Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
.
Citaat:
Sjonge, wat worden we persoonlijk hier. Hmm... Ik zat me net te bedenken dat Majesteit wel erg hoogmoedig klinkt. En dat voor mijn nederige persoontje ![]() |
![]() |
|
Uhm GoddeS: m'n naam is kim en ik was op de verjaardag van m'n beste vriend.. hebben we fotows gemaakt en toen op een gegeven moment had hij een picturetrail voor me gemaakt met goddes from oz.. en sins die dag noem ik me bijna overal goddes omdat het nouw m'n nickname is.. =) hehe raar verhaal maja XXX
![]() Trots op ut neer te typen ~GoddeS~
||
Citaat:
Raziël (van Legacy of Kain, Soul Reaver) btw ook...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ken jij de Heilweg? daar woon ik bij in de buurt ![]() |
![]() |
|
In het echt ga ik door het leven als Dana. Toen ik geboren ben was ik echt heel erg klein (geboren na 35 weken) en toen vond mn moeder zo'n grote naam niets voor zo'n kleintje dus sindsdien noemt ze me Daantje en dat doet eigenlijk iedereen, Daan of Daantje alleen vind ik Daan zo jongensachtig dus ik wilde me registreren als Daantje maar die bestond al dus is het Daantje_0705 geworden want ik ben geboren op 7 mei (0705).
|
![]() |
|
Alpha omdat ik dat een mooie naam vind. Ik had me al voorgenomen dat ik later mijn kind zo zou gaan noemen maar ik gebruikt mijn naam (Alpha dus) wel erg veel, ik ben een site aan het maken met de naam Alpha.
En het is een geestelijke naam. En het heeft met natuurkunde te maken. Tja, dus noem ik mijn kind toch maar niet zo. Nee maar ik ben op Alpha gekomen omdat ik vroeger altijd samen met mijn zussen naar Fort Alpha keek. En dat vond ik cool. (das 6 jaar geleden, ik zat toen nog niet eens op de middelbare) Het heeft helemaal niks met mijn eigen naam te maken ik heet namelijk Berniek. En dat betekend niks, ofzo. Mijn ouders vonden het gewoon een mooie naam. Ik ben vernoemd naar een kennis die eigenlijk Bernique heet maar die zichzelf Berniek noemt. Ik ben trouwens een meisje. Ja, er bestaat ook een jongen ergens in Limburg ofzo, zagen we laatst eens op internet.
|
mijn voornaam is arie
achternaam de beuker sta ook wel bekend als de winterman. dat is mijn naam. open up your skull is een phrase uit een nummer van Radiohead. Ik ga dat hier niet allemaal uitleggen, want de lezer wil ook wat. Als beroep ben ik schrijver, dat wil zeggen, ik ben blut en ik wil mijn verhalen verpatsen. Goedenavond. (In het dagelijks leven ben ik best aardig hoor, maar communiceren met een beeldscherm is lastig....)
|
Ik heet leonie, word ook wel leonienie genoemd. Mijn zus is daar een keer mee begonnen, en toen heb ik dat maar zo gelaten en werd het ook mijn e-mail adres. Toen ik me aanmeldde bij dit forum, was mijn naam volgens mij chili pepper ofzo... maar toen ben ik toen mijn wachtwoord kwijtgeraakt.
On the moon komt van een nummer van REM (‘man on the moon’). Niet dat ik zo’n grote fan ben van REM, maar dat vind ik wel een mooi nummer en mijn inspiratie werkte niet echt ofzo, dus werd het on the moon ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heet in het echt Mylene, met een streepje op de 2de e naar rechts, naar een vriendin van mijn moeder, Mylene d' Anjou. Ze is nu cabertiere.
Ik ben ben redelijk tevreden met mn naam, aangezien ik het wel een beetje donker vind, het is een bepaald gevoel dr bij. Mijn forumnaam is een makkelijk rekensommetje: mylene - e + tje = mylentje Zit geen achterliggende gedachte aan vast...
|
Achja..... waar zou ik beginnen?
Eerst had ik Poehee gewoon omdat ik da te vaak zei, maar nu heb ik da een beetje afgeleerd en dus ook een nieuwe nick nodig... Toen zat ik het liedje Schoolplein van AEDM (ben daarvan nogal fan ![]() Ben geen held tenminste niet een die telt ![]()
|
Hmm, zal ik dan ook maar eens een keer
![]() Ongeveer 1,5 jaar geleden begon ik voor scholieren.com columns te schrijven. Dit deed ik onder het pseudoniem 'Jabbahw0ck'. Dit was een afkorting van 'Jabberwocky';de naam van een Engels gedicht wat ik toen eens had gelezen. 'Jabbahw0ck' vond ik wel grappig klinken, en zodoende gebruikte ik die naam. Een paar maanden geleden was ik deze nickname helemaal zat. Ik besloot een andere te kiezen, en na een paar dagen kwam ik op '®Observer'. Ik heet Rob en in mijn columns observeer ik nogal eens wat, dus sindsdien heb ik deze naam ![]() Interssant, he ![]()
|
In het dagelijks leven heet ik Sarah, opzich wel een leuke naam, maar je hoort (vooral op de basisschool) altijd "sahara" wel een keer per dag voorbij komen. Zeker als je dan ook nog eens een super-achternaam hebt: Post.
