Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-02-2003, 13:31
SuperGrover
SuperGrover is offline
Waar ik nu nieuwsgierig naar ben, wat is jullie meest nare ervaring die je hebt gehad met je vriend of vriendin ? (kortom wat heeft hij/zij gedaan wat echt niet door de beugel kon, tijdens jullie relatie)

groetjes
SuperGrover
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-02-2003, 13:34
Verwijderd
Zeggen dat ie genoeg van me heeft. "Je kunt morgen je tas pakken en weggaan, ik heb genoeg van je.."

En me dan weg laten gaan terwijl ik eigenlijk nog een tijdje zou blijven. Dit naar aanleiding van een ruzie die 's nachts ontstond.

Tja..
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 13:35
Verwijderd
M'n ex zoende met 10 anderen en ging met 2 anderen naar bed.
How's THAT for cheating?
(en ik liet het allemaal toe tot ze dus met die 2e andere dude naar bed ging )
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 13:35
Verwijderd
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Zeggen dat ie genoeg van me heeft. "Je kunt morgen je tas pakken en weggaan, ik heb genoeg van je.."

En me dan weg laten gaan terwijl ik eigenlijk nog een tijdje zou blijven. Dit naar aanleiding van een ruzie die 's nachts ontstond.

Tja..
WTF?

Wanneer heeft ie dat gezegd?
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 13:58
moenbase
moenbase is offline
Há!

Bijna een jaar lang je eigen uitsloven voor iemand, denkend dat het wederzijds is. Na een aantal keer te hebben afgesproken verteld ze je de dag na de 6e meeting dat ze een vriendje heeft, en ze mij niet meer wil/mag zien. Daarna totaal genegeerd te worden alsof je nooit deel uit hebt gemaakt van haar leven.

Is het overdreven da'k dat niet zo leuk vind? Nee toch? *Acht goedkeuring voor zijn (pessmistische) gedrag/instelling*
Oud 26-02-2003, 14:01
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Beledigende ''grappen'' maken over mij waar iedereen bij was en dan niet een maar 3 en nie gewoon zeggen ofzo maar nee het moest geschreeuwd worden en altijd maar lachen om zichzelf!
Daarom heb ik het uitgemaakt...In het begin was het wel leuk en waren de ''grappen'' nog wel aan te horen maar ze werden me te veel!

Met de jongen waar ik nu wat mee heb heb ik nog nix erg meegemaakt!
Oud 26-02-2003, 14:02
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef:
Há!

Bijna een jaar lang je eigen uitsloven voor iemand, denkend dat het wederzijds is. Na een aantal keer te hebben afgesproken verteld ze je de dag na de 6e meeting dat ze een vriendje heeft, en ze mij niet meer wil/mag zien. Daarna totaal genegeerd te worden alsof je nooit deel uit hebt gemaakt van haar leven.

Is het overdreven da'k dat niet zo leuk vind? Nee toch? *Acht goedkeuring voor zijn (pessmistische) gedrag/instelling*
Niet overdreven nee
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 14:07
Ilona1
Ilona1 is offline
Nou mijn ex wilde een keertje met me praten (niet echt een situatie met mijn vriend dus, maar toch..). Ik dacht, tsja daar heeft hij toch wel recht op. Maar hij wilde me terug en hij bleef maar smeken gewoon midden op straat haha. Ik zei dat hij op moest houden en dat het over was. Toen hij dat niet deed werd ik gek en liep ik gewoon naar huis en ging binnen zitten. Hij pakte toen zijn auto en is weggegaan.Nooit meer wat van hem gehoord damn, kon het niet ff normaal?
Oud 26-02-2003, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Bazz schreef:
WTF?

Wanneer heeft ie dat gezegd?
gisteren..
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 14:35
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Blueeyez03 schreef:
Beledigende ''grappen'' maken over mij waar iedereen bij was en dan niet een maar 3 en nie gewoon zeggen ofzo maar nee het moest geschreeuwd worden en altijd maar lachen om zichzelf!
Daarom heb ik het uitgemaakt...In het begin was het wel leuk en waren de ''grappen'' nog wel aan te horen maar ze werden me te veel!

Met de jongen waar ik nu wat mee heb heb ik nog nix erg meegemaakt!
En dat hij altijd wegliep als we ruzie wouden uitpraten...Tenminste dat wou IK altijd...Hij liep gewoon weg als ik de waarheid zei...
Oud 26-02-2003, 14:47
fanatickje
fanatickje is offline
da was toen een meisje waar ik megazot van was, mij afwees.
kwas er temenes kapot van!!
nog altijd, na 3 maanden
maja life goes on
Oud 26-02-2003, 14:54
Yolcu
Yolcu is offline
Toen ik voor t eerst een paar vrienden van hem zag, vroegen ze of ik zijn vriendin was. Hij reageerde met: "Nee, dit is m'n kleine zusje" (en dan serieus, niet als geintje..)
Oud 26-02-2003, 19:53
clubje
clubje is offline
Citaat:
Blueeyez03 schreef:
En dat hij altijd wegliep als we ruzie wouden uitpraten...Tenminste dat wou IK altijd...Hij liep gewoon weg als ik de waarheid zei...
Dat had/heb ik ook.
Je mag nog heeeeel veel ruzie hebben, het laatste wat je doet is weglopen.

Eergisteren legde ik uit aan mijn ex waarom ik het zo 'moeilijk' heb iedere dag bij haar te zijn (dat doet nog altijd pijn, weet je).
Ik zei: 'ik ben nog altijd verliefd op je, da's mijn probleem'.

Toen liep ze simpelweg weg...

zoiets doe je niet volgens mij, maar ja, mensen zijn wreed.
Oud 26-02-2003, 20:11
faith666
faith666 is offline
Mijn ex vond dat hij mij te weinig zag........was 6 dagen per week maar goed, en hij wilde dat ik dat enige dagje dat ik thuis was ook nog naar hem toe zou komen.........
En dat terwijl ik net gehoord had dat mijn moeder geen jaar meer te leven zou hebben en ik ook nog wel wat tijd met haar wilde hebben........hadtie dus geen begrip voor.......
Toen heb ik het uitgemaakt..........

Toen mijn moeder was overleden liep hij em trouwens straal voorbij, terwijl hij haar goed kende en ik zeker weet dat hij het wist.......eikel.....
Oud 26-02-2003, 21:03
Esmée
Esmée is offline
2x vreemdgegaan
Oud 26-02-2003, 21:23
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
gisteren..

Dat spijt me voor je......
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 21:26
little lady
little lady is offline
ehm.. vreemdgaan met een meisje daat hij nauwelijks kende terwijl ik op vakantie was.. en het daarna op msn VIA iemand anders uitmaken..

ik kies ze wel uit.. :/
Oud 26-02-2003, 22:16
Verwijderd
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
gisteren..
Dat meen je niet.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Bazz schreef:
M'n ex zoende met 10 anderen en ging met 2 anderen naar bed.
How's THAT for cheating?
(en ik liet het allemaal toe tot ze dus met die 2e andere dude naar bed ging )
heheheh ze kwam blijkbaar tekort bij jou
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 02:37
Verwijderd
Citaat:
DeltaOne schreef:
heheheh ze kwam blijkbaar tekort bij jou
laten we zeggen dat ik haar elk weekend zag
en daar bleef het ook bij op zich
(lond-distance sux0rs)
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 08:08
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
clubje schreef:
Dat had/heb ik ook.
Je mag nog heeeeel veel ruzie hebben, het laatste wat je doet is weglopen.

Eergisteren legde ik uit aan mijn ex waarom ik het zo 'moeilijk' heb iedere dag bij haar te zijn (dat doet nog altijd pijn, weet je).
Ik zei: 'ik ben nog altijd verliefd op je, da's mijn probleem'.

