Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-03-2003, 12:25
Alpha #1
Alpha #1 is offline
Ik lees overal dat je als beste voorbereiding voor het examen examenbundels moet gaan maken maar welke moet ik hebben? Mijn zussen (deden examen in oude stijl) hebben samenvattingsbundels ofzo, zijn die er nu nog en zijn die handig?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-03-2003, 17:05
marreco_k
marreco_k is offline
Die samenvattingen bestaan. Ik heb ze iig wel gekocht voor m'n komende examen, van natuurkunde, scheikunde, wiskunde b, economie en biologie. Ik zag ook dat ze er van M&O, wiskunde a, aardrijkskunde en geschiedenis zijn. Heb ze gewoon in de boekhandel besteld. Ze lijke mij best handig

ISBN van biologie bijvoorbeeld: 90-43-30259-7 Samengevat VWO, 2e fase Biologie
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 18:13
Mariebel
Mariebel is offline
Je hebt samengevat en examenbundels. In samengevat is alle examenstof samengevat en in de examenbundels staan oude examens. Ik heb voor eco en m&o samengevat gekocht, omdat ik veel van die stof gemist heb. Examenbundels koop ik niet, omdat leraren vaak wel oude examens uitdelen en bespreken.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 21:07
Big Brother
Big Brother is offline
een beetje school heeft nog wel oude examnbundels liggen die je misschien wel gewoon mag krijgen (ik wel tenminste )
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 21:31
Thomas
Thomas is offline
Moet je eens gaan kijken in de bibliotheek. Hebben ze vast wel!
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 22:53
Verwijderd
samengevat-bundels vind ik eerlijk gezegd handiger.
Examens kan je ook wel van internet halen, en op havovwo.nl staan die dingen zowel op onderwerp als op jaar.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 00:01
Lyx
Lyx is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef:
samengevat-bundels vind ik eerlijk gezegd handiger.
Examens kan je ook wel van internet halen, en op havovwo.nl staan die dingen zowel op onderwerp als op jaar.
en op cito.nl staan er ook

samengevat kopen
oude examens op internet
of je schaft/kopieert zo'n cum laude cdtje met allerlei oude examens
Oud 03-03-2003, 20:34
Tóney
Tóney is offline
'Samengevat' heb ik niet gebruikt, wel wat examenbundels. Een paar kreeg ik er al bij mn boekenpakket van het 6e jaar, heb er toen iets van 2 of 3 nog bijgekocht, erg duur zijn ze niet.
Best aan te raden voor de vakken waar je moeite mee hebt, maar je kan ook veel van internet halen.
Oud 03-03-2003, 20:57
Alpha #1
Alpha #1 is offline
Citaat:
erg duur zijn ze niet
Ze zijn €12,50! Vind ik niet niks als je voor al je examenvakken ze nodig hebt...

Maar ik denk dat ik maar Samengevat ga kopen, hoor ik veel goeds over hiero!
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 21:10
Multilot
Multilot is offline
examenbundels staan standaart op onze boekenlijst en snap ook niet waarom ze dat niet op elke school doen, maar goed... We werken er ook bijna elke les mee zodat we aan de vraagstelling gewent raken enzo. In de boekhandel liggen samengevat en de examenbundels allebij. Maar de examenbundel heeft mij vorig jaar erg goed geholpen....
Oud 06-03-2003, 14:43
Alpha #1
Alpha #1 is offline
Wij hebben thuis wel Samengevat Economie maar dat is uit 1998 volgens mij. Kan ik die ook nog gebruiken voor Economie1 (2e Fase dus)?
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 15:29
Verwijderd
Probeer eens gewoon www.examen.nl ...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten