Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zou ze echt allemaal willen veranderen. Het liefst mijn uiterlijk en daarbij vind ik dan ook kleding horen. Mijn hele kledingkast vernieuwen met nieuwe kleren. En kleinere oren en een kleinere neus. Eigenlijk zou ik wel eens willen dat ik zoveel geld heb dat ik alles maar dan ook alles uit mijn klerenkast kon gooien en allemaal vernieuwen. Ben je wel een leuke dag aan het winkelen. |
![]() |
|
alsk 1 ding aan mezelf mocht veranderen.. dan zou het worden..dat ik geen moeite zou hebben met vroeg opstaan
![]() http://www.outwar.com/page.php?x=303129
|
Aan mn uiterlijk zou ik nis veranderen. Niet dat ik mezelf nou zo'n lekker mokkel vind hoor, maar ik denk niet dat je daar erg gelukkig van wordt.
Als ik iets mocht veranderen... dan zou ik het mezelf niet altijd zo moeilijk maken.
|
![]() |
Uiterlijk: M'n haar vind ik vaak irritant. Het is te dik, en er zit een irritante slag in. Ook wil ik wel iets langere benen, en minder lompe kuiten..
Leven: Ik zou willen dat ik het minder druk had. Ik ben iedere doordeweekse avond weg, en niet omdat ik dat graag wil, maar omdat het nou eenmaal zo is (2 avonden werken, en 2 avonden sporten). Ook wil ik van m'n bloedarmoede en hoesten (dat doe ik al 4 weken en dat is k*t) af... Opleiding: Ik doe nu MBO Onderwijsassistent, dat bevalt goed, maar ik had liever m'n audities op de dansacademie in Tilburg gehaald, en daar naar school gaan. Dansen roeleert ![]() Karakter: Ik zou graag wat makkelijker met bepaalde dingen om willen gaan, zodat ik er zelf minder energie aan besteed. Soms wordt ik ongelofelijk moe van m'n eigen moeilijk doen. (en anderen ook denk ik) Kleding: Daar ben ik wel tevreden mee. Hoewel het lijkt alsof ik steeds moeilijker leuke kleding kan vinden. (Ligt het aan mij, of hebben ze steeds minder op het Waterlooplein?)
|
Ik zou graag wat makkelijker met anderen om willen gaan. Weet vaak weinig nuttigs te zeggen tegen mensen die ik net heb leren kennen. En dan erger ik me echt dood aan die oncomfortabele stiltes. En daarnaast als ik iets voel voor een meisje ofzo, nou dan klap ik helemaal dicht. Kan dan echt niks zeggen. En dat is best klote als je verliefd bent. Ben zo'n persoon die uit het niets met een bos rozen voor je deur gaat staan met zo'n weeige (wanhopige) blik in z'n ogen van, "nu, zoenen".
Ach ja, sommige meisjes vinden dat nog steeds leuk, geloof ik...
|
![]() |
Uiterlijk: Gladde huid, minder grote neus, dunner gezicht, krullend haar, dunner lichaam. (Of, alles behalve mijn ogen en mond en oren)
Leven: Meer vrienden in de buurt, meer plezier maken. Opleiding: Meer doen voor mijn opleiding. Kleding: Leukere apartere kleding vinden die niemand heeft. Karakter: Minder driftig, minder eigenwijs, minder verlegen soms, minder jaloers.
|
ja ok je vroeg om één ding maar gezien ik niet kan kiezen, hier komt het hele lijstje dan maar
![]() Je uiterlijk ? -mag wel ietsje slanker en een wat gavere huid(veel littekens en striae en putten etc.) Karakter? - mwuah...misschien wat sterker, ik geef snel op, ben overtuigd van mn eigen zwakheid enzo. Je leven? - hmm...een beetje georganiseerder zou een stuk helpen. Je opleiding? - het schiet niet echt op maar opzich heb ik op dat gebied niet veel te klagen je kleding ? daar ben ik tevreden over al mag het wel wat goedkoper en one-of-a-kind zodat niet iedereen ermee loopt.
|
![]() |
Je uiterlijk ?
Een wat lager voorhoofd, iets hogere jukbeenderen en iets vollere armen. Een iets lagere stem zou ik ook fijn vinden, k voel me nu vaak een beetje pieperig. Je karakter ? Iets minder gehaast overkomen, wat meer rust hebben, geordender zijn. Je leven? Ik zou meer dingen willen doen als een weekendje weg, goede film zien in de filmschuur of een keertje naar een dansvoorstelling kijken. Mijn leven wordt binnenkort ook weer extra opgefleurd door een heel leuk bijbaantje. Je opleiding? Ik ben erg tevreden met mijn atheneum. Je kleding ? Mijn kledingkast mag best een beetje uitgebreider, met wat meer nodige basics.
|
damn, waarom komt iedereen met hele lijsten? 1 ding toch?
![]() nou jah, ik zou iets socialer en makkelijker in de omgang willen zijn. Uiterlijk veranderen heeft toch vrij weinig zin: zijn altijd wel weer andere dingen waar je je dan aan gaat storen en het is ook zo nutteloos om je daar druk om te maken ![]()
||
Citaat:
O ja ,ik ook 1 Een minder grote neus.
|
![]() |
Uiterlijk: moedervlekken weg & onderkin weg (en iets meer taille, maar dan moet ik gewoon sporten)
karakter: minder kattig zijn/ minder snel geirriteerd Leven: heb het wel naar m'n zin zo, beetje minder druk zou leuk zijn, en een vriendje ![]() Opleiding: is nu heel erg leuk! Kleding: ik wil wel wat hipper ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #96 ßuerp | 13 | 03-08-2014 22:44 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #95.1 Spelleider | 500 | 27-11-2013 20:13 | |
Psychologie |