Toen liep ze simpelweg weg...

zoiets doe je niet volgens mij, maar ja, mensen zijn wreed.
Jah idd....Toen hij me (nadat het 2 maanden uit was ofzo) terug vroeg (of ik het nog een keer wou proberen omdat hij verandert was?!Yeah right!) vroeg ik aan hem waarom hij dat altijd deed....(Midden in een ruzie weglopen) zei hij dat z'n ouders dat ook altijd deden en dat hij d8 dat het de normaalste zaak van de wereld was... dat is ook wel weer zielig maar hij wist dat hij me er heel erg mee kwetste!

Ik weet cker dat je het niet doet!Het is heel wreed en kwetsend!
Dat was ook een reden waarom ik hem heb afgewezen toen hij me terug vroeg...

Sterkte ermee!~
Oud 27-02-2003, 08:13
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
SuperGrover schreef:
Waar ik nu nieuwsgierig naar ben, wat is jullie meest nare ervaring die je hebt gehad met je vriend of vriendin ? (kortom wat heeft hij/zij gedaan wat echt niet door de beugel kon, tijdens jullie relatie)

groetjes
SuperGrover
Ik snap dat glimlachje nog niet helemaal kan dat misschien veranderd worden??Ik word hier namelijk nie vrolijk van ofsow!
Oud 27-02-2003, 10:45
Verwijderd
meest nare ervaring met huidige vriend was dat-ie een keer zeven minuten niet tegen me praatte op icq omdat-ie vergat te antwoorden, terwijl ik offline moest op die tijd, en hij dat wist maar goed, dat was eigenlijk helemaal niet zo'n ramp, maar dsu wel het meest nare... zegt alleen maar wat positiefs he

meest nare ervaring met ex-vriend was dat-ie het nodig vond om na een jaar en twee maanden mij op te bellen voor het volgende gesprek:
* <telefoonstem> Hallo, met Sarah!
- <heel blij> Hoi, met (...)!
* <heel blij> Hoi! Ik was net aan je aan het denken! Waarom bel je?
- <droog> ik voel eigenlijk niet echt meer wat voor je
ik hoorn op haak gelegd, mezelf gekalmeerd, naar hem toe gefietst... was-ie niet thuis, was meteen na het telefoongesprek lekker weg gegaan, alsof het zo genoeg was
maar goed, ook dat is later goedgekomen, en uiteindelijk is het op vrij redelijke manier uitgegaan... dus ook dat was uiteindelijk niet zo'n ramp
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 11:18
Lidewij
Lidewij is offline
Meerdere vrienden samengevat:
Aan me gezeten terwijl ik dat niet wou...
Nog geen dag nadat het uit was (en hij vond het erg en hij wou na een tijdje weer verder enz) een nieuwe vriendin.
Mij opschepen met een mega schuldgevoel.

Gelukkig schijn in ook nog goede jongens 'aan te trekken'.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 11:24
Angie_
Angie_ is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

Tja..
Wat een lieverd!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-03-2003, 15:48
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik heb eigenlijk niet echt heel nare ervaringen, maar met mijn huidige vriend heb ik weleens vreselijke ruzie (heel normaal bij ons, wij gaan geen conflict uit de weg, vandaar waarschijnlijk onze sterke band). Dan huil ik de ogen uit mijn kop met als gevolg dat ik de dag erna barstende hoofdpijn heb.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 16:00
Drizzt
Drizzt is offline
Meest nare ervaring.. vriendin die je constant afzeikt om de meeste onbenullige dingen, terwijl je zelf nooit wat kan zeggen. Dan tijdens een ruzie gewoon iets vragen, waarop zij over de rooie gaat, me uitscheldt, roept dat ik op moet rotten en me een trap geeft..... Bij nader inzien had ik het toen uit moeten maken of heel hard terug moeten slaan, maar ik ben nog zo stom geweest om dezelfde avond langs te gaan om het goed te maken, terwijl zij nog durfde toe te geven dat ze niet van plan was om contact met mij op te nemen...
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 09:47
SounD
SounD is offline
Een hele leuke vakantie "bekronen" met een aanranding.
Vervolgens me elke avond bellen en pushen zodat ik elke avond weer helemaal kapot ben.
Maar aandringen om me weer te zien terwijl ik afstand nodig heb om het te verwerken.
Dan bij me komen na een tijdje, eerste ontmoeting sinds het gebeurde om de relatie weer een kans te geven.. verjaardags cadeautje in ontvangst nemen, film samen kijken, weggaan.
Uur daarna opbellen om me via telefoon te dumpen omdat HIJ er niet meer tegen kan.

