedereen het gezien, en ik niet ![]() dat kan niet he ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
De slechtst gekleede "vip"-binnenland is toch van paula udondek, overigens vind ik haar best wel een leuke meid
![]() ![]() paula is een echte party-girl, vandaar dat ze ook get the picture presenteert ![]() ![]() ik zie, ik zie, wat jij niet ziet en het is paars ![]() ![]() en volgens mij komt dit truitje van de c&a kinderafdeling ![]() en dit komt ook van de c&a kinderafdeling ![]() erg leuk die laagjes ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Volgens mij moeten ze die styliste van "get the picture" maar ontslaan, want de nieuwe presentatrice Lucille Werner ziet er ook al niet uit!!!
![]() wat is dit nou weer? een pyama ofzo ![]() ![]() Erg charmant Lucille ![]() ![]() 5 voor de prijs van 1? ![]() ![]() dit is zeker haar waku-waku pakje ![]() ![]() een tijger... ![]() en kon het ook niet laten om een stukje van haar bio te posten ![]() Citaat: Is gek op paarden. Citaat van de website Alle dieren tellen mee (najaar 2001): "Toen ik een jaar of acht à negen was, ging ik voor het eerst op paardrijles. De avond van tevoren plaste ik altijd in bed, zo zenuwachtig was ik voor de lessen! Ik heb zo’n negen jaar lang paardgereden en toen kwamen de vriendjes om de hoek. Maar nu heb ik mijn hobby weer opgepakt: ik heb vier paarden en maak heerlijke bosritten." |
![]() |
|
![]() |
wat jullie voor kritiek geven
gieren! ![]() En, als je met de drilboor al de smink van hun snoeten haalt, zijn zo ook weinig waard hoor. En vooral als je alle plastiek eruit zuigt of het vet er terug inpompt Tja, je moet iets met je geld doen hé... (doe het dan tenminste iets beter ![]()
|
|