Mijn verklaring:
Dit noem ik geen verliefdheid. Dat komt pas later vind ik. Dit noem ik eerder: het realiseren van een gemiste kans. 't Is denk ik niet geworden wat je had gehoopt.
Je wilt graag die jongen beter leren kennen en had destijds het gevoel dat jullie goed bij elkaar paste, laatste neem ik op de koop toe. Alleen dat kan nu vies tegevallen, of juist meevallen of juist dat het het oude liedje is. You'll never know

da's misschien ook wel spannend
Waarom niet proberen in contact te komen met die jongen? Kijk even of 't klikt want je weet nooit in hoeverre jullie zijn veranderd.
Het kan ook zijn dat je het gevoel had dat jullie gewoon goede vrienden zouden kunnen worden. Dat jullie elkaar erg goed lagen. Je hebt 't over 'close' zijn. Erg goede vrienden zijn meestal ook erg 'close'. Wat wel duidelijk is, is dat 't nu niet zo is zoals je diep van binnen wilt en dat vertellen die dromen jou.
Wie niet waagt, wie niet wint en anders kom je helaas nooit achter de waarheid of 't wel of niet iets moois had kunnen worden?
PS: dit topic kan evt. ook op L&R maar aangezien je het over dromen ed. hebt past het vind ik ook op Psychologie; ik laat het staan.