Das toch wel meest nare ervaring.
Oud 03-03-2003, 10:19
Hukkie
Hukkie is offline
Vanaf het moment dat het uitging tot een poos daarna. Volgens mij is ie contact gestoord.
Oud 03-03-2003, 11:17
STP
STP is offline
Citaat:
Hukkie schreef:
Vanaf het moment dat het uitging tot een poos daarna. Volgens mij is ie contact gestoord.
en dat ging niet om mij
Oud 03-03-2003, 12:05
lieve
lieve is offline
Mij in de 3 weken dat ik ziek was, mij geen enkele keer komen opzoeken! Dat was toch ietske wat hij kon doen hé! Al was het 1x op de week! Ik vond dat hij dat wel had kunnen doen!
Oud 03-03-2003, 12:12
Doopy
Doopy is offline
wat een eikel, heb je hem dat ook gezegd?
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 12:52
Gwen.
Gwen. is offline
Het ging uit en toen kwam er een verwarrende kutperiode waarin hij een hoop kutdingen heeft gedaan en heel erg veel tegen me heeft gelogen. Dat is eigenlijk het ergste wat er is gebeurd. Dus toen het weer aan ging was het ook het moeilijkste om m'n vertrouwen weer terug te krijgen. Wat er allemaal gebeurde was niet leuk maar niemand wilde me de waarheid vertellen om me te sparen, maar de waarheid komt gewoon altijd aan het licht. Liegen maakt niks goed en verzacht ook geen pijn.
Oud 03-03-2003, 13:03
Roos
Roos is offline
Een ex die het leuk vond om me te stalken, een half jaar lang, toen het dus allang uit was. Hij zorgde er ook voor dat vrienden/vriendinnen van hem (die ik niet kende) mij ook gingen bellen/e-mailen, op de raarste tijden.

Dat was echt niet tof.
Oud 03-03-2003, 13:33
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
STP schreef:
en dat ging niet om mij
Nee

*bijna een jaar*
Oud 03-03-2003, 13:36
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
Hij zegt vaak tijdens ruzie: "zoek het maar uit!" ..
vin k nie leuk
Oud 03-03-2003, 13:50
Verwijderd
Achteraf zwart gemaakt bij allerlei mensen in mijn woonplaats die ineens dachten mij te kennen (beetje hetzelfde verhaal als Roos dus). Gelukkig had ik er niet bijzonder veel last van, omdat alle vrienden van die ex op een andere school zaten, en verder nooit met mij in aanraking kwamen. Dus toen ik nooit reageerde was de lol er voor hun wel af.

Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

Lompheid. Het wordt echt 'ns tijd dat hém duidelijk de deur gewezen wordt. Volg gewoon je hart, zoals je al wilde, lééf. Je kunt wel beter krijgen dan hem. (Dat is zelfs echt niet bijzonder moeilijk, hem kennende.)
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 18:16
sicilion
sicilion is offline
volgens mij was ik altijd degene die zorgde voor de nare ervaringen

naarste is toch denk ik de opmerking "toen ik zo oud als jij was'
Oud 03-03-2003, 18:25
Darkpunker
Darkpunker is offline
Hmm, dat zal toch wel geweest zijn dat ik na een aantal maanden 'zomaar ineens' gedumpt werd, via MSN.. twee weken later ging ze met mijn beste vriend.. weer een paar weken later met een goeie vriend van hem...