joe-pie postduif postcode postbus postcodeloterij postcodeloterijrecordshow postbode postzegel en nog wel veel meer, probeer maar eens een nieuwe te bedenken, dan ben je pas stoer. kan je toch niet ![]() Mijn nick heb ik gewoon bedacht
||
Citaat:
dik woordenboek? ![]() post-er? hmm, heb ik ook al wel gehoord, maar niet zo vaak. beetje stoer dan ![]() postbodeloterijshow, heeft iemand jarenlang tegen mij gezegd in een lagere klas, hij dacht dat het dat was i.p.v. postCodeloterijshow ![]() postkantoor is ouououououououd niet stoer ![]()
|
Nou ik heet Esther en vindt dat best een leuke naam al weet ik niet wat het betekend. Oiders van een vriendin noemen mij weleens draakje. ivp. draakje heb ik Kleine......draak gebruikt. Omdat ik via msn al een adres ha dat bomvol wilde ik er een waar alleen maar mensen van mijn school instonden. Mijn school heet dus het Graaf Huyn College
![]() ![]() |
![]() |
|
Moenbase...
Netwerkjethuis: Server = Groundcontrol [ ![]() Client [tevens mijn pc] = Moonbase [ ![]() moonbase@hotmail.com bestond toendertijd al. En moenbase@hotmail.com dus niet ![]() Dus vandaar om 't een beetje makkelijk te houden (ook voor mij :/) En... Op chatboxxen waar 'k vroeger kwam (om te downloaden ![]()
|
toen ik me aan ging melden hier op t forum was ik in een ongelooflijke sublime-fase (de band dus) en aangezien ik op t moment dat ik iets moet verzinnen nooit iets weet werd t dat dus... was in die tijd meestal agatha the enemy... weet eigenlijk niet waarom hier niet. nou ja. ach. boeit me niet zo eigenlijk die hele nicknaam.
mn echte naam zeg ik niet, nou ja, mn voornaam misschien ooit - ga ik nog over denken - maar mn achternaam iig niet want er is in de hele wereld maar 1 familie die zo heet en dat is mijn familie en ik heb geen zin in stalkers ![]() ![]() ![]() nou ja en mn voornaam is dus ook niet echt een standaard naam (in nederland niet tenminste). en ik ben dus bang voor stalkers ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
mijn echte naam vertel ik niet...ik vind het juist fijn dat ik anoniem ben hier, dan kan ik alles zeggen wat ik wil.
Ik heet bugge omdat ik dat vaak roep. Een keer schoot dat woord door mijn gedachten en sindsdien zeg ik dit betekenloze woord vaak. Later kwam ik erachter dat het de voornaam is van een jazzmusicus: Bugge Wesseltoft. Ik ben geïnteresseerd in jazzmuziek en ook muziek van hem vind ik goed, en sindsdien is het mijn nieuwe nick ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik vind dit best een toffe topic, dus hier ga ik :
In het echte leven noem ik Sara, best een leuke naam... Hoe kom ik nou aan mijn naam ? Wel, ik was mijn oude nickname (Saraatje) beu, en dus vroeg ik aan mijn moeder of ze geen toffe nickname voor me wist. Ja, tuurlijk wel, dus kwam ze met Laika op de proppen... Ik typ dat in op clubs.nl en die naam is natuurlijk in gebruik. Dus typ ik Laika013 in, maar die bestond ook al, en zo is Laika_013 ontstaan ![]() Een hele history, ik weet het ![]() XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
|
Verwijderd
|
Nehalennios, naar de godin Nehalennia.
Er hoort een klein verhaaltje bij: "In de Romeinse tijd beloofden handelaren om na een behouden tocht over de wereldzeeën bij terugkomst te offeren aan de plaatselijke godin Nehalennia. Zoals uit de in de Zeeuwse wateren gevonden votiefstenen blijkt deden zij dit gaarne en met reden: 'votum solvit lebens merito'." Nehalennia was dus een plaatselijke Zeeuwse god, die later door de Romein daar is overgenomen. |
![]() |
|
Enlightenment
Als in: verlichting, transcedentie. Ik heb in het verleden heel veel nicks gehad, elke week een nieuwe ![]() Ik vond er geeneen echt leuk. ![]() Enlightenment vind ik wel een coole nick, en die houd ik dus ook. Gekozen omdat het de lading dekt van mijn levensbeschouwelijke opvattingen, die ik je zal besparen. ![]() ![]() Eigenlijk issie een beetje gejat van deze quote: Learn to overcome the crass demands of flesh and bone, for they warp the matrix through which we perceive the world. Extend your awareness outward, beyond the self of body, to embrace the self of group and the self of humanity. The goals of the group and the greater race are transcendent, and to embrace them is to achieve enlightenment. Schrik niet ![]()
Laatst gewijzigd op 11-03-2003 om 09:11. |
![]() |
|
Verwijderd
|
vin ilona nie zo super..
vroeger had ik moizo.. weet ook niet hoe ik daaraan kwam. gebruikte ik vroeger toen het chatten helemaal in was en ik noem mezelf ook wel ns bambi. dat is omdat ik dus op vakantie was in 2001 en toen was er een jongen van mijn groep die mij opeens bambi ging noemen. hij had er niet echt een reden voor, maar ik was gewoon bambi en dat was ik voor iedereen op een gegeven moment en dat bleef er in zitten. wazig verhaal. ik weet t.. heb ook geen bruine ogen ofzo. misschien vond ie me wel schattig of lief ofzo ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
sex puber-8 | 3 | 16-11-2011 14:48 |