*brak hart*
Oud 03-03-2003, 22:13
Ninnoc
Ninnoc is offline
te eerlijk zijn, bepaalde dingen had ie best mogen liegen van me, ik hoefde de waarheid niet zo onsubtiel. Oh en het alleralleraller ergst, me niet altijd serieus nemen, ik kan er niet tegen als mensen iets wat ik zeg lacherig afdoen als 'oh ja niinnoc trekt haar mond weer open'-zo'n idee, af en toe gaf hij me het gevoel dom te zijn en als ik ergens niet tegen kan is dat niet serieus genomen worden. Okay ik heb de waarheid niet in pacht en ik weet niet alles maar dan ben ik nog niet meteen achterlijk.
Oud 04-03-2003, 09:58
Bo
Bo is offline
We hebben wel meer vervelende dingen mee gemaakt, maar t ergste vond ik dat hij met een ander meisje heeft gezoent. Heeft me echt gekwetst, maar is niet het einde van m'n relatie geweest..
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 10:31
Cyberblisss
Cyberblisss is offline
Mijn vriend was voordat ik met hem ging, gek op een vriendin van mij. Toen ik dus wel met hem ging heb ik een keer vaag gedroomd dat hij er vandoor ging met haar. Toen ik hem dat vertelde zegt hij doodleuk: Ik beloof je dat ik dat niet met haar doe maar misschien wel met (....)!
Ik helemaal overstuur zegt ie: Ik ben toch gewoon eerlijk? En even later: Sorry dat kwam er verkeerd uit, zo bedoelde ik dat niet. Ik bedoelde te zeggen dat ik je niet in de steek laat, want (.....) zie ik toch haast nooit! Dan vraag ik je!!! En daar moet het beter van worden? Toen begon ik dus ernstig te twijfelen... Maar het is niet uit...
Oud 04-03-2003, 18:39
3rd Rock
3rd Rock is offline
2 keer in 1 nacht met een jongen naar bed gaan die ze via internet had leren kennen. mij dat de dag erna opbiechten maar zeggen dat ze niks voor hem voelde. we gaan toch uit elkaar. 1 week later heeft ze een nieuwe vriend en 3 maal raden wie....
JUIST. toen werd ik achterdochtig en heb ik haar meelbox gelezen en het bleek dat ze hem dus wel degelijk leuk vond.
Oud 04-03-2003, 18:41
thunder110
thunder110 is offline
-oeps-
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 19:25
sweet one
sweet one is offline
Mijn ergste ervaring is toen mijn ex het wou uitmaken met mij en ik vroeg of hij dan nie meer van mij hield hij toen zei ' nee ik hou nie meer van je'. Dat brak echt mijn hart, maar het ergste was nog wel dat later bleek dat hij het had uitgemaakt doordat mijn beste vriendin (nu dus echt geen vriendin meer van me) met hem had gezoend en allemaal verhalen over mij had lopen verzinnen. . Nog steeds boos erover!!!
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 22:47
Thomas
Thomas is offline
Vreemdgaan, wat indirect ook het einde betekende.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 20:56
Piccola
Piccola is offline
Gelukkig nog helemaal niks naars gebeurd! Geen ruzie of wat dan ook! Nou zijn we ook pas 2 maanden samen, maar toch ben ik er heel blij om! Met andere vriendjes was dat namelijk wel anders!
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Piccola schreef:
Gelukkig nog helemaal niks naars gebeurd! Geen ruzie of wat dan ook! Nou zijn we ook pas 2 maanden samen, maar toch ben ik er heel blij om! Met andere vriendjes was dat namelijk wel anders!
Wah! Het is uit met de Italiaan? Ik volg het ook nooit

Wie wat en waar is dit?
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 21:55
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
dat ie gewoon onverschillig deed, alsof het hem helemaal niets meer kon schelen hoe ik eraan toe was, gewoon omdat ie in de knoop zat met zichzelf..
toen heb ik em ook gedumpt (de 5e poging om er wat van te maken was dat) en sindsdien heb ik em ook niet meer gesproken.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 18:10
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Wawl schreef:
Vreemdgaan, wat indirect ook het einde betekende